Probleemid eelsoojendiga...

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#1

Paluks abi kero remondiga Tartus.
Teab keegi kes sellega võiks tegeleda?
Tänud ette.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#2

Mis asi see müstiline kero üleüldse on? :) Eestikeelne sõna see pole. Küll siin kellelgi kero tossab, siis katki jne. Mingi "kalevipoegade" laen soomlastelt? Ma küll vist juba aiman, et sellega mõeldakse ehk eelsoojendit, aga no kui kero siis kero ja arvesta sellega et vähemalt pool rahvast ei saa aru millest sa räägid.
Google translate keeletuvastus ütleb, et "kero" tähendab suahiili keeles "tüütus"
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#3

Mis asi see müstiline kero üleüldse on? :) Eestikeelne sõna see pole. Küll siin kellelgi kero tossab, siis katki jne. Mingi "kalevipoegade" laen soomlastelt? Ma küll vist juba aiman, et sellega mõeldakse ehk eelsoojendit, aga no kui kero siis kero ja arvesta sellega et vähemalt pool rahvast ei saa aru millest sa räägid.
Google translate keeletuvastus ütleb, et "kero" tähendab suahiili keeles "tüütus"

Jah, antud hetkel panid suahiilid, kellel ilmselt pole aimugi misasi on eelsoojendi autol, nimetusega vägagi täppi- see on tüütu kui asi läheb katki alati siis kui ta peaks töötama...
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#4

Äkki leiad siit midagi: www.eelsoojendid.eu
Kunagi oli Tõrvandis mingi koht kes spetsiaaliselt neid Eberspächer soojendeid remontis kuid see oli aastaid tagasi
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#5

Pärast korralist mootoriõli ja kütusefiltri vahetamist, hakkas eelsoojendus iseenesest jälle tööle.... ehkki nüüd on hakanud jubedasti tossama- vastikult haisev sinine suits! Mida see siis nüüd iseenesest tähendama peaks?
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#6

Uuut küünalt ja söela vaja ilmselt
ronny
Postitusi: 116
Liitunud: T Okt 01, 2013 23:03
Asukoht: Järvakandi
Auto:

#7

Mul tossas lekkivate tihendite pärast.
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#8

Ma olen tartus neid ahjusid remontinud siin http://eelsoojendid.eu/index.php?id=3
Kui tossab siis jah küünal ja sõel.
iphonede ja ipadide remont
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#9

Suts teemaväline küsimus, aga kaua te ahju sees hoiate? Kas kohe OFF peale töötemperatuuri saavutamist või jätate taustale tiksuma? Mul ka tossas "mõnusalt" ning plaanisin kiirelt hooldusesse viia, samas nüüd olen seda kogu aeg sees hoidnud ning ei tossa enam üle mõistuse ja saab hoolduse/mahavõtmise kevadesse lükata.
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#10

Mina lasen tal ise toimetada, ei näpi üldse. Samas kui töötemp saavutatud jääb see tuluke ikka põlema, eks ta nii igaks juhuks valmis reziimis vist ole.
iphonede ja ipadide remont
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#11

Mul hakkab see massin ise tööle automaatselt peale käivitust. Mingit taimerit või on-off lülitit selleks salongis pole.
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#12

Rakendub automaatselt kui kraadid alla +6. Salongis saab ise ka sisse lülitada ja välja samuti ning määrata taimeriga. Minul vähemalt nii.
iphonede ja ipadide remont
johnson
Postitusi: 25
Liitunud: P Okt 12, 2014 0:36
Asukoht:
Auto:

#13

Mul ei ole ta piuksugi teinud, ei oska kuskilt viga ka otsida. kaitse on tal kuskil v?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Seade teeb 3 käivituskatset ning kui toiming ei õnnestu, lülitub lõplikult välja. Uueks katseks tuleb teha restart.
Mul ei ole ta piuksugi teinud, ei oska kuskilt viga ka otsida. kaitse on tal kuskil v?
johnson
Postitusi: 25
Liitunud: P Okt 12, 2014 0:36
Asukoht:
Auto:

#15

Ok, ja kuidas restarti teha?
Kasutaja avatar
Tartz87
Postitusi: 137
Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
Asukoht: Järvamaa
Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
Kontakt:

#16

Sellele soendusele ei anna kusagilt kuidagi ergutust anda et töötaks siis kui mina tahan...?
Antud seadmele on raske pääseda ligi ka minul kuna tehas on arvanud et huvitavam on paigaldada ta juhipoole tulemüüri ABS-i pumpade ja värkide alla...
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#17

juhtusin mingit paari aasta tagust teemat lugema ja seal keegi mainis et SID'il olevat funktsioon ka kõne all oleva eelsoojendi juhtimiseks, selleks peaks hoidma kahte noolenuppu mõne sekundi all... kui aga sealt sellist võimalust ei ilmne siis olevat võimalik tech-2 nimetatud funktsioon SID'is nähtavaks teha ning lisaks läheb vaja releed ning tsirkulatsioonipumpa.
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#18

.... minul igastahes ei andnud noolenuppude all hoidmine mitte mingit tulemust- SID'i ekraanil ei juhtunud absoluutselt mitte midagi.
Vasta