

Papa siunas, et ikka paras kütuseröövel ja vana jne aga tunnistas samas oma enese süüd. Nimelt tuli ta aastaid tagasi Rootsist töölt just V6-ga, täisvarustusest oli puudu vaid katuseluuk. (See rootsist toodud masin ilmub muide ikka ja jälle pinnale - viimati rubriigis müük/Huvitavad pakkumised Eesti autoturul)
Esmapilgul tundus minu uus Griffin igati kobe - vähemalt senimaani kui tungi läbi kõrvalistuja põranda lasin

Sellest hetkest siis tehtud tööd:
Rihmad, rullid, veepump (rihmadel olid juba tükid väljas)
Kõik pidurikettad ja klotsid,
Tagumised piduritorud.
Tagumised pidurisuportid (no oskavad ikka küsida uute eest)
Auk põhjas sai keevitatud ja uue pigimati kogu kõrvalistuja jalgealusele.
Muidugi mootoriõli ja filter
ACC juhtplokk vahetatud - vana suunas õhuvoolu sinna kus ise heaks arvas.
Katuseluuk vahetatud - vanal tihend laperdas tuules.
Originaal stereo ja cd-mängija said välja visatud - nende asemele kaasaegne valgustusega sobiv makk ja vabanenud din pessa topsihoidja

Vigadest hetkel üleval:
Kütusepump ootab kuna paagil selle nõmeda rõnga lahti suudan võluda - jättis teele

Kliima ei tee isegi mitte köh, kuigi surve sees.
Klapikambrikaane tihend lekitab välja kraami.
Roolivõimendi toru lekib pisut.
Kõige närvesöövam viga - täiesti lambist jääb mingi tarbija vahest järgi ja hommikuks ei piuksugi. Vahest terve kuu muretu ja siis paar päeva janti. Ei ole suutnud kaks elektriku viga leida. Tarbimine on näha aga isegi kõik kaitsmed ja releed ükshaaval välja võttes viga pole leitud.
Armatuuri infotabloo on nagu omaette isiksus - vahest töötab vahest mitte.
Kõrvalistuja seljatoe üks trossidest ei toimeta ---- alla piiludes oli juba teibituuning - st veab reguleerides seljatoe viltu.
Loomulikult ei tööta istmesoendused.
Pikemas plaanis tahaks saada masina rubiinpunaseks ... hall ei ole kindlasti minu maitse
