Asi selline, et 1999 aasta masinal kojamehed ühegi kiiruse puhul , peale väljalülitamist, ei liigu algasendisse tagasi, samuti intervalliga töötades jäävad klaasi keskele seisma.
Kas annab seal mootori juures midagi puhastada, määrida või midagi teha või tuleb uus mootor/ kogu süsteem panna?
Tundub, et kogu süsteemi vahetamine on lihtsam, kui midagi remontida.Seega:
Võib pakkuda ka töökorras süsteemi
9-5 kojamehed streigivad / Ostan uue süsteemi?
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Reduktori sees suurel hammasrattal klemmid ära põlenud või reduktori otsas hoob vales asendis. Arvata on, et kojamehed on klaasi külge jäätunud ja siis käima pandud. Kontrolli kõigepealt hoob järgi ennem kui asendama hakkad
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Kui kojamehed töötavad muidu ilusasti aga jäävad seisma suvalises asendis, kohe väljalülitamisel, siis tasuks uurida juhtmeid, pöörates tähelepanu pidevale toitele. Enamasti on aidanud.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
kui tahad lihtsalt rauda, siis annan niisama, mõtlen mehanismi ja 9-5 oma, aga muud pole (töökorras ka muidugi)Asi selline, et 1999 aasta masinal kojamehed ühegi kiiruse puhul , peale väljalülitamist, ei liigu algasendisse tagasi, samuti intervalliga töötades jäävad klaasi keskele seisma.
Kas annab seal mootori juures midagi puhastada, määrida või midagi teha või tuleb uus mootor/ kogu süsteem panna?
Tundub, et kogu süsteemi vahetamine on lihtsam, kui midagi remontida.Seega:
Võib pakkuda ka töökorras süsteemi
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Pidev + on kadunud? Ka mul vedeleb terve hoovastik/mootor.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- overspeed
- Postitusi: 716
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Jäin küll kövasti hiljaks, kuid infoks ikkagit:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid256266
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid256266
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Ei tahaks uut teemet tegema hakata, küsin siin.
Miks mul kojamehed hulluks lähevad?
Kerges uduvihmas sõites ja kojamehed nn. automaatasendis liiguvad luuad normaalse intervalliga ja siis üks hetk kukuvad niimoodi vehkima, et vaat et küljest minema ei lenda.
Korraks välja lülitada ja uuesti samasse asendisse pannes kordub paari sekundi pärast sama pull.
Miks mul kojamehed hulluks lähevad?
Kerges uduvihmas sõites ja kojamehed nn. automaatasendis liiguvad luuad normaalse intervalliga ja siis üks hetk kukuvad niimoodi vehkima, et vaat et küljest minema ei lenda.
Korraks välja lülitada ja uuesti samasse asendisse pannes kordub paari sekundi pärast sama pull.
Tahan lennata ... 

-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kõlab nagu oleks vihmasensor haige, aga sellel pole "normaalset intervalli" automaatasendis
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Normaalse all mõtlen, et töötavad vastavalt sellele kui palju sademeid klaasile langeb.
Või äkki on asi selles, et esiklaas vajab vahetust (täkkeid, kriime jne. täis)
Klaasivahetus on nagunii plaanis eks paistab kas siis asi paraneb.
Või äkki on asi selles, et esiklaas vajab vahetust (täkkeid, kriime jne. täis)
Klaasivahetus on nagunii plaanis eks paistab kas siis asi paraneb.
Tahan lennata ... 
