Tere. saab 9-5 2.2tid tekkis hommikul kohapeal käies imelik hääl, natuke kuuldav kloppimine ütleks selle kohta. kapoti alt kuulates kostus kusagilt tagant poolt, justkui summuti sukk laseks läbi. Kõige paremini oli kuulda juhi ukse juures seistes kinnise kapotiga. Hääl polnud tugev, aga kuulda ikkagi, et võõras heli. Gaasi andes kadus ära, või õigemini polnud enam kuulda. Tõstukile minnes mõni kilomeeter hiljem jooksis mootor kinni, ca 1500 pöörde pealt. lihtsalt kinni, ei mingit kolinat.
Nüüd olekski küsimus, et mis võis juhtuda? kett poooleks või mõni tald lahkus oma kohalt? või jooksis üldse saale kinni? mis tavaliselt nende 2.2 mootoritega juhtub?
ps. remondi hinna pakkumisi võib ka saata.
Kett peaks ikka vist kõrgemas helistikus häält tegema kui puruks läheb ja siis juba käivad klapid ka pähe ilmselt. Ma pole kursis muidugi kus pool 9-5 ketti omab, aga ma arvan millegipärast , et kett see polnud.
Kinni jooksmise hetkel ei olnud mingit heli, korraks käis jõnks ja kinni oligi. Õnneks on automaat kast, manuaal oleks veel peale murdnud... Lootust on, et kõige hullemini ei lõppenud.
Päästa muidugi pole midagi, aga ehk ei löönud päris sassi.
Nüüd ei teagi, kas oleks kõige mõistlikum remontida, või kasutatud mootor osta. viimane võib muidugi samasugune olla ju.
Ju ta ikka suurest läbisõidust on. Midagi juhtunud pole, õli sai ka mõnituhat tagasi täissünt sisse. kastile ta vaevalt midagi tegi, isegi mingit jõnksu ei käinud
Infoks lihtsalt. Mootoril jooksis saale kinni. Täna võtsin mootori laiali, et läheb emexisse ja kogu ülejäänud mootor on ilma kulumis jälgedeta, ls vähemalt320000. Keti kupatus nagu uus, ülsil kulumis rant puudub jne. Ma olen täiesti kindel, et saalale aitas kaasa eelmiste omanike hooldamatus. Kasvõi see, et ainult idioot peab kinni tehase 30k õlivahetus välbast...