Saab 9000 2.3T Anniversary, 1998, vmaster

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#1

Olles nüüd juba pea 4 aastat sõitnud muud marki autoga, siis leidsin et viimane aeg on jällegi endale Saab soetada. Kaalusin juba pea terve aasta mitmeid variante kuni lõpuks jõudsin siin foorumis üsna tuttava auto juurde. Selle 9000 kohta on olnud mitmeid teemasid siin, siin ja siin. Valiku põhjuseks olid kindlasti teadaolev ajalugu, ilus värv, tonnise aegumatu disain ja ka üsna soodne hind. Nokitsemist veidi jätkub aga jooksvalt üritan kõik vead likvideerida.

Paar päeva olen autoga sõitnud ja siiani avastanud järgmised probleemid.
1. Vasaku tagumise ukse äär roostetab.
2. Tagaluugi alumises ääres värv mullitab.
3. Tagastanges mõra.
4. Vasakul esitiival korralik kriim.
5. Murdunud antenn.
6. Esisillas vibratsioon pidurdamisel.
7. Juhiukse nupp vajub sisse
8. Armatuuris osa pirne läbi.
9. Nahksisu vajab hooldust. Põrand tolmuimejat ja matid keemilist puhastust.
10. Kruusateel lõi korra põlema ka "check radiator" kuid rohkem pole seda hoiatust esinenud.
11. Lisanäidikute valgustus ei tööta.
12. Juhiukse see midagi koliseb korralikult.
13. Salongiventilaator teeb häält.

Eile lasin auto korralikult puhtaks pesta, vahetasin räbalaks kulunud tagumise kojamehe, lisasin aknapesuvedeliku.

Mõned pildid ka.












Lisatud failid
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#2

Nii hea et Saabihaigus jälle vilja kandis :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#3

Ónnitlused ja muretuid kilomeetreid :beer:
Everyday Regular SAAB guy!
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#4

Nii hea et Saabihaigus jälle vilja kandis :cool:

Ei saa sest haigusest kuidagi lahti tõesti :)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

Valus valus.... :P

Edu...

Matide keemilise asemel äkki on mõtekas uued tellida...
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 383
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#6

Joppen-puhh, ma tean mida sa tunned.
Aga edu :notworthy:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#7

Valus valus.... :P

Edu...

Matide keemilise asemel äkki on mõtekas uued tellida...

Mõtlesin ka ise uutele mattidele aga peab uurima kuskohast neid veel üldse tellida saab. Talveks võiks tegelikult ka kummimatid kuskilt leida.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#8

Valus valus.... :P

Edu...

Matide keemilise asemel äkki on mõtekas uued tellida...

Mõtlesin ka ise uutele mattidele aga peab uurima kuskohast neid veel üldse tellida saab. Talveks võiks tegelikult ka kummimatid kuskilt leida.

Lase teha, Mistras,
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#9

Jõudu:beer:
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2210
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#10

:beer:
Ilusaid miile:)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#11

Tänan seni laekunud ilusate soovide eest :)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#12

Täna läbitud esimene remondikuur Werneri juures. Seekord sai tehtud:
1. Mootoris ühe õlilekke likvideerimine. Sõidan nüüd paar päeva ja siis vaadatakse uuesti üle et kas sai korda. Lisaks kallati juurde 3,25l mootoriõli.
2. Lisati juurde 2,75l käigukastiõli.
3. Vahetati turbo- ja käigukasti mingid õlitorud.
4. Uus renoveeritud starter. Vana tegi nii koledat häält, nagu laguneks ta kohe tuhandeks tükiks :)
5. Vahetati juhiukse kesklukumootor ja lukumehanism. Nüüd saab normaalselt autosse.
6. Vahetati juhi päikesesirm, mis enne normaalses asendis ei püsinud.

Teha jäi veel mõningaid asju, mis lähiajal tuleb plaani võtta.

Esialgu võib kokkuvõtteks öelda, et õnnestus see auto külaseppade "kuldsete" käte vahelt päästa enne kui lootusetult hilja on.
joker
Postitusi: 65
Liitunud: T Juul 01, 2014 21:08
Asukoht:
Auto:

#13

Ilus tonnine, silm puhkab kohe! :)
Aga edu masinaga!
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#14

Jällegi uskumatu, kuidas inimesed näevad vaeva, teevad väga põhjalikult korda suhteliselt rariteetse auto ja siis leiab mingisugune inimene raha, et osta see auto ja lihtsalt käest lasta. Õnneks saadi veel õigel ajal jaole ja loodetavasti hoiad seda hästi. :)
Regular Saab Guy
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#15

Muidugi hoian, sest mulle meeldib see auto. Ise loodan et meie koostöö sujub muretult ka järgmised pikad aastad :)
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#16

Ma tahaks juba pikka aega ka omale 9000 osta aga ikka ja jälle tekib küsimus, kus hoida kahte masinat. Praegusest ei loobu, liiga hea masin aga seegi seisab tänaval. Paratamatult tekib probleem just sellega. Maal kuuris ka hoida ei raatsi üle talve.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#17

Eks mu kaks autot ole ka tänaval. Mingi hetk plaanis Skodast loobuda aga hetkel veel mitte. Vahelduseks on päris hea erinevate autodega sõita.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

See masin on mulle väga südamelähedane. Selliseid summasid ja sellist vaeva pole hiljem viitsinud ühessegi tonnisesse matta. Isegi nahksisu sai tehtud täiesti uus, mitte elustades vana kulunud nahka. Anny sai võetud täiesti pulkadeks, keevitatud, värvitud, mootor remonditud jne.
Sai sellega ise mõnd aega sõidetud, siis läks herr Cilpkonn omandusse. Cilps hoidis masinat hästi. Veendusin selles, kui aegu hiljem isendi käigukasti remontisin. Edasine on mulle tume maa, kuni Marek sellega mu töökotta laekus.

Ma ei tea, kes masinat peale Cilpsi omas, aga sellele tegelasele, kes seda remontis, tahaks küll vitsa anda.Saan veel kuidagi sellest aru, et turbo on paigaldet ebakorrektselt. Torud puutusid omavahel kokku ja hõõrdusid katki, lisaks veel oli suudetud aut.kasti õlitoru panna end teiste asjade vastu puruks hõõruma. Kõik "banjo"liidesed olid ülemäärase jõu tõttu deformeerunud jne.

Aga ma ei jaga, kui tugev peab olema arengupeetus, et kinni KEEVITADA stabikapukside klambrid ja veelgi kõrgem pilotaaž on mu jaoks pidurisadulate külge kinni KEEVITATUD sadulavedrud. Üht vedru on veel keevituse abil jatkatud:wall: .Odavam on vist hankida uued sadulad, kui seda pornot likvideerida. Ja selliseid üllatusi tuleb kindlasti veel.

Õnneks sai masin Iisakuga piisavalt kavaliteetseks ehitet, et kõikjale pole keevitaja matil asja olnud ning kui uus omanik soovib annab kogu paska likvideerida
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#19

Kindlastii soovin auto tehniliselt täiesti korda teha. Veidi võtab see aega kuid tehtud peab saama.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#20

Täna said kütusepaagi vitsad vahetatud. Vanad olid üsna läbi omadeganagu ka Griffinil kunagi. Nüüd pole enam ohtu et paak auto küljest irdub.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#21

Jõulude puhul jällegi lastud autot remontida. Seekord siis lekkiv veepump vahetatud uue vastu.

Sn 295518 km
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#22

Vahepeal suurt toimunud pole peale vahatamse, nahahoolduse ja pesulas käimiste. Täna aga sai külastatud AAC Ferdinand töökat kollektiivi. Seekord läksid vahetusse tagumised pidurisadulad, pidurivedelik, satbilisaatorivarda puksid ja muud väiksemat pudi-padi. Jäid veel vahetamata käsipiduri trossid ja tolmukatted. Selgus et viimaseid polegi saada enam kuid ma loodan, et Trionic sellele mingi lahenduse leiab. Ei tea ka ma kujutan ette aga auto tundub stabiilsem küll peale remonti.

Sn 296867 km
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#23

Täna said külge uued käsipiduritrossid, millest üks oli katki ja teine kohe minemas. Lisaks ka uued tagapidurite tolmukatted. Vahepeal üritasin lahti saada vibratsioonist alates kiirusest 70km/h. Selleks lasin rattad üle taskaalustada aga abi sellest polnud. Eks peab sellega edasi tegelema.

Sn 297068 km
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#24

Jätkan remondipäevikut. Vahepeal on toimunud niipalju et:
1. Vahetatud mootori alumised padjad ja käigukasti padi
2. Vasak esiuks jälle avatav väljast.
3. Tellitud VM-st uus signapult ja võti
4. Katkine vasak udutuli vahetatud uue vastu (VM-st oli täiesti saadaval).

Sn. 298557 km
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#25

Vabandan küsimast, kuid mis hinnaga tolle signapuldi ja võtme said? Mul ühel puldil nupud juba väsinud ja sooviks teist pulti ja võtit varuks hankida :)

Edit: Kui kunagi soov see vett täis tagumine tuli välja vahetada, siis juhipoolseid korralike peaks mul leiduma
Vasta