Otsin omale Saab 900 või 9-3 ja silma jäi see: http://www.auto24.ee/used/728486
Kas oskate nõu anda, kas see pakkumine on OK ja mida võiks auto ülevaatamisel silmas pidada? Kas kellelgi on kogemusi Tartu Vahi Autoaiaga, kes autot müüb?
Palun nõu auto ostmisel Saab 9-3 SE 2.0 Turbo
IMO kallivõitu ja ilmselt seetõttu ka juba aastaid müügis.
Kui kast oluline pole, võtaks pigem selle:
http://www.auto24.ee/used/1603967
(lollikindlam vanema tüübi mootor, vastupidavam turbo ja mõnus hele nahk)
Kui kast oluline pole, võtaks pigem selle:
http://www.auto24.ee/used/1603967
(lollikindlam vanema tüübi mootor, vastupidavam turbo ja mõnus hele nahk)
No selle raha eest siin foorumis väga ahvatlev pakkumine http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=ee28.
Need 2, mis pakuti, ongi ju soodsamad kui see, mis sa ise panid?!
Tervist,
kaaperdan teema - huvi on sarnane.
Kuidas need tunduvad?
http://www.auto24.ee/used/826185
http://www.auto24.ee/used/1207106
Esimene ilusam ja väiksema läbisõiduga (kui sellist asja uskuda saab). Ajalugu on mõlemal juhul vist enamvähem küsimärgiga.
Kas toda viimast (numbriteta varianti) kontrolli ka saab viia või tuleks oma tarkusega hakkama saada?
Kui suurte väljaminekutega tuleks sellises vanuses/läbisõidus 9-3 puhul lähitulevikus hoolduse osas arvestama peaks? Olen lugenud, et ühe-teise detaili hooldusvälbad on 150k ja 200k km kandis.
Kas automaatkast on liialt õnnemäng või saab kontrollis enamvähem reaalse pildi selle seisukorrast?
kaaperdan teema - huvi on sarnane.
Kuidas need tunduvad?
http://www.auto24.ee/used/826185
http://www.auto24.ee/used/1207106
Esimene ilusam ja väiksema läbisõiduga (kui sellist asja uskuda saab). Ajalugu on mõlemal juhul vist enamvähem küsimärgiga.
Kas toda viimast (numbriteta varianti) kontrolli ka saab viia või tuleks oma tarkusega hakkama saada?
Kui suurte väljaminekutega tuleks sellises vanuses/läbisõidus 9-3 puhul lähitulevikus hoolduse osas arvestama peaks? Olen lugenud, et ühe-teise detaili hooldusvälbad on 150k ja 200k km kandis.
Kas automaatkast on liialt õnnemäng või saab kontrollis enamvähem reaalse pildi selle seisukorrast?
Hoolduse kulutused on seotud palju sellega kus, kus ja mis tehtud eelnevalt on.
Automaatkastiga minul kuni 200k probleeme polnud, kui tee äärde peaksid jääma siis treileri kulud pole just soodsad. Manuaali+ 1-2 l säästu küttelt. Esimese ajalugu uuriks..
Automaatkastiga minul kuni 200k probleeme polnud, kui tee äärde peaksid jääma siis treileri kulud pole just soodsad. Manuaali+ 1-2 l säästu küttelt. Esimese ajalugu uuriks..
Everyday Regular SAAB guy!
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1659555
Kas selle läbisõit võib probleeme valmistada?
Kas selle läbisõit võib probleeme valmistada?
Imelik küsimuse püstitus. Läbisõit kaasneb auto kasutamisega, selleks autod ongi
. Probleemid tekivad hooldamatusest. Seda sa odomeetrilt ei näe.
Numbrid - pead müüjalt küsima kas neil on proovisõidunumbrid olemas. Ma ei kujuta küll ette - kuidas osta autot, mida väljaspool kinnist parklat proovida ei saa.

Numbrid - pead müüjalt küsima kas neil on proovisõidunumbrid olemas. Ma ei kujuta küll ette - kuidas osta autot, mida väljaspool kinnist parklat proovida ei saa.
Pigem võtaks selle kui tolle Tartu oma. Turbo juba vahetatud ja lollikindlam mootor.http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1659555
Kas selle läbisõit võib probleeme valmistada?
Pigem võtaks selle kui tolle Tartu oma. Turbo juba vahetatud ja lollikindlam mootor.http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1659555
Kas selle läbisõit võib probleeme valmistada?
Tagumine parem aken ei töötanud, käivitus nupust, mitte võtmest, käigukast ei suutnud igast asendist sportrežiimi lülituda, kui lõpuks lülitus, siis pärast paari kiiremat tiiru ümber Saku Suurhalli ja parkimist oli aur kapoti alt väljas ja autoümbrus jahutusvedelikku täis. Leidsin ka aastataguse kuulutuse, kus müügis 700€ ja mootoririkkega. Sellises seisus jätan ta sinnapaika.
Kuidas see tundub?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1573621
Üks omanik viimased 6 aastat, hooldused Troostis, tšekid ja arved olemas.
Puudustest:
Kliima pidi küll veidi jukerdama, aga ehk pole nii kriitiline.
"Roostet vähe, ustel seespool kõige nähtavamad - ilmselt turvavöö vms on vahele jäänud." Lähen kaen oma silmaga üle.
Uuema põlve mootor - kas töökindlus on mäekõrguselt madalam?