Tervist saabirahvas.
Ma olen saabivallas täielik võhik aga nüüd suur plaan ennast parandada
Müügikuulutustest silma jäänud sellised isendid: http://www.auto24.ee/used/1088066 http://www.auto24.ee/used/1766550 http://www.auto24.ee/used/1748792
Kas kellegil on infot konkreetsete autode kohta?
Millist saabi saabiomanikud üldse esimeseks Saabiks soovitaksid?
See, et järgmine auto on Saab on täiesti kindel .Aga millise mootoriga?Midagi väga käredat ei tahaks - pigem just ökonoomsemat.
Märksõnadeks oleks turvalisus, norm. küttekulu ja norm. ülalpidamiskulud.
Palju tahan muidugi aga noh
Terv. Ergo
Kui tahad ökot ja asja mis kestab siis 1,9TiD. Konkreetsetest masinatest kolmas on olnud takso, isegi antenn katusel.
Antenni järgi küll seda öelda ei saa Mul sama asi katusel ja kohe kindlasti ei ole takso olnud
Nende 3 võrdluses ei oskaks ühtegi kohe soovitada vb keskmine, kuid ilma proovimiseta keeruline otsustada
Keskmisel eeldatavasti hall tekstiilpolster. Minu arust rõvedaim sisu, mis ühel saabil olla võiks.
Muidugi tekstiilistmed on pikemaks sõiduks kindlasti mugavamad, kui nahkistmed.
Lisaks stereo tundub olevat kõige lahjem (eeldan seda,kuna võimendi olemasolu pole märgitud). Seega, kui oled muusikasõber, siis hakkad kindlasti midagi paremat tahtma. Helisüsteemi arendamine on sellel mudelil suht koht võimatu või väga kulukas.
Muidu 2.2 diisel on väga tore masin, omasin aastakese sellist 5-käigulist. Suurem väljaminek oli hooratta vahetus, mis läks vahetusse koos terve siduriga ja maksis kokku ca 1400€. Muidugi sai ka paar korda EGR-i puhastatud (pole ulmeteadus).
Aga äkki on kellelgi selle isendi kohta midagi huvitavat rääkida. http://www.auto24.ee/used/1763884
Kas Põlva lähiümbruses oleks ka mingit arvestatavat kohta kus saaks mõni asjatundja autole silma ja kõrva peale visata?
"Natuke nõme" oleks nii pikk maa maha sõita ja siis tagasiteel tee äärde jääda.
Siinne rahvas on mulle nii mõnegi ahvatleva pakkumise teinud kuid kahjuks paneb finantsseis piirid paika ja praegune liikur lõpetab kohe-kohe lepingu.
Pole siin lõuna pool kedagi väga, Tartus veel leiaks. Kuulutuse puhul mind häirib näiteks see et läbisõitu pole kirjas, vin koodi pole kirjas, juhiiste näib üsna kehvas olukorras olevat.
Ehk on asi minus kuid kõigil müüatel on võõrapärane nimi ja soodne hind
Põlva omal veel selline täpsustus:
KÄSUTAMISKEELD
Piirangu seadmise kuupäev Piirangu seadja
08.07.2014 RITA LOHU, VILJANDI KOHTUTÄITUR
Nende konkreetsete masinate kohta ei oska midagi öelda, aga kuna kirjutasid, et oled võhik, siis panen sulle oma värske kogemuse. Ostsin 3 kuud tagasi platsilt tundmata päritoluga 2.2 aut. Väikese kontrolli saabitundjate juures tegime ja kõik mis oli näha-katsuda saime teada, selle raha eest tundus mõistlik ost.
Kasutuse käigus on veel välja tulnud üht-teist. Kätte saime 2700-ga, oli keritud, tegelik läbisõit 330000. Õliradika o-tihendid lekivad veidi õli, vahetatud on tagaamordid, tagaõõtsa esimesed puksid, filtrid-õlid loomulikult, starter suri, kallimatest asjadest kohe veel MAF-andur ja konditsioneeri toru lähevad vahetusse. Kasti või mootori küljes on justkui üks padi lõtkuga, võimalik, et päris kallis asi. Juhi istmesoojendus ei tööta, uus maksab rohkem, ise kordapusimine vähem.
Ehk et vähemalt 1000 paneme veel ostusummale ja loodame, et vahetust vajavate asjade tempo raugeb. Käivitamise jamasid 0-temperatuuride juures kirjeldatakse sel mudelil ja EGR-i puhastust ka. Mõnel vist on läinud selle 2.2-ga väga halvasti, mõnel jälle normaalselt. Kütusekulu on puhtalt linnas 8,8-9 kanti ja maanteel 5,6-6 kanti. Aga muidu meeldib, ega muidu ju ei oleks ostnud ja ei peaks sellist. Samas kunagi ei tea, kui palju võib raha juurde minna. Oli võimalus ka mitmed tuhanded kallimalt osta 1,9 disla, kuid pole mina veel autot näinud, mis aeg-ajalt remonti ei taha. Mida uuem ja keerulisem auto, seda kallim see remont on.
Oskab keegi öelda kui palju auto ostueelne kontroll maksma läheb SaabiAnti juures või Audaceris.
Kuidas sinna üldse pääseb? Tel. teel aeg kinni panna või võib lihtsalt ukse taha sõita ja elavas järjekorras ?
Kellelgi selle pilli kohta infot äkki?
Mugavus siiski võidab mul vist Saabiostu lahingu
Oskab keegi öelda kui palju auto ostueelne kontroll maksma läheb SaabiAnti juures või Audaceris.
Kuidas sinna üldse pääseb? Tel. teel aeg kinni panna või võib lihtsalt ukse taha sõita ja elavas järjekorras ?
Antenni asja ei peagi uskuma, see on aegade algusest 90% ulatuses kindel, et takso. Mille jaoks on sul üldse vaja seda lisaantenni ja veel 2tk nagu sellel kolmandal?
Jupike teemast Tarkuseterad auto ostmisel:
27. Kas on liigseid antenniauke katusel, tagaluugil, auke armatuurlauas (võimalik endine takso või operatiivsõiduk)?
Vaatame koos pilti ja ütleme, et tegu pole taksoga....
Oman samuti 2.2 TiD mootoriga 2004 aasta 9-3 sedaani ning sai ta ostetud platsilt mõned aastad tagasi saksast tooduna. Nüüdseks kui olen sõitnud temaga 1,5 aastat on suuremad kulutused olnud veermik ja sidurivahetus. Korra puhastatud ka MAP-andurit kuid muud diislile omased vead pole näole andnud ja auto töötab üldiselt suurepäraselt