Tere,
On siin selle aasta sees läbinud suuremad remondi tööd ja pidasin autot juba korras olevat kuid ei.
Eile maja ette keerates suri auto välja ja käima enam ei läinud (ennem seda sai autot pesemas käidud). Täna uurima hakates sõiduk ikka ei käivitunud, kuid kaitsmebloki ees olev pump?(ei oska täpselt öelda) põrina häält tuleb kaitsmeblokki alt ja jookseb sinna pumpa või mis iganes seade see kaitsmebloki ees on.
Kas keegi oskab öelda millest see põrin on ja mis tulemusena auto ei käivitu?
Ei tahaks viia sõidukit samasse kohta teadmata kas on remondi töökoja eksimus või ongi juba jälle midagi läbi läinud.
Sõiduk: Saab 9-5, 2.3t 125kw, automaat.
Saab 9-5 ei käivitu
Põriseb piduri vaakumpump(kui on elektriline).
Veebi teel lahendust ei hakka keegi sulle pakkuma.
Ja kui hakatakse siis saad 10 erinevat varianti mis kõik tõeseks võivad osutuda...
Veebi teel lahendust ei hakka keegi sulle pakkuma.
Ja kui hakatakse siis saad 10 erinevat varianti mis kõik tõeseks võivad osutuda...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- RaigoSaab95
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Juul 02, 2013 11:58
- Asukoht:
- Auto:
Tänan kiire vastuse eest, sellega seonduvalt midagi ei ole parandatud seega on see uus mure.
-
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Nagu iisak juba mainis siis veebi teel lahendust keegi ei paku. See piduri vaakumpump on ju ka oletus.Tänan kiire vastuse eest, sellega seonduvalt midagi ei ole parandatud seega on see uus mure.
- RaigoSaab95
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Juul 02, 2013 11:58
- Asukoht:
- Auto:
http://www.youtube.com/watch?v=ftQ9KiiZ1Kk
Täpselt sama juhu seega siiski vaakumpump, võimalik et mingi relee aga ei looda nii palju.
Sain aru esmasest postitusest et veebi teel lahendust ei saa, ei ole vaja korrutada teiste sõnu
Täpselt sama juhu seega siiski vaakumpump, võimalik et mingi relee aga ei looda nii palju.
Sain aru esmasest postitusest et veebi teel lahendust ei saa, ei ole vaja korrutada teiste sõnu

- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kümme põhjus vast palju.
1. Kõige tõenäolisem on bensiinipumb. Kontrollida saab elementaarselt kaitsmed N14 ja N22 ühenda omavahel, töökorras pump peab andma kütust selle peale.
2. Kui mitte pump siis DI, laenata testimiseks.
3. Väntvõlli andur
1. Kõige tõenäolisem on bensiinipumb. Kontrollida saab elementaarselt kaitsmed N14 ja N22 ühenda omavahel, töökorras pump peab andma kütust selle peale.
2. Kui mitte pump siis DI, laenata testimiseks.
3. Väntvõlli andur
__In Boost We Trust__
- RaigoSaab95
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Juul 02, 2013 11:58
- Asukoht:
- Auto:
1. Pump on korras kontrollisime (muidugi 3 kuud tagasi ka vahetatud sai originaal pump peale pandud).
2. Kõige tõenäolisem on jah et kasset, küünla sädet katsetus mingit tulemust ei andud küünal voolu peale ei saanud.
Seega kas kellegi oleks 9-5-le musta di kassetti laenata võin ka sümboolse pisikese laenamis tasu välja käija.
Soovituslikult tallinna või maardu kandis.
2. Kõige tõenäolisem on jah et kasset, küünla sädet katsetus mingit tulemust ei andud küünal voolu peale ei saanud.
Seega kas kellegi oleks 9-5-le musta di kassetti laenata võin ka sümboolse pisikese laenamis tasu välja käija.
Soovituslikult tallinna või maardu kandis.
- RaigoSaab95
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Juul 02, 2013 11:58
- Asukoht:
- Auto:
Väntvõlli andur peaks ajusse ka signaali saatma kui läbi on ?
Koha peal käis ka diagnostik kes ütles et aju hetkel veakoodi ei näidanud ja vigu ka ei esine (ise oletasin et di kasset annab ka mingi signaali kui korras ei ole).
Koha peal käis ka diagnostik kes ütles et aju hetkel veakoodi ei näidanud ja vigu ka ei esine (ise oletasin et di kasset annab ka mingi signaali kui korras ei ole).