Soetasin just nimetatud auto ja 10 a. temakese sünnist on jätnud omad jäljed.
Loen siis ette:
Külgpeeglite mootorid ei reageeri juhtimisele kuidagi ja kaitsmed tunduvad terved olevat - millest alustada vea otsimist?
Aeg elektriku juures kokku lepitud. Mille peale välispeeglite soojendused tööle hakkavad?
Vesi pagasiruumis - tihend paigast ära nagu siin kirjutatakse. Kuidas parandada?
Parempoolsel tagatulel mõra ja vesi on sees - plaan lahti võtta ja hermetiseerida.
Vasakpoolsel esisuunatulel mõra ja niiskus sees - plaan sama eelmisega.
Originaalmakk ei taha kassette mängida - võtab sisse küll, kerib siia-sinna, vahetab poolt ja siis viskab välja. Parandatav?
Lisaks: juhi turvavöö ei keri korralikult tagasi, maki pisikesed väljahüppavad nupud lendavad üldse eest ära

Ostulugu ise järgmine: valisin Saab'i siinse (auto24.ee) foorumi heade hinnangute, auto heade omaduste ning eelkõige stiili pärast. Hiiu-Suurtükis on valik suur ja koos spetsialistiga sai parim neist välja valitud. Ostsin, korraldasin ARKimajanduse ja kimasin Tartusse. Sõita on puhas nauding - vaikne, kiire ja turvaline. 2,0 automaat pole just rakett, aga seda mugavam. Troost-Autos tehtud väike diagnostika näitas, et kõik on normis peale aku. Õli vahetasin just ära, ülevaatus läks probleemideta, Viking M+S lamellid on all ja põhjalikum hooldus Troost-Autos plaani võetud. Kompuuter on ilma 3 olulise nuputa ja pole veel jõudnud tutvuda sellega. Clarioni CD-box tuleb ka leida kuskilt...
Box leitud (1200.- pruugitult).
Veel tekkinud küsimusi:
Kas S tasemelt saaks ka veidi kobedamaks ajada:
1. asisem pardakompuuter (näitaks ka bensukulu jne)
2. lisada konditsioneer
3. udutuled ette
4. suveks Turbo vms Saabi originaalveljed - kas on selliseid üldse saada Eestis?
Üldmulje autost on väga hea, käib vaikselt, vedrustus paras, istmed mugavad, pagasiruumi mahuvad ühe talve kartulid vabalt ära
