1. leht 1-st

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: E Jaan 13, 2014 0:25
Postitas karmen5
Mure siis järgmine, Saab 9-3 diisel 2,2 aasta 2003, käivitub külma mootoriga väga kehvasti.Õli ja kõik võimalikud filtrid said vahetatud,uus aku pandud, eelsüüteküünlad vahetatud,pihusti tihendid vahetatud. Milles võiks probleem olla?Äkki on kellelgi kogemusi.

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: E Jaan 13, 2014 1:05
Postitas tõh
Variant 1: kütuse tagasivoolu voolikud väsinud. Tuvastamine: pargi auto ööseks "nina allapoole". Kui hommikul käivitub paremini, on viga käes.
Variant 2: starter vajab hooldust.
Variant 3: ketimärgid paigast.

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: E Jaan 13, 2014 8:13
Postitas saab93
Endal sama teema. Täna -8 kraadi eelsüüteküünlad taga ja pooles pöördest käima. Mõni nädal tagasi +2 - +8 kraadi ja väntab jube pikalt tööle ilma küünaldeta. Lõhnab vist ikka nende ketimärkide järele.

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: E Jaan 13, 2014 8:30
Postitas karmen5
Pean ka tunnistama , et täna külmaga läks auto tunduvalt paremini käima( -8 kraadi väljas), kui nendel soojadel ilmadel(+5 kaadi)

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: E Jaan 13, 2014 14:31
Postitas aednik
Käivitub iga ilmaga küllaltki kiirelt - ei tea mis viga on.
Samas täna olid aknad täiesti kinni jäätunud ja aknatõstmise roheline rullik tuli vist lahti. Eks kevadel siis näeb jälle välja.

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: E Jaan 13, 2014 22:07
Postitas flood
Kui +2...+5 kraadi juures käivitub kehvasti ja -8 hästi, siis on pigem see teema, et eelsüüteküünal ei rakendugi üleüldse nendel madalatel plusskraadidel. Miinuskraadidega antakse aga vool peale ja siis kiire käivitumine. Sellekohta ju ka siin foorumis miljon teemat.

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: E Jaan 13, 2014 22:33
Postitas tõh
Aga ei peagi rakenduma ju, st korras 2.2TID mootor peab ka ilma käivituma.
Igasugu trikid eelsüüteküünalde sisse lülitamiseks soojemate ilmadega on selleks, et kompenseerida mootori teisi puudujääke ja/või leida probleemile odavam lahendus.

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: E Jaan 13, 2014 23:37
Postitas flood
siis jääb küsimus, mis on nominaalaeg ketramiseks ilma küünalde abita :) ?

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: T Jaan 14, 2014 10:07
Postitas aednik
Noh ja sügava külmaga nt. -20, -25 oli ta mul ikka vaevaline 95Ah akuga, loodan, et nüüd 100Ah jõuab rohkem vedada. Kõrvalt kuulates kerivad teised diislid kuidagi oluliselt kiiremini külmkäivitusel, mitte nagu mingi 2-3x sekundis ainult.

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: T Jaan 14, 2014 14:25
Postitas tõh
Noh ja sügava külmaga nt. -20, -25 oli ta mul ikka vaevaline 95Ah akuga, loodan, et nüüd 100Ah jõuab rohkem vedada. Kõrvalt kuulates kerivad teised diislid kuidagi oluliselt kiiremini külmkäivitusel, mitte nagu mingi 2-3x sekundis ainult.
Natuke kahtlen, et uus aku sul teda märkimisväärselt kiiremini kerima paneb. Seda siis oma kogemustele toetudes. Märkimisväärselt kiiremini hakkas starter mul ringi käima pärast seda, kui lasin ta maha võtta, ära määrida, klemmid puhastada ja tõmberelee vahetada. Oli nagu öö ja päev.

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: T Jaan 14, 2014 14:31
Postitas ivomets
Märkimisväärselt kiiremini hakkas starter mul ringi käima pärast seda, kui lasin ta maha võtta, ära määrida, klemmid puhastada ja tõmberelee vahetada. Oli nagu öö ja päev.

See on väärt järeleproovimist!

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: T Jaan 14, 2014 16:36
Postitas aednik
Mul on starter aasta tagasi määritud ja puhastatud, see, et ta külmaga aeglaselt ringi käib on, tundub olevat selle mootori eripära.

2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Postitatud: K Jaan 15, 2014 8:41
Postitas Trionic
Mul on starter aasta tagasi määritud ja puhastatud, see, et ta külmaga aeglaselt ringi käib on, tundub olevat selle mootori eripära.
Viitab kas kulunud puksidele, või lühiskeerdudele mähises. Samuti on probleemsed -/+ kaablite pressühendused.
Antud mootoril puudub selline "eripära".