Tere
uuriks veidi maad 2.0T automaadi kohta - Nimelt kohalt kiirendamine on kangesti aeglane - kas see on Saabi automaadi omapära või on sellele rohtu kah?
Kui kiirus juba 30 juures on, siis kipub ratas tühja käima, kui nullist liikuma hakates on kiirendus teoga võrdne:(
NG automaat ja kohalt kiirendus
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Selle asja nimi on turboviive ehk turbo lag inglise keeli. Veidi parem on asi topeltturboga mootoritel TTID.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Automaadil on turbolag jah, mu 125kw LPT manuaal tegi stardis 184kw automaat Aerole silmad ette aga ilmselgelt oleks Aero oma paremuse maksma pannud mingi maa pealt
. Muidugi kui sulle tundub et asi on hullemaks läinud, tasuks kontrolli minna.

Kogenud Aeronaut. 

Ma tean mis on turbo lag:) kuid uuriks elu NG automaadi omanikelt. Mind hakkas ta häirima alles hiljuti, kuid ei meenu, kas kohe ostes oli liikumine aeglane või mitte.
Kui on Tallinna ümbruses mõni 900 automaadiga, kas oleks võimalik korra võrrelda?
Kui on Tallinna ümbruses mõni 900 automaadiga, kas oleks võimalik korra võrrelda?
Ma pole nüüd üle poole aasta enam NG-ga sõitnud, aga ei mäleta, et kohalt minek vaevaline või aeglane oleks olnud ja minu oma oli 2.3-se vabalt hingava mootoriga. Mul pole üldiselt raske jalg, aga arvan, et linnas sain foori tagant päris hästi minema ja enamasti jäi ilmselt kiirendusvaru ülegi.
kaameraklõpsud @ phogulum.com
Eks hommikul proovin, panen kliima kinni ja üritan korra kiirendada
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kliima poob ropult võimsust, eriti annab see tunda nõrgematel mootoritel. Kunagi sai ühe liitrise mootoriga autoga maanteed sõidetud ja mööda sai kuidagi venitada vaid siis kui enne manöövrit varutud vähemalt 500m sirget ning konditsioneer sai välja lükatud 
Aerol õnneks seda võimsusekadu kliimaga nii ei tähelda, muutubki see "sepavasar" veidi rafineeritumaks

Aerol õnneks seda võimsusekadu kliimaga nii ei tähelda, muutubki see "sepavasar" veidi rafineeritumaks

Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Kusjuures stardil annab tunda jah aga hijem kui kiirus sees juba siis enam pole tunda. Muidugi lükkasin korra täna ECON peale ja proovisin siis, tundus korra et oli ka kuidagi uimane...samas mul on kuskil lõdvikus ilmselt mingi auk vms, on hakanud susisema kuskilt natuke rohkem kui enne kui hästi kuulata
...või on õhk lihtsalt õues paks, et turbo ei jõua sisse imeda? =D
...või on õhk lihtsalt õues paks, et turbo ei jõua sisse imeda? =D
-
- Postitusi: 336
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast
Kui nii mõelda, et praegu on kuum, õhk on paisunud ning ruumala ühikus on vähem hapnikku, siis, tõepolest, turbo võib ju suruda mis ta surub, kuid hapniku kogus küttesegus on väiksem ning ka võimsust vähem.
Ilma kondita oli juba veidi parem, aga on hea teada, et see uimasus ongi normaalne:)
Tänud!
Tänud!
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Eks vist nii on.. Hr. Kroom räägib õigust.. füüsikast. T7 on päris tundlik ja igasuguseid piirajaid ikka jagub. Ja kus se 0-30 kiirendus ikka tähtis on. Ega sest kollasest plätust ikka punast Ferrarit saa 

Ja kus se 0-30 kiirendus ikka tähtis on. Ega sest kollasest plätust ikka punast Ferrarit saa
Igal hommikul teen vasakpööret üle tipptunnis paldiski maantee:) Seal on plätust vaja palju välja pigistada:)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Automaatkastiga kiirendusmasinatel mässatakse sõlmega, millel nimeks torque converter. Nõnda saab hoida pidurit all ja anda gaasi ning söösta juba 2500+ RPM kohalt minema. Kardan, et igapäeva liikluses pole see eriti otstarbekas.
Ilma kondita oli juba veidi parem, aga on hea teada, et see uimasus ongi normaalne:)
Tänud!
Ma sulle ju seletasin asja ära, aga tundub, et mind sa ei usu

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Eks vist nii on.. Hr. Kroom räägib õigust.. füüsikast. T7 on päris tundlik ja igasuguseid piirajaid ikka jagub. Ja kus se 0-30 kiirendus ikka tähtis on. Ega sest kollasest plätust ikka punast Ferrarit saa
Tegu on siiski T5`ga, seega piirajaid on minimaalselt. Põhiline mõjutaja on välistemperatuur.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Miks ma ei usu, ikka usun:)
Samas tundub see uimasus kogu aeg paremaks muutuvat. Või on siis seotud väga konkreetselt soojaga, enne jalkat kodu suunas liikudes oli ka kliimaga start äkilisem.
Aga viga tundub ikka olevat peas (oma peas siis) kinni....
Samas tundub see uimasus kogu aeg paremaks muutuvat. Või on siis seotud väga konkreetselt soojaga, enne jalkat kodu suunas liikudes oli ka kliimaga start äkilisem.
Aga viga tundub ikka olevat peas (oma peas siis) kinni....
Kast on adaptiivne, ehk siis "õppiv" ja mida külmem õhk, seda kuumem püss.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
täna on düno päev, õnneks on väljas "suvine" ilm:) ja saab ilusamaid numbreid vaadata.
Tänud!
Tänud!