Jahutusventika andur

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist. Autoks 9-3, 2,2 Tid 92 kw 2001a.
Tunne selline, et pekkis on jahutusventikat käitav andur. Ventikas hakkab liiga vara tööle, kui pole isegi mootori töötemp veel saavutatud. Põhimõtteliselt kohe, kui auto käivitad, hakkab tööle ka ventikas ja mulle tundub, et jääbki tööle, mitte ei lülita end vahepeal välja .
Kas on veel variante, mis seda võib põhjustada ?
Oskab keegi selle anduri koodi öelda? ( poes tetati, et neil seda ei näita üldse ja vaja andur ära võtta küljest,siis saab selle pealt koodi. Ei tahaks aga jahutusvedelikku eriti kaotada )

Tänud ette
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#2

Kood peaks olema 3439088 :)
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#3

Nope, see pole see . Ma mõtlen andurit, mis radika küljes .
Kasutaja avatar
vats
Postitusi: 53
Liitunud: N Apr 15, 2010 1:03
Asukoht: Tallinn
Auto: SAAB 9-5 vector

#4

äkki ei olegi peetis, sest minu masinal lülitab ka suht kohe sisse selle vendi, kui väljas on +30 ja kliima toimetab !
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#5

Katsetasin ise kah nüüd täna pikemalt. Tundub tõesti olema osteses seoses välistempi ja kliima kasutamisega . Kui kliimat taha ei pane, ei lülitu kohe, kuid kui kliima taga, hakkab ka vent suht kohe tööle .
praktikant
Postitusi: 391
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#6

kui kliima sisse lülitub, hakkab vähemalt üks ventikas töötama.
Et külmaaine kondenseeruks.
Välistemperatuurist ja automargist sõltumata.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Vasta