1. leht 1-st
2.2tid mootor kinni
Postitatud: K Mär 19, 2014 18:56
Postitas ronny
Tere. saab 9-5 2.2tid tekkis hommikul kohapeal käies imelik hääl, natuke kuuldav kloppimine ütleks selle kohta. kapoti alt kuulates kostus kusagilt tagant poolt, justkui summuti sukk laseks läbi. Kõige paremini oli kuulda juhi ukse juures seistes kinnise kapotiga. Hääl polnud tugev, aga kuulda ikkagi, et võõras heli. Gaasi andes kadus ära, või õigemini polnud enam kuulda. Tõstukile minnes mõni kilomeeter hiljem jooksis mootor kinni, ca 1500 pöörde pealt. lihtsalt kinni, ei mingit kolinat.
Nüüd olekski küsimus, et mis võis juhtuda? kett poooleks või mõni tald lahkus oma kohalt? või jooksis üldse saale kinni? mis tavaliselt nende 2.2 mootoritega juhtub?
ps. remondi hinna pakkumisi võib ka saata.
2.2tid mootor kinni
Postitatud: K Mär 19, 2014 19:03
Postitas Oliver777
Kett peaks ikka vist kõrgemas helistikus häält tegema kui puruks läheb ja siis juba käivad klapid ka pähe ilmselt. Ma pole kursis muidugi kus pool 9-5 ketti omab, aga ma arvan millegipärast , et kett see polnud.
2.2tid mootor kinni
Postitatud: K Mär 19, 2014 19:22
Postitas Riho1231
Kas se mootor pole mitte rihmaga? Mootor võib ka hääletult kokku joosta.
E: sorry, on jah
kettidega 
2.2tid mootor kinni
Postitatud: K Mär 19, 2014 19:33
Postitas Oliver777
Minumeelest on ainukesed ketivabad mootorid vabalthingavad 1.8-d, võin ka eksida muidugi.
2.2tid mootor kinni
Postitatud: K Mär 19, 2014 19:54
Postitas ill
2.2tid mootor kinni
Postitatud: K Mär 19, 2014 20:19
Postitas ronny
Kinni jooksmise hetkel ei olnud mingit heli, korraks käis jõnks ja kinni oligi. Õnneks on automaat kast, manuaal oleks veel peale murdnud... Lootust on, et kõige hullemini ei lõppenud.
2.2tid mootor kinni
Postitatud: K Mär 19, 2014 20:34
Postitas iisak
Lootust on, et kõige hullemini ei lõppenud.
Mida seal veel päästa on?
2.2tid mootor kinni
Postitatud: K Mär 19, 2014 20:59
Postitas ronny
Päästa muidugi pole midagi, aga ehk ei löönud päris sassi.
Nüüd ei teagi, kas oleks kõige mõistlikum remontida, või kasutatud mootor osta. viimane võib muidugi samasugune olla ju.
2.2tid mootor kinni
Postitatud: K Mär 19, 2014 22:45
Postitas veikov
tuttaval oli eelmine aasta sarnane juhus ja põhjuseks oli murdunud väntvõll . aitas mootori vahetus
2.2tid mootor kinni
Postitatud: N Mär 20, 2014 7:57
Postitas D116
Minumeelest on ainukesed ketivabad mootorid vabalthingavad 1.8-d, võin ka eksida muidugi.
1.9TID mootoritel ka rihm.
2.2tid mootor kinni
Postitatud: N Mär 20, 2014 8:32
Postitas rantto
Õnneks on aeg niipalju edasi läinud, et neid 2,2TiD mootoreid on saada lademes ja kui vähegi tahtmist on saad selle hea hinnaga.
2.2tid mootor kinni
Postitatud: N Mär 20, 2014 11:27
Postitas ronny
Suht kindel jah, et vänt pooleks. seega uue mootori pakkumised oodatud
2.2tid mootor kinni
Postitatud: N Mär 20, 2014 19:29
Postitas ronny
Õnneks on aeg niipalju edasi läinud, et neid 2,2TiD mootoreid on saada lademes ja kui vähegi tahtmist on saad selle hea hinnaga.
Mõni vihje, kust saaks hea hinnaga?

2.2tid mootor kinni
Postitatud: R Mär 21, 2014 10:46
Postitas aednik
Juhtus ka midagi erilist, miks niisugune asi alguse sai? Panid vastu kivi?
Siin teemas ka samal mootoril:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=21859
2.2tid mootor kinni
Postitatud: R Mär 21, 2014 11:16
Postitas ronny
Ju ta ikka suurest läbisõidust on. Midagi juhtunud pole, õli sai ka mõnituhat tagasi täissünt sisse. kastile ta vaevalt midagi tegi, isegi mingit jõnksu ei käinud
2.2tid mootor kinni
Postitatud: K Sept 17, 2014 13:28
Postitas ronny
Infoks lihtsalt. Mootoril jooksis saale kinni. Täna võtsin mootori laiali, et läheb emexisse ja kogu ülejäänud mootor on ilma kulumis jälgedeta, ls vähemalt320000. Keti kupatus nagu uus, ülsil kulumis rant puudub jne. Ma olen täiesti kindel, et saalale aitas kaasa eelmiste omanike hooldamatus. Kasvõi see, et ainult idioot peab kinni tehase 30k õlivahetus välbast...