1. leht 2-st

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: L Apr 01, 2006 22:31
Postitas Apache
Nüüd siis kah Saablane. Kuigi on varem olnud
veidi kogemusi (paraku pole küll Saabi omanud)
tundub praegu asi igatepidi üllatav ja super :thumb:

Veidi sai siis lisatud ka asju: toonklaas, iluvõre taha
must alumiiniumvõrk. Sellega hetkel asi piirdub et
mitte üldist Saabi delikaatset disainijoont ära rikkuda.

Pilt

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: L Apr 01, 2006 22:39
Postitas ivomets
ilus auto! aga see väga tume toonklaas rohkem bmv meeste moodi värk. aga eks see maitse asi rohkem.
selline saabi soliidsus kohe nagu kadunud ja asendunud mingi salapärasusega ja peitmise jne-ga.

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: L Apr 01, 2006 22:56
Postitas Madis
velg on :thumb: !! muretuid km:drive:

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: L Apr 01, 2006 23:51
Postitas muidumehike
Toonklaas väga hea asi, kaitseb uv-kiirguse eest, õnnetuse korral klaas ei purune kildudeks ja toonklaas ei luba päiksel istmeid ära pleegitada ;)
ja kõik ju ei peagi nägema mis mul seal tagumisel istmel on, mina pooldan küll toonklaasi :)
ja väga kena Saab muidu :)

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: P Apr 02, 2006 9:49
Postitas cilpkonn
ilus autu jahh... veljed tirivad kohe ketid suunurkadesse ;)

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: P Apr 02, 2006 11:28
Postitas Zazou
mina panin toonklaasi eeskätt selleks, et tagaistuvale lapsele paistis päike alati räigelt näkku. Mida tumedam seda parem. Igasugused võrgud ja asjad kukkusid ära või oli ikka mingi pragu, kust päike otse silma säras.

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: P Apr 02, 2006 13:13
Postitas IFF
Kena auto.

ps. Toonklaas on ka abiks kui lased istmed alla ning plaanid taga vaikselt öökest veetma hakata :eureka:

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: P Apr 02, 2006 13:26
Postitas midnight
esimese asjana jäid veljed ja toonklaas kohe silma... auto oled väga kena saanud, häid muretuid sõidukilomeetreid!
eks see toonklaas nati originaalist teistsuguseks teeb, kuid teeb elu mitmekesisemaks, ehk siis priima värk!:thumb:

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: E Apr 03, 2006 8:14
Postitas Mart900
Jep, ma samuti 10 kuuse tütre isa ja pean toonklaasi üli-vajalikuks ja praktiliseks, lihtsalt natuke rikutud mainega. Aga et mitte päris oftop olla peab mainima et ilusad veljed veel ilusamal massinal. :drive:

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: N Mai 11, 2006 13:51
Postitas AERO-plaan
Algselt postitas: ivomets
ilus auto! aga see väga tume toonklaas rohkem bmv meeste moodi värk. aga eks see maitse asi rohkem.
selline saabi soliidsus kohe nagu kadunud ja asendunud mingi salapärasusega ja peitmise jne-ga.

Toonklaas on minumeelest samuti lihtsalt eputamiseks. Olen sõitnud autoga juba üsna mitu aastat ja pole sellest kordagi puudust tundnud. Pigem see tõmbab tähelepanu, kui varjab midagi. Tavaliselt on uuematel autodel juba tehasest väljudes kerge tooniga klaasid, mis kaitsevad uv-kiirguse eest ja on ju olemas päikseprillid. Paigaldades klaasile läbipaistmatu kile, asendub auto soliidne välimus rullnokaliku bemmi mentaliteediga, ehk nagu auto seisaksgi toonimiskile najal koos.

Ei taha kedagi solvata aga kui ma näen linnavahel selliseid toonitud klaasidega Saabe süstimas, millede stanged kuidagi kahtlaselt kiivas ja kummid siledad on, tekib tahtmine autot vahetada, et mitte sattuda sellisesse sihtgruppi nagu on rullnokad. Saab ju ikkagi eelkõige soliidne sõiduvahend.

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: T Mai 23, 2006 9:49
Postitas Jupats
Räägi kuidas 9-5 Aero vedrustusega lood on?

Mul siin tuttav on kah saabi ostmas kuid pelgab just sportvedrustust.
Palju oleks sõitmist ka tallinnas, seega kuumaastikul:o

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: N Mai 25, 2006 14:19
Postitas romza
Minul ka aero ja pole hullu midagi. Saabi mass niivõrd suur (230kg raskem kui Audi A6), et väga mugav sõita.
Auklikud tänavad ei ole väga probleem, kuid päris löökaudusest suurel kiirusel ei tasu läbi sõita, kuna need aero veljed lähevad päris kergelt kõveraks.

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 21:45
Postitas Apache
Algselt postitas: jupats
Räägi kuidas 9-5 Aero vedrustusega lood on?

Mul siin tuttav on kah saabi ostmas kuid pelgab just sportvedrustust.
Palju oleks sõitmist ka tallinnas, seega kuumaastikul:o

Vedrustus on Aerol veidi jäigem. Võiks isegi veel jäigem olla <- parem vastata hilja kui mitte kunagi ;)

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 22:02
Postitas Apache
Väikesed muudatused siis sisse viidud:

Peal uus sportõhufilter, küünlad, aju.
Võimsust peaks olema 201 kW ja väänet 434 Nm

Värskem pilt:

Pilt

Suurimad tänud romzale jublakate kohaletoimetamise
eest trollide juurest ;)

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 22:51
Postitas IFF
Algselt postitas: Apache
Väikesed muudatused siis sisse viidud:

Peal uus sportõhufilter, küünlad, aju.
Võimsust 201 kW ja väänet 434 Nm

Millega võimsust mõõtsid? Või on see mingi arvutuslik? :?

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 22:56
Postitas Apache
Millega võimsust mõõtsid? Või on see mingi arvutuslik? :?

Mõõtnud veel ei ole aga on plaanis seda esimesel
võimalusel teha. Need numbrid on n.ö. "välja lubatud".

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 22:58
Postitas vmaster
Vaatan, et mahed siin juba tuunivad vaikselt. Peaks ka hakkama. Auto aga iseenesest lahe.

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 23:08
Postitas Aimar
Väga ilus!
Värv, velg, toonklaas.........super!
Ohutut madallendu!

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 23:10
Postitas will
Kas 2001 mitte 169 kw polnud? Ja , kui panid stage 1 siis ei anna kuidagi ka arvutuslikult 201 kw kokku. Nm annab küll 434Nm

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 23:11
Postitas Apache
Algselt postitas: Aimar
Väga ilus!
Värv, velg, toonklaas.........super!
Ohutut madallendu!

Tänud, sulle samuti ohutut madallendu!

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 23:15
Postitas Apache
Algselt postitas: will
Kas 2001 mitte 169 kw polnud? Ja , kui panid stage 1 siis ei anna kuidagi ka arvutuslikult 201 kw kokku. Nm annab küll 434Nm

Lihtne matemaatika:

169 kw = 230 hp
230 hp + 44 hp = 274 hp
274 hp = 201 kW

;)

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 23:17
Postitas will
274 hp ei ole 201 kw!!!!!!

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 23:20
Postitas Apache
Algselt postitas: will
274 hp ei ole 201 kw!!!!!!

Kui palju see siis kW sinuarvates siis teeb? :D

Edit: oleneb mismoodi seda arvutada, tulemuseks
võib saada ka 204 kW

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 23:21
Postitas ill
201*1,36≈274, kui matemaatikat uskuda, siis võib olla küll :)

Saab 9-5 Aero S, 2001, Apache

Postitatud: K Apr 04, 2007 23:22
Postitas will
vabandust-unise peaga ajasin asjad omavahel segamini:wall: