Servust
Olen läbi lapanud analoogsed teemad, kuid teen siiski uue.
Probleem järgmine. Vahetasin talve saabumisele mõeldes mootoriõli, õlifiltri ja kütusefiltri. Järgmisel hommikul aga tekkis käivitamisprobleem ( võimalik, et kokkusattumus ja ei puutu see õli ja filtrite vahetus asjasse). Korraks mootor justkui turtsatas ja siis tahtis pikalt ca 15- 20 sekundit käiamist saada, ennem kui käivitus.
Varasemalt seda probleemi ilmnenud ei ole. Samas on niikaua, kui seda autot omanud olen, alati paar pööret rohkem tahtnud ketramist, kui mu 85kw 2,2 tid saab. Esimene mõte oli, et suutsin kuidagimoodi tagasivoolu liitmikule liiga teha. Vahetasin kõik tagasivooluvoolikud ja liitmikud ära . Justkui oli abi ja pea nädala toimis auto nagu kogu aeg varem. Ja siis jälle sama jama. Võtsin uuesti tagasivoolu lahti, veendusin, et kõik voolikud ja liitmikud on korras ja panin kokku tagasi. Ikka hommikul sama probleem ( ka õhtul töölt minnes. Põhimõtteliselt, kui auto seisab vähemalt 7 tundi) . Mõtlesin, et kontrollin starteri üle. Sai maha võetud . Tõmberelee küljest murdus lahti klemm, mille külge see paks toitejuhe tuleb. Lasin starteri üle vaadata ja sai ta omale uue tõmberelee, uued harjad ja nipet näpet tehti veel. Kõik külge pandud ja starter töötab ikka väga nobedalt ja kergelt nüüd . Probleemi see aga ei lahendanud .
Mul on kütuse pealevoolule pandud läbipaistvad voolikud.
Katsetasin ka varianti, et võtsin temp anduri pistiku lahti, et rakenduks eelsüüteküünlad- ei olnud tolku sellest.
Kütus ööga alla ei vaju .Soojalt käivitub poolest pöördest.
Üks tähelepanek veel. Kui auto seisnud 2 tundi, siis käivitus momentaalselt, kuid hetke pärast justkui poos kinni korraks ning mootor töötas raskemalt ja jõuetult paar sekundit ,seejärel taas normaliseerus kogu töö (gaasi ei vajutanud sel ajal) .
Mul mõistus otsas igatahes, mida edasi teha?
2,2 Tid 2000a 92 kw 9-3 käivitamise probleem
Veel üks tähelepanek. Kui auto mõned tunnid seisnud, siis käivitades laseb kõrgsurvepumbast õhumulle pealevoolu torusse alguses, justkui pumbas oleks õhku
Seejärel tahab käiamist, ennem, kui tööle läheb . Kuidas saab õhk pumpa ? Või kütusefiltri vahetamisega sattus kuidagi sinna õhku ja nüüd miski õhupadi seal ? Kuidas pumpa õhutada? Võimalik, et sai palju lolle küsimusi...

Lisan ka ühe video. Auto seisnud 3 tundi ja kindla intervalliga jookseb õhumulle pumbast kütuse pealevõtu torusse ( Klapp, mida videos näha on, on lihtsalt liitmik, sisu puudu, seetõttu jookseb sealt läbi . Kui oli toimiv klapp vahel,siis väga muutust ei olnud, samamoodi jamas käima minekuga )
https://www.youtube.com/watch?v=X1pVNIe ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=X1pVNIe ... e=youtu.be
Mul ei olnud küll Saab, aga ka kõrgsuvepumbaga diisel.Maadlesin sama häda otsas.Ja lõppeks selgus, et probleem oli lekkivas simmerlingis, mis asub pumba võlli ja korpuse vahel.St. võll, mille otsas on rihmaratas.Kui pump hakkab kütust imema, siis imeb ta sealt simmeri vahel endale välisõhku juurde.Vahetasin selle simmeri ära ja probleem lõppes.Selle lahenemiseni jõudmiseks kulus eelnevalt nii mõnigi ajurakk- no ei saa eru ,kust õhk tuleb.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Endal oli hiljuti sarnane jama. Veaks oli paar pragudega tagasivoolu voolikut, mis ma sellel kevadel olin juba vahetanud. Osades kauplustes pakutav kaup on seega viletsa kvaliteediga kraam.