kas keegi teab seda isendit? on tal miski viga, et soodsate näitajatega kuidagi kauaks rippuma jäänud?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
valge 900 24-s
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Eks ikka ise saad teada, kui vaatama lähed või näitad mõnele saabijumalale ette siis saad korraliku ülevaate
Muidu täitsa kobe aparaat kuigi jahh eestis sõitnud masina kohta võib nii paljutki rääkida on juba nii mõnigi kogemus.
Muidu täitsa kobe aparaat kuigi jahh eestis sõitnud masina kohta võib nii paljutki rääkida on juba nii mõnigi kogemus.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: vulkanus
kuigi jahh eestis sõitnud masina kohta võib nii paljutki rääkida on juba nii mõnigi kogemus.
võrreldud 9-5si.
ja jutt vastab tõele.kuigi eestis olnud masinal hooldusraamat ja puha.
aga sõidutunne erines täiesti
edit:
just silla jubinate olukorra poolest.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
eestis sõitnud autode põhiprobleemid
1. Põhiline probleem olenemata kuipalju seal juppe vahetatud on ,kka on veermik omadega õhtal ainus varjani ,et autot on omanud keegi väljaspool Tallinna ja põhiliselt on sõidetud maanteel. Tallinna aukudele ei pea ükski sõiduauto vastu.
2.Auto sisu. Isiklik kogemus brc keskuse põhjal kus on enamasti eesti päritolu autod kõigil sisu sitane ja haisev kui on nahksisu siis igal juhul hooldamata ja määrdunud (on loomulikult erandeid )
3.Eestlaste põhiprobleem kunagi pole raha piisavalt ,et korralikku ja põhjalikku hooldust teha, jälle BRC keskuse põhjal vähemalt igal teisel autol nähtavalt kõik olid vahetamata mootoriruum sitane ja kindlalt mingi laager undab. Hea kui leiad mõne kellel sumbuti korras.
Eetis sõitnud autot võib osta ainult teada tuntud autofanaatiku käest, kes ise on suuteline autole hooldust tegema ja piisavalt hoolt kandma.
Selle isendi kohta ei oska midagi öelda, võibolla on korralikult hooldatud kuna on firma masin, aga firmaautol on ka kindlalt korralik läbisõit, kui huvi mine lase adekvaatsel isikul üle vaadata.
edu saabiostmisel
1. Põhiline probleem olenemata kuipalju seal juppe vahetatud on ,kka on veermik omadega õhtal ainus varjani ,et autot on omanud keegi väljaspool Tallinna ja põhiliselt on sõidetud maanteel. Tallinna aukudele ei pea ükski sõiduauto vastu.
2.Auto sisu. Isiklik kogemus brc keskuse põhjal kus on enamasti eesti päritolu autod kõigil sisu sitane ja haisev kui on nahksisu siis igal juhul hooldamata ja määrdunud (on loomulikult erandeid )
3.Eestlaste põhiprobleem kunagi pole raha piisavalt ,et korralikku ja põhjalikku hooldust teha, jälle BRC keskuse põhjal vähemalt igal teisel autol nähtavalt kõik olid vahetamata mootoriruum sitane ja kindlalt mingi laager undab. Hea kui leiad mõne kellel sumbuti korras.
Eetis sõitnud autot võib osta ainult teada tuntud autofanaatiku käest, kes ise on suuteline autole hooldust tegema ja piisavalt hoolt kandma.
Selle isendi kohta ei oska midagi öelda, võibolla on korralikult hooldatud kuna on firma masin, aga firmaautol on ka kindlalt korralik läbisõit, kui huvi mine lase adekvaatsel isikul üle vaadata.
edu saabiostmisel
Lisa veel juurde meie talv, mis võrreldes nt Saksamaaga tähendab
rohkem suure külmaga (paksud õlid, mittetoimiv veermik jne)
sõitusid ning soola mõju, varesematel aegadel kindlasti ka
kehvem kütus, tont teab kuidas praegu on.
Positiivse poole pealt on ehk siit pärit autodel klaasid ja tuled
teinekord kabedamad (kiirtee tolm ja kivid lõhuvad siis rohkem?),
talvelisad (istmesoojad jne erinevalt Prantsusmaa, Hollandi jt-st).
Ehk ka mootor vähem piinatud suurte koormustega.
Aga kindlasti on Issanda autokarjas igasuguseid isendeid.
EDIT: aga selle eksemplari hinda mõjutab odavuse poole
kindlasti värv (kes see ikka autot pesta viitsib meie maal).
rohkem suure külmaga (paksud õlid, mittetoimiv veermik jne)
sõitusid ning soola mõju, varesematel aegadel kindlasti ka
kehvem kütus, tont teab kuidas praegu on.
Positiivse poole pealt on ehk siit pärit autodel klaasid ja tuled
teinekord kabedamad (kiirtee tolm ja kivid lõhuvad siis rohkem?),
talvelisad (istmesoojad jne erinevalt Prantsusmaa, Hollandi jt-st).
Ehk ka mootor vähem piinatud suurte koormustega.
Aga kindlasti on Issanda autokarjas igasuguseid isendeid.
EDIT: aga selle eksemplari hinda mõjutab odavuse poole
kindlasti värv (kes see ikka autot pesta viitsib meie maal).