saab 9000 väike abipalve... Vist korras!

Tonnised ja nende mured
Vasta
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#1

P Veebr 09, 2014 13:55

Terve jälle.
Otsin kedagi kellel on viitsimist asjaga nats tegeleda.
Nimelt oleks siis vaja ära teha see tcs removal.
kogu vajalik olemas kuna doonor on aias olemas.
Ehk leidub keegi kes on varem teinud seda ja leiaks aega tulla ja mul ka ära teha.
Loomulikult ka tasun tehtud töö eest.
Vajadusel võin ka auto kuhugi lohistada.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

P Veebr 09, 2014 14:47

Trionicu pakkumine ei sobinud?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#3

P Veebr 09, 2014 15:42

milline ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

E Veebr 10, 2014 17:05

Saatsin meili vastu (juhul, kui see muidugi sina olid) sellele, kes sama asja päris.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#5

E Veebr 10, 2014 18:00

Pole nagu maili tulnud :S kuigi mina saatsin jah .
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#6

T Veebr 11, 2014 18:05

http://saabworld.net/f45/removing-ets-electronic-throttle-system-tcs-28216/

kas see jutt mis seal pildist all pool on, on õige jutt ?
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#7

N Veebr 13, 2014 18:08

juhi poolel tulemüüri juures on kaks aju,
üks on must ja ilma kirjadetta, sinna jooksevad mootorist juhtmed.
teine on hall ja peal suur kiri jetronic, mida see jetronic juhib kui motol see must aju ?
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#8

L Veebr 22, 2014 15:23

anyone?
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#9

P Veebr 23, 2014 19:25

Sai teise auto pealt maha kistud nüüd trionic 5 ecu ja kogu mootori juhtmestik, maha kistud ka gaasipedaal , drosse, coolant sensor ja veel mõned jupid mis olid nimekirjas seal tcs removal lehel.

mootori poole pealt, kas asi piirdub juhtmestiku ümber tõstmise ja uue ecu installimisega ?

siis veel see asi et kas osadel 2.3 motodel on crank sensor kusagile mujale paigutatud ?
netist uurides vaatasin et kõik viitasid mootori all osas kõigukasti poolses ploki ääres olevale andurile.... kuid mida sa tead mul pole seal mitte essugi ? ka doonoril asub see seal ploki aal osas käimari lähedal!
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#10

P Veebr 23, 2014 19:36

Vanemal mallil on see andur ees, kus rihmaseib... Ehk sul vanem mall ja doonor uus...
Riho1231
Postitusi: 167
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:45
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Auto: Saab 9000 2.3t '92

#11

P Veebr 23, 2014 20:15

Sul on vaja Trionic 5.2 ecut, et kasutada olemas olevat crank sensorit.
Kui tahad siiski T5.5 kasutada, siis on vaja uus "oravaratas" aretada/paigaldada, mille pealt uuema malli crank sensor vända positsiooni lugema hakkaks.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#12

N Veebr 27, 2014 16:37

see vanemat sorti andur tundub mingi ilge defka olema .... saadavus jumala 0 lähedane

võtsin anduri maha praegu ja vaatasin rihmarattal see metall äär sees mille pealt andur loeb on paraja pa^a kihi all, kas see mõjutab anduri tööd ?
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#13

T Mär 11, 2014 19:46

Käis audaceris , vahetati bensupump ja küünlad. Tõin koju ja vahetasin 3 tempi andurit ja lamda nagu öeldi, mõned kewrged teibi tuuningud ja hakkas toimima. Tühikäik on veel nats kahtlane aga vist võib teema sulgeda.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

T Mär 11, 2014 21:32

Vaheta kindlasti hapnikuandur UUE Boschi oma vastu, soovitavalt 4 juhtmeline(hall juhe maanda mootori külge) ja lapi/vaheta leegitoru ning see masin peaks suurepäraselt käima hakkama.
Mulle üllatuseks oli ETS ainuke toimiv üksus seal kapoti all.

Sellele tegelasele, kes eelmise kütusepumba paigaldas, tuleks vitsa anda. Ära olid lõhutud ka need asjad, mis kunagi katki ei lähe.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#15

T Mär 11, 2014 22:05

Seal kapoti all olnud jah kõva ise leiutamine. Leegikas saab homme tehtud ja siis andurit jahtima.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#16

R Mär 14, 2014 8:17

Hetke seisuga on summuti täis pikkuses korda tehtud. Proovi sõitu tehes viskas ise aretatud radika lõdviku minema ja välja voolas pruuni vahtu ja tökatit. Radikas vahetatud ja uus vedelik sees mootori töö läks ühtlasemaks. Endiselt kergelt tahab puterdada gaasi lahti lastes ja kütuse kulu on keskmine 76.4 :D

Täna/homme saabub tellitud lambda siis peaks oleks selle pilliga kõik ok :)

On see muidu normaalne ,et kui mootor töötab siis ETS seest tulev metall hoob mis gaasi trossi külge läheb, tuleb välja ja jääb jäigalt pidama välja ? Välja suretades läheb sisse tagasi ja käib näpuga katusedes ilustis sisse välja.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#17

L Mär 15, 2014 11:44

Töötab ilusti nüüd. Aga paganama kütuse kulu näitab mingine 76-95L sajale. mis värk sellega on.
Riho1231
Postitusi: 167
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:45
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Auto: Saab 9000 2.3t '92

#18

L Mär 15, 2014 11:59

Töötab ilusti nüüd. Aga paganama kütuse kulu näitab mingine 76-95L sajale. mis värk sellega on.

Nulli ära, hoia või vajuta R nuppu (täpselt ei mäleta)
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#19

L Mär 15, 2014 12:27

Kui on keskmine kütusekulu displeil siis hoia R nuppu niikaua all kui on --- eest
RobiVahtra
Postitusi: 5
Liitunud: L Mär 15, 2014 13:56
Asukoht:
Auto:

#20

L Mär 15, 2014 14:08

Kui on keskmine kütusekulu displeil siis hoia R nuppu niikaua all kui on --- eest

Jep nii peaks käima, minu omal vähemalt nii käib.
Vasta