2,2 Tid 2000a 92 kw 9-3 käivitamise probleem
Postitatud: T Okt 21, 2014 9:12
Servust
Olen läbi lapanud analoogsed teemad, kuid teen siiski uue.
Probleem järgmine. Vahetasin talve saabumisele mõeldes mootoriõli, õlifiltri ja kütusefiltri. Järgmisel hommikul aga tekkis käivitamisprobleem ( võimalik, et kokkusattumus ja ei puutu see õli ja filtrite vahetus asjasse). Korraks mootor justkui turtsatas ja siis tahtis pikalt ca 15- 20 sekundit käiamist saada, ennem kui käivitus.
Varasemalt seda probleemi ilmnenud ei ole. Samas on niikaua, kui seda autot omanud olen, alati paar pööret rohkem tahtnud ketramist, kui mu 85kw 2,2 tid saab. Esimene mõte oli, et suutsin kuidagimoodi tagasivoolu liitmikule liiga teha. Vahetasin kõik tagasivooluvoolikud ja liitmikud ära . Justkui oli abi ja pea nädala toimis auto nagu kogu aeg varem. Ja siis jälle sama jama. Võtsin uuesti tagasivoolu lahti, veendusin, et kõik voolikud ja liitmikud on korras ja panin kokku tagasi. Ikka hommikul sama probleem ( ka õhtul töölt minnes. Põhimõtteliselt, kui auto seisab vähemalt 7 tundi) . Mõtlesin, et kontrollin starteri üle. Sai maha võetud . Tõmberelee küljest murdus lahti klemm, mille külge see paks toitejuhe tuleb. Lasin starteri üle vaadata ja sai ta omale uue tõmberelee, uued harjad ja nipet näpet tehti veel. Kõik külge pandud ja starter töötab ikka väga nobedalt ja kergelt nüüd . Probleemi see aga ei lahendanud .
Mul on kütuse pealevoolule pandud läbipaistvad voolikud.
Katsetasin ka varianti, et võtsin temp anduri pistiku lahti, et rakenduks eelsüüteküünlad- ei olnud tolku sellest.
Kütus ööga alla ei vaju .Soojalt käivitub poolest pöördest.
Üks tähelepanek veel. Kui auto seisnud 2 tundi, siis käivitus momentaalselt, kuid hetke pärast justkui poos kinni korraks ning mootor töötas raskemalt ja jõuetult paar sekundit ,seejärel taas normaliseerus kogu töö (gaasi ei vajutanud sel ajal) .
Mul mõistus otsas igatahes, mida edasi teha?
Olen läbi lapanud analoogsed teemad, kuid teen siiski uue.
Probleem järgmine. Vahetasin talve saabumisele mõeldes mootoriõli, õlifiltri ja kütusefiltri. Järgmisel hommikul aga tekkis käivitamisprobleem ( võimalik, et kokkusattumus ja ei puutu see õli ja filtrite vahetus asjasse). Korraks mootor justkui turtsatas ja siis tahtis pikalt ca 15- 20 sekundit käiamist saada, ennem kui käivitus.
Varasemalt seda probleemi ilmnenud ei ole. Samas on niikaua, kui seda autot omanud olen, alati paar pööret rohkem tahtnud ketramist, kui mu 85kw 2,2 tid saab. Esimene mõte oli, et suutsin kuidagimoodi tagasivoolu liitmikule liiga teha. Vahetasin kõik tagasivooluvoolikud ja liitmikud ära . Justkui oli abi ja pea nädala toimis auto nagu kogu aeg varem. Ja siis jälle sama jama. Võtsin uuesti tagasivoolu lahti, veendusin, et kõik voolikud ja liitmikud on korras ja panin kokku tagasi. Ikka hommikul sama probleem ( ka õhtul töölt minnes. Põhimõtteliselt, kui auto seisab vähemalt 7 tundi) . Mõtlesin, et kontrollin starteri üle. Sai maha võetud . Tõmberelee küljest murdus lahti klemm, mille külge see paks toitejuhe tuleb. Lasin starteri üle vaadata ja sai ta omale uue tõmberelee, uued harjad ja nipet näpet tehti veel. Kõik külge pandud ja starter töötab ikka väga nobedalt ja kergelt nüüd . Probleemi see aga ei lahendanud .
Mul on kütuse pealevoolule pandud läbipaistvad voolikud.
Katsetasin ka varianti, et võtsin temp anduri pistiku lahti, et rakenduks eelsüüteküünlad- ei olnud tolku sellest.
Kütus ööga alla ei vaju .Soojalt käivitub poolest pöördest.
Üks tähelepanek veel. Kui auto seisnud 2 tundi, siis käivitus momentaalselt, kuid hetke pärast justkui poos kinni korraks ning mootor töötas raskemalt ja jõuetult paar sekundit ,seejärel taas normaliseerus kogu töö (gaasi ei vajutanud sel ajal) .
Mul mõistus otsas igatahes, mida edasi teha?