1. leht 1-st
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: L Mai 24, 2014 14:50
Postitas mart284
Tere
uuriks veidi maad 2.0T automaadi kohta - Nimelt kohalt kiirendamine on kangesti aeglane - kas see on Saabi automaadi omapära või on sellele rohtu kah?
Kui kiirus juba 30 juures on, siis kipub ratas tühja käima, kui nullist liikuma hakates on kiirendus teoga võrdne:(
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: L Mai 24, 2014 20:06
Postitas skyline
Selle asja nimi on turboviive ehk turbo lag inglise keeli. Veidi parem on asi topeltturboga mootoritel TTID.
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: L Mai 24, 2014 20:34
Postitas rantto
Foori taga hoiad pidurit vale jalaga peal, õige jalaga surud gaasi, et boost juba tekiks ja siis sobival hetkel vabastad piduri:)
Teine võimalus, ära lase kiirusel alla 30 langeda.
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: L Mai 24, 2014 20:37
Postitas 9-5LPT
Automaadil on turbolag jah, mu 125kw LPT manuaal tegi stardis 184kw automaat Aerole silmad ette aga ilmselgelt oleks Aero oma paremuse maksma pannud mingi maa pealt

. Muidugi kui sulle tundub et asi on hullemaks läinud, tasuks kontrolli minna.
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: P Mai 25, 2014 10:10
Postitas mart284
Ma tean mis on turbo lag:) kuid uuriks elu NG automaadi omanikelt. Mind hakkas ta häirima alles hiljuti, kuid ei meenu, kas kohe ostes oli liikumine aeglane või mitte.
Kui on Tallinna ümbruses mõni 900 automaadiga, kas oleks võimalik korra võrrelda?
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: P Mai 25, 2014 11:32
Postitas Werdinand
Ma pole nüüd üle poole aasta enam NG-ga sõitnud, aga ei mäleta, et kohalt minek vaevaline või aeglane oleks olnud ja minu oma oli 2.3-se vabalt hingava mootoriga. Mul pole üldiselt raske jalg, aga arvan, et linnas sain foori tagant päris hästi minema ja enamasti jäi ilmselt kiirendusvaru ülegi.
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: P Mai 25, 2014 17:37
Postitas richard
See uimane kohaltminek tekib mu 9-5l suvel siis kui ilm lämmi ja kliimapump jõhkralt tööd punnib. Lükkad selle välja ja hoopis teine asi :p pakun et äkki sellepärast on hakanud just alles hiljuti tunduma?
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: P Mai 25, 2014 19:53
Postitas mart284
Eks hommikul proovin, panen kliima kinni ja üritan korra kiirendada
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: P Mai 25, 2014 19:58
Postitas skyline
Kliima poob ropult võimsust, eriti annab see tunda nõrgematel mootoritel. Kunagi sai ühe liitrise mootoriga autoga maanteed sõidetud ja mööda sai kuidagi venitada vaid siis kui enne manöövrit varutud vähemalt 500m sirget ning konditsioneer sai välja lükatud

Aerol õnneks seda võimsusekadu kliimaga nii ei tähelda, muutubki see "sepavasar" veidi rafineeritumaks

NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: P Mai 25, 2014 21:12
Postitas richard
Kusjuures stardil annab tunda jah aga hijem kui kiirus sees juba siis enam pole tunda. Muidugi lükkasin korra täna ECON peale ja proovisin siis, tundus korra et oli ka kuidagi uimane...samas mul on kuskil lõdvikus ilmselt mingi auk vms, on hakanud susisema kuskilt natuke rohkem kui enne kui hästi kuulata
...või on õhk lihtsalt õues paks, et turbo ei jõua sisse imeda? =D
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: E Mai 26, 2014 9:35
Postitas kroom
Kui nii mõelda, et praegu on kuum, õhk on paisunud ning ruumala ühikus on vähem hapnikku, siis, tõepolest, turbo võib ju suruda mis ta surub, kuid hapniku kogus küttesegus on väiksem ning ka võimsust vähem.
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: E Mai 26, 2014 18:15
Postitas pistyk
Oma ng-l oli sama asi,nullist vajutasid pedaali põhja,hakkas jõle uimaselt minema,samas väikse hoo pealt tallates oli minek kohe palju äkilisem.
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: E Mai 26, 2014 19:21
Postitas mart284
Ilma kondita oli juba veidi parem, aga on hea teada, et see uimasus ongi normaalne:)
Tänud!
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: E Mai 26, 2014 19:50
Postitas Homersimpson
Eks vist nii on.. Hr. Kroom räägib õigust.. füüsikast. T7 on päris tundlik ja igasuguseid piirajaid ikka jagub. Ja kus se 0-30 kiirendus ikka tähtis on. Ega sest kollasest plätust ikka punast Ferrarit saa

NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: E Mai 26, 2014 20:57
Postitas mart284
Ja kus se 0-30 kiirendus ikka tähtis on. Ega sest kollasest plätust ikka punast Ferrarit saa

Igal hommikul teen vasakpööret üle tipptunnis paldiski maantee:) Seal on plätust vaja palju välja pigistada:)
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: E Mai 26, 2014 21:40
Postitas wilddog
Automaatkastiga kiirendusmasinatel mässatakse sõlmega, millel nimeks torque converter. Nõnda saab hoida pidurit all ja anda gaasi ning söösta juba 2500+ RPM kohalt minema. Kardan, et igapäeva liikluses pole see eriti otstarbekas.
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: T Mai 27, 2014 8:25
Postitas Trionic
Ilma kondita oli juba veidi parem, aga on hea teada, et see uimasus ongi normaalne:)
Tänud!
Ma sulle ju seletasin asja ära, aga tundub, et mind sa ei usu

.
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: T Mai 27, 2014 8:26
Postitas Trionic
Eks vist nii on.. Hr. Kroom räägib õigust.. füüsikast. T7 on päris tundlik ja igasuguseid piirajaid ikka jagub. Ja kus se 0-30 kiirendus ikka tähtis on. Ega sest kollasest plätust ikka punast Ferrarit saa

Tegu on siiski T5`ga, seega piirajaid on minimaalselt. Põhiline mõjutaja on välistemperatuur.
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: T Mai 27, 2014 8:53
Postitas mart284
Miks ma ei usu, ikka usun:)
Samas tundub see uimasus kogu aeg paremaks muutuvat. Või on siis seotud väga konkreetselt soojaga, enne jalkat kodu suunas liikudes oli ka kliimaga start äkilisem.
Aga viga tundub ikka olevat peas (oma peas siis) kinni....
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: T Mai 27, 2014 8:58
Postitas Trionic
Kast on adaptiivne, ehk siis "õppiv" ja mida külmem õhk, seda kuumem püss.
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: T Mai 27, 2014 9:12
Postitas mart284
täna on düno päev, õnneks on väljas "suvine" ilm:) ja saab ilusamaid numbreid vaadata.
Tänud!
NG automaat ja kohalt kiirendus
Postitatud: T Mai 27, 2014 9:40
Postitas richard
Ma olin juba ka kuumaga harjunud...ehmatasin ära kohe kui tänase 9kraadise ilmaga hommikul tööle sõitma hakkasin. :p Põhjamaa auto ikka, mõeldud külmas kihutamiseks.