Tungraua plastist pesad 9-3 ss

Vasta
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1054
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#1

Küsin, et kas on mingisugust mõistlikku alternatiivi või lahendust nende Saab 9-3 ss tungraua paigutamiseks mõeldud plastist tugede asendamiseks? Võiu saab ka spoileriringi kahjustamata ilma nendeta autot tõsta?
Täiesti masendav värk, sisuliselt iga kord kui autot tõstan kukub hiljem autot alla lastes kaasavarana mõni tungraua tugipesa ära kuna mõni klõpats on ära murdunud või väändub see lihtsalt pesast välja, kuna autot ühe ratta kohalt tõstes auto ikka kuigi palju nihkub külgsuunas. Kas see on mingisugune algusaastate lastehaigus või kuidas seda muret oleks mõistlik lahendada?
Ei tahaks peale igakordset hooajalist rehvivahetust esindusse neid uusi tugesid ka ostma minna.
PS Kasutan tavapärast hüdraulilist ratastel 2t tungrauda, millel ümar käpp ehk see erineb veidi originaaltungraua käpast.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#2

kui äärele toetada, siis läheb katki. Toe pesa peaks saama ära täita, näiteks (puit)klots sisse liimida. See aga pole mõistlik lahendus, sest see pesa ju kindlustab, et tung ära ei libiseks.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1054
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#3

Kusjuures kordagi ei toeta äärele vaid nii tsentrisse kui vähegi saab. Irduvad nad seetõttu, et autot näiteks rehvivahetuseks ühest punktist tõstes auto ikka kuigipalju nihkub ja väändub ning pärast tunki langetades on jälle "üks jupp üle" :) Need jubinad tunduvad olevat disainitud selle mõttega, et autot tõstetakse alati vaid teeninduses ja nelja käpaga korraga.
Aga uurisin veidi ka esindusest ja välismaistest foorumitest. Mingisugust parendatud varianti Saab hiljem teinud pole ja uus jupp maksab esinduses 8,53 eur. Ameeriklased on lausa nii teinud, et hoiavad neid katkiste kidadega pesasid pigem pagasnikus ja tõstmiseks panevad vaid külge- meie soolastel teedel pole kereõõnsuste avatuks jätmine paraku kuigi hea idee. Suverehve peagi vahetama hakates proovin igatahes nii, et kui miskit taas irdub panen selle kahekomponentse epoksiidmassiga sinna kinni, näis kas peab paremini siis, kui need paar plastmasskidakest.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#4

Ma olen sarnase ratastel hüdraulilise tungrauaga vahetanud ning sobiliku puuklotsi vahele pistnud, minema pole veel sõitnud tungraua pealt 3-4 hooaja jooksul.
Vasta