Tere!
Sooviks infot http://www.auto24.ee/used/1714549 antud auto kohta.
Ei leia kas tegu ka foorumlase autoga.
Igasugune info ja arvamused teretulnud
Saab 9-5 2.3 191kw 2006
- risto.lutsu
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
Loll küsimus aga mille järgi sa vaatad, et ameeriklane ja miks seal tuleb ettevaatlik olla
Spido on nii miilides kui kilomeetrites, lisaks esisuunad on oranzhid. Ning "imelik" mudelitähis, lihtsalt 2.3T (Euroopas on see masin Aero)
Kuidas saada müüa ameerikast imporditud masinaid, mis on imeväikse läbisõiduga, soodsa hinnaga kui tuues lisanduvad käibemaks ja tollimaks?
Reeglina on need masinad läbinud korraliku ülesehituse (avariist) või taastamise uputusest.
VIN kood ja http://www.carfax.com/ peaks esimese vastuse andma.
terv, teager
Kuidas saada müüa ameerikast imporditud masinaid, mis on imeväikse läbisõiduga, soodsa hinnaga kui tuues lisanduvad käibemaks ja tollimaks?
Reeglina on need masinad läbinud korraliku ülesehituse (avariist) või taastamise uputusest.
VIN kood ja http://www.carfax.com/ peaks esimese vastuse andma.
terv, teager
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Lisaks on see auto minu mäletamist mööda vähemalt ca aastapäevad müügis olnud, siis olid pildid teised mingi maja ees tehtud. Samuti oli hind teine ehk 6.... .
PS
Auto24-s hinnalt järgmine prillidega Aero on muide juba 2a müügis ning hind on lõpuks jõudnud sellele tasemele, mis ma selle omanikule pea aasta tagasi pakkusin, aga toona ta keeldus müümast pakutud hinna eest
Tundub et 9-5 Aero müük on suht-koht selline "eluagne" tegevus, kui hind on selline, et otse välja osta enamik seda ei jõua ja liisimiseks on juba maksumus veidi liiga madalavõitu.
PS
Auto24-s hinnalt järgmine prillidega Aero on muide juba 2a müügis ning hind on lõpuks jõudnud sellele tasemele, mis ma selle omanikule pea aasta tagasi pakkusin, aga toona ta keeldus müümast pakutud hinna eest

Tundub et 9-5 Aero müük on suht-koht selline "eluagne" tegevus, kui hind on selline, et otse välja osta enamik seda ei jõua ja liisimiseks on juba maksumus veidi liiga madalavõitu.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kuidas saada müüa ameerikast imporditud masinaid, mis on imeväikse läbisõiduga, soodsa hinnaga kui tuues lisanduvad käibemaks ja tollimaks?
terv, teager
Aga mis see sinu asi on?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Ma näen siin Ostuabi rubriiki ja selle eesmärk on abistada autoostjat meelepärase auto valikul. Ise ma autoäriga ei tegele ja seega polegi otseselt minu asi, kuidas ja mitmest autost kokku klopsitakse ning äriliselt kasumlikult (ning mille arvelt kokku hoides???) tänavatel liikuvad sõidukid. Küll võiks ka potensiaalne ostja olla teadlik sellest et näiteks auto turvapadjad on võetud teiselt mahakantud masinalt ja võivad õnnetuse korral mitte avaneda või et masin on mereveest läbi käinud ning elektroonika hakkab tõrkuma mingi aja pärast.
Kuidas saada müüa ameerikast imporditud masinaid, mis on imeväikse läbisõiduga, soodsa hinnaga kui tuues lisanduvad käibemaks ja tollimaks?
terv, teager
Aga mis see sinu asi on?
Sry, kui ma su (sõprade) ärile sellega varvaste peale astusin. Ma pole raske poiss ja läheb üle see valu

terv, teager
Minu teada on antud masin Eestis kirjas aastast 2007 st. pea seitse aastat siin sõitnud ja remonditud. "Uppunud auto"...
tead sinusugusel autodest teadjamees võiks eelkõige abistava soovitusena pöörduda ostjal minna ja uurida remondikohast, kui palju on antud sõidukile elektroonilisi probleeme olnud seda siis seitsme aasta jooksul.
Kasutatud turvavarustuse kasutamine on jah natuke riskantne, kuid kahtlen sügavalt, et näituseks kõik tõsiusksed foormi inimesed oma sõidukitel vaid uusi AIRBAG e ja muud sellist kohe esindusest jooksevad ostma. Ka ilma avariita autodel tekib vahel ju vajadus neid osasid vahetada. Või ei teki selliseid probleeme?
Tõsi üle lombi toodud masinaid peab vahest natuke rohkem uurima, kuid "sousti" pole ka mõtet suust välja ajad eks!
Soovitage inimestel mida täpsemalt peab kontrollima ja kus kuidas seda teha.
Terv.
tead sinusugusel autodest teadjamees võiks eelkõige abistava soovitusena pöörduda ostjal minna ja uurida remondikohast, kui palju on antud sõidukile elektroonilisi probleeme olnud seda siis seitsme aasta jooksul.
Kasutatud turvavarustuse kasutamine on jah natuke riskantne, kuid kahtlen sügavalt, et näituseks kõik tõsiusksed foormi inimesed oma sõidukitel vaid uusi AIRBAG e ja muud sellist kohe esindusest jooksevad ostma. Ka ilma avariita autodel tekib vahel ju vajadus neid osasid vahetada. Või ei teki selliseid probleeme?
Tõsi üle lombi toodud masinaid peab vahest natuke rohkem uurima, kuid "sousti" pole ka mõtet suust välja ajad eks!
Soovitage inimestel mida täpsemalt peab kontrollima ja kus kuidas seda teha.
Terv.
Ma näen siin Ostuabi rubriiki ja selle eesmärk on abistada autoostjat meelepärase auto valikul. Ise ma autoäriga ei tegele ja seega polegi otseselt minu asi, kuidas ja mitmest autost kokku klopsitakse ning äriliselt kasumlikult (ning mille arvelt kokku hoides???) tänavatel liikuvad sõidukid. Küll võiks ka potensiaalne ostja olla teadlik sellest et näiteks auto turvapadjad on võetud teiselt mahakantud masinalt ja võivad õnnetuse korral mitte avaneda või et masin on mereveest läbi käinud ning elektroonika hakkab tõrkuma mingi aja pärast.
Kuidas saada müüa ameerikast imporditud masinaid, mis on imeväikse läbisõiduga, soodsa hinnaga kui tuues lisanduvad käibemaks ja tollimaks?
terv, teager
Aga mis see sinu asi on?
Sry, kui ma su (sõprade) ärile sellega varvaste peale astusin. Ma pole raske poiss ja läheb üle see valu
terv, teager
Tundsin ka ise selle auto vastu huvi mõni aeg tagasi.
Minuni jõudis selline info:
Käinud kasut.auto üldkontrollis.
Garantii töid tehtud pole.
USA variant.
Esi klaasid toonitud.
Rooli sambal kerge lõtk.
Aku lahti, aku kate katki.
Esi ja taga piduri klotsid.
Esi ja taga piduri kettad.
Esi vasak stab. ots.
Roolivõimu toru hõõrub vastu kondi. toru.
Õhufiltri kopsiku puksid.
Käsipidur ei tööta ühtlaselt.
Kunagi autol olid xenonid.
DI kasetti vead mälus ( süütepool).
Väga kerge otsakaane leke.
Katusel rooste täpp.
Esi parem tiib, uks roostetab.
Paremad uksed pahteldatud.
Võimalik,et suurem oa vigadest on korda tehtud.
Küll aga ei ole xenone tagasi pandud.
Minuni jõudis selline info:
Käinud kasut.auto üldkontrollis.
Garantii töid tehtud pole.
USA variant.
Esi klaasid toonitud.
Rooli sambal kerge lõtk.
Aku lahti, aku kate katki.
Esi ja taga piduri klotsid.
Esi ja taga piduri kettad.
Esi vasak stab. ots.
Roolivõimu toru hõõrub vastu kondi. toru.
Õhufiltri kopsiku puksid.
Käsipidur ei tööta ühtlaselt.
Kunagi autol olid xenonid.
DI kasetti vead mälus ( süütepool).
Väga kerge otsakaane leke.
Katusel rooste täpp.
Esi parem tiib, uks roostetab.
Paremad uksed pahteldatud.
Võimalik,et suurem oa vigadest on korda tehtud.
Küll aga ei ole xenone tagasi pandud.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...