1. leht 1-st
egri ja õhulugeja
Postitatud: K Dets 17, 2014 10:08
Postitas kauriadman
kas ma saan ka ise kuidagi veenduda , kas neist kumbki ei funktsioneeri..
tänud
egri ja õhulugeja
Postitatud: K Dets 17, 2014 14:03
Postitas veikov
Kõigepealt mis ta sul teeb või siis ei tee.
egri ja õhulugeja
Postitatud: K Dets 17, 2014 23:03
Postitas kauriadman
kiirendades kõrgematel pööretel tõrgub.. alla 1500 rpm on väga jõuetu.. pikemat vahemaad sõites viskab mingi hetk mootori tule põlema ja jõud kaob kohati ikka väga ära.. maksimum kiirus kohati isegi max 20 kmh.. kohapeal pöördeid lisases ei lase mingi hetk yle 2000rpm i siis aga hakkab normaalselt töötama.. ja võid edasi sõita..,nii et lihtsalt kohati kaob jõud ära.. linnaliikluses väga piinarikas... ja mootori tuli kustub mingi aja seistes..
egri ja õhulugeja
Postitatud: N Dets 18, 2014 7:17
Postitas Myke
Selliste vigade avastamiseks on autol diag pistik välja mõeldud.

egri ja õhulugeja
Postitatud: N Dets 18, 2014 9:44
Postitas kauriadman
ma siin niisama ei uuri... ju siis ei saanud diagnostis palju targemax
egri ja õhulugeja
Postitatud: N Dets 18, 2014 9:53
Postitas ivomets
pakuks veel 2 märksõna välja mida vaadata ; kontrollida, kuna ennustan, et diagnostikas pakutigi mingit egri viga.
1. märksõna on vaakumvoolikud ja
2. solenoidklapid.
egri ja õhulugeja
Postitatud: N Dets 18, 2014 23:31
Postitas kauriadman
diagnost näitas ajaloos egri ja õhulugeja viga... ja lisaks sain teada ,et autole paigaldati pool aastat tagasi kasutatud egr...
aga nyyd on auto tahtnud ka rohkem käivitust kui varem
egri ja õhulugeja
Postitatud: R Dets 19, 2014 9:38
Postitas D116
Vana EGRi ostmine, raha raiskamine!
Eemalda seda, säilitad mootorit ja ei tekki probleeme rohkem sellega.
egri ja õhulugeja
Postitatud: R Dets 19, 2014 9:46
Postitas ivomets
diagnost näitas ajaloos egri ja õhulugeja viga... ja lisaks sain teada ,et autole paigaldati pool aastat tagasi kasutatud egr...
aga nyyd on auto tahtnud ka rohkem käivitust kui varem
just, see viga võib olla põhjustatud ka v- voolikutest ja neist klappidest, mis seda juhivad.
egri ja õhulugeja
Postitatud: R Dets 19, 2014 21:51
Postitas kauriadman
ma nyyd ei saa täpselt aru.. yhed räägivad ,et kui egr ei toimi lase see eemaldada.. aga teised räägivad risti vastupidi.. et mõtekam oleks ikka uus egr osta..
mis siis nende asjade plussid,miinused on
egri ja õhulugeja
Postitatud: P Dets 21, 2014 12:14
Postitas kauriadman
?
egri ja õhulugeja
Postitatud: P Dets 21, 2014 12:52
Postitas ivomets
kirjuta palun, et mis auto sul on; just sellest see loeb; mida millega teha jne...
egri ja õhulugeja
Postitatud: P Dets 21, 2014 16:15
Postitas kauriadman
saab 9-3 2,2 92kw 2003a vector
egri ja õhulugeja
Postitatud: P Dets 21, 2014 16:28
Postitas flood
Kui max kiirus kuni 20 km/h, siis ei saa asi küll egr-is olla. EGR-i mittetöötmine paneb mootori avariirežiimi, ehk limp home-i. Kui ise EGR-i probleemidega maadlsein, siis läksid mootoripöörded maksimaalselt 2200-2500 rpm. Aga maanteel sai üle 100 km/h ka kätte, kuigi aega läks.
Kahtlustan, et siin möni teine probleem ikka.
egri ja õhulugeja
Postitatud: P Dets 21, 2014 16:34
Postitas kauriadman
no lihtsalt tunde järgi pakkudes ytleks ,et asi on kütte systeemis..
no kui kõrgsurve pump.. sis on ikka väga tore

egri ja õhulugeja
Postitatud: P Dets 21, 2014 18:58
Postitas D116
ma nyyd ei saa täpselt aru.. yhed räägivad ,et kui egr ei toimi lase see eemaldada.. aga teised räägivad risti vastupidi.. et mõtekam oleks ikka uus egr osta..
mis siis nende asjade plussid,miinused on
Varuosade müüja soovitas uut? Tee endale selgeks mida see EGR teeb, ja võib olla ise saad aru! Netis infot piisavalt!
Ivomets-a soovitust, sa loomulikkult eirasid?
Vii auto asjatundjatele, nii tuleb sul odavam!
egri ja õhulugeja
Postitatud: E Dets 22, 2014 0:40
Postitas kauriadman
lähen saabiantisse ..homme ehk selgub
egri ja õhulugeja
Postitatud: T Dets 23, 2014 10:20
Postitas kauriadman
saabiantis käidud... viga ei leitud...
aga oskab keegi öelda mis tunnused tekivad kui kõrgsurve pump hakkab otsa saama...