1. leht 2-st
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: L Mai 06, 2006 11:32
				Postitas Ryhkija
				Eile pärast bensiinifiltri vahetust sai Tupsule (900i 84.a) hääled sisse löödud - nii minuti jagu käis ja suri siis välja. Edasised käivituskatsed eile õhtul ja täna hommikul ei andnud miskeid tulemusi - isegi ei lubanud. Vahepeal puhastasime igaks juhuks küünlad ja käisin pilguga kõik vaakumvoolikud üle ja katsusin üle ka süütejuhtmete kontaktid. Aga hetkel ei oska ta-ga miskit enam teha - tuleb ilmselt paela otsa võtta ja tohtrihärrale näha viia 

	Ehk oskab keegi nõu anda?
	
	Ja kõik need jamad tulevad ka vastu nädalavahetust 

 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: L Mai 06, 2006 19:22
				Postitas sigaelmar
				Kas küünlad tõmbas märjaks? Kui mitte siis pärast filtrivahetust bensiin enam silindrisse ei jõua.
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: L Mai 06, 2006 20:12
				Postitas mart96
				..no alati, kui oled midagi just remontinud ja peale seda tuleb jama, siis järelikult otsi viga sealt viimati näpitud asja juurest. Ju ei saa mingil põhjusel bensu kätte....
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: L Mai 06, 2006 22:30
				Postitas Cyber
				Ega filtri vahelt kusagilt bensiini ei leki? Äkki sai pisut pahasti kinni keeratud?
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: P Mai 07, 2006 5:56
				Postitas Trionic
				Kui küünlad olid märjad,vaheta nad UUTE vastu,siis läheb K-jet tavaliselt käima.
	Edasine sõltub juba,kas juhtrõhk,trassirõhk,külmkäivitusprits,või süüde,või kõik korraga.See vana nali juba K-jetiga-kuni ei näpi,käib veel enam-vähem.
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: P Mai 07, 2006 9:25
				Postitas Ryhkija
				Algselt postitas: Trionic
	Kui küünlad olid märjad,vaheta nad UUTE vastu,siis läheb K-jet tavaliselt käima.
	Eks ma isegi mõtlesin, et vaatab kui uued küünlad panna, kas SAAB paremb ...
	
	Edasine sõltub juba,kas juhtrõhk,trassirõhk,külmkäivitusprits,või süüde,või kõik korraga.See vana nali juba K-jetiga-kuni ei näpi,käib veel enam-vähem. 
	Tundub, et K-jet on tunduvalt kapriissem igasugu näppimise suhtes, kui 2-stömbergi variant - sääl peamine, et mõlemad kenasti sünkroonis oleksid ja liig kulunud poleks. Pritsungi hingeelu paistab aga nii keeruline olevat, et selle mõistmiseks läheb veel jupp aega ...
	Kas on võimalik, et midagi elektrisüsteemis lahti põrus, sest auto suri välja hetkel, kui olin just ukse kinni tõmmanud? (väike kahtlus, mille reaalsusse ise küll eriti ei usu, sest töötav mootor peab ju tumduvalt suuremaid põrutusi taluma)
	
	Filter sai igatahes küll benssu pidavalt kinni, alguses küll korra lekkis, aga see sai seibivahetusega likvideeritud.
 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Mai 08, 2006 8:01
				Postitas Trionic
				See on vana nali,et kunde tuleb õlivahetusse ntx,peale mida sureb kas bensupump,või jookseb mootor kotti.Katsu siis tõestada....
	  Eks sa pead auto jälle siia lohistama,kui küünaldevahetus ei aita.
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Mai 08, 2006 11:38
				Postitas Ryhkija
				Algselt postitas: Trionic
	See on vana nali,et kunde tuleb õlivahetusse ntx,peale mida sureb kas bensupump,või jookseb mootor kotti.Katsu siis tõestada....
	  Eks sa pead auto jälle siia lohistama,kui küünaldevahetus ei aita. 
	Paistab nii - eks õhtul proovin küünlavahetuse ära ja annan teada, aga su juurde tulen ilmsest nii ehk nii, kas paela otsas või omal jõul - need tühikäigu liig madalad pöörded teevad endiselt muret. Uut jagajat kahjuks veel saand pole - magasin ühe võimaluse maha 

 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Mai 08, 2006 12:17
				Postitas ivomets
				Algselt postitas: Cyber
	Ega filtri vahelt kusagilt bensiini ei leki? Äkki sai pisut pahasti kinni keeratud? 
	
	kas sellist varianti pole, et uuel filtril on punnid ees, et mingi soga sisse ei läheks??, mis tuleb ennm yhendamist eemaldada?? 

 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Mai 08, 2006 12:30
				Postitas Cyber
				ei vist pole..

 punnid on ees küll, aga selleks, et üldse kuhugi midagi kinni keerata tuleb need ära võtta..

 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Mai 08, 2006 21:37
				Postitas Ryhkija
				Algselt postitas: Cyber
	ei vist pole..

 punnid on ees küll, aga selleks, et üldse kuhugi midagi kinni keerata tuleb need ära võtta..
  
	Põlnd sel šampinjoni filtril miskeid punne ja benss jõuab silindriteni küll - vanad küünlad olid puha märjad, kui maha kakkusime.
	Aga uute panek ei teind miskit targemaks - ei luband kordagi, käimaminekust rääkimata.
	Kiikasime korra ka jagaja kaane alla, aga ei suurt targemat miskit. Ainus oluline tähelepanek, et jagaja kaane alumine serv oli õline, aga see teadmine meid kuhugi edasi küll ei viind  

	Mulle tundub nagu poleks miskipärast sädet ollagi, aga see on vaid kahtlus esialgu, kontrollinud pole ... eks tuleb kuidagi Tupsu Trionicu manu saada.
 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Mai 08, 2006 21:48
				Postitas Trionic
				Kontaktivahe kadunud seega
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Mai 08, 2006 22:00
				Postitas Ryhkija
				Algselt postitas: Trionic
	Kontaktivahe kadunud seega 
	Aga sellega ei oska iseseisvalt midagi teha 

  , eks tuleb ta esimesel võimalusel su manu veeretada, muu vist ei aita.
	Aga kuidas see kontaktivahe õieti ära kaob??
 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Mai 08, 2006 22:01
				Postitas Trionic
				ega vist,sul olid uued kontaktd kusagil,võta need ka ligi.
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Mai 08, 2006 22:04
				Postitas Ryhkija
				Algselt postitas: Trionic
	ega vist,sul olid uued kontaktd kusagil,võta need ka ligi. 
	Mul kontakte paraku pole, Cyber küll mainis, et tal pidid kapi põhjas vedelema ühed tutikad ... uurin, kas veel alles.
	
	On küll alles 

 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: T Mai 09, 2006 8:33
				Postitas ivomets
				vaata, ma reedel tulen pealinna ja tooks sulle hea meelega raamatu "sõiduautod "mul neid yks yle.
	seal kõik kirjas.
	
	variant sädeme vaatamiseks: võtad syytepoolist tuleva kõrgepingejuhtme ja paned ta nii , et juhtme otsa ja mingi kere metallosa vahele jääks ca 8 mm. siis syyde sisse ja annad starterit: kui säde tuleb, siis asi korras.
	
	kui sädet ei ole siis:
	1:kas on kontaktivahe, või mitte, näed, kui anda starterit ilma jagaja kaaneta. siis peavad kontaktid kinni- lahti liikuma.
	2:ei jõua 12 v syytepooli + klemmile
	3: on katkenud peenike juhe jagaja ja syytepooli "-" klemmi vahelt
	
	
	järgmine etapp :
	
	asetad kõrgepingejuhtme tagasi jagaja kaane sisse ja kaane kohale, siis võtad kyynlajuhtme ja asetad samuti kerest  ca8 mm kaugusele ja taas starterit. kui nyyd sädet pole siis rootor , või jagaja kaan peetis.
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: T Mai 09, 2006 8:40
				Postitas ivomets
				
								 Lisatud failid   
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: T Mai 09, 2006 8:41
				Postitas ivomets
				
								 Lisatud failid   
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: T Mai 09, 2006 11:14
				Postitas Ryhkija
				ivometsale: tänud hea nõu eest!
	Kas sädeme kontrolliks peab ilmselt kaks inimest olema, on nii? Kas säde  on piisavalt ere, et seda ka päikesepaistel näeb? eks me katsu vaadata, kas näeme ehk ei näe 

	Aga raamatust olen huvitet küll - saab ehk jõnksu targemaks jälle 

 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: T Mai 09, 2006 12:15
				Postitas ivomets
				kahekesi ikka seltsim. ja kõrgepinge juhtmeid targem hoida näpitsatega või keskelt, siis ei saa erutavat sahmakat, muidugi kui säädet on
	
	sädet peaks ka päiksega nägema aga varjus ikka parem. ja säde peaks olema selline ca 10 mm pikkune ja sinine ja praksuv, mitte ca 2 mm ne ja punane- siis kondekas kaputt
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: T Mai 09, 2006 13:06
				Postitas part
				üksi saaks ehk hädapärast kah kui abilist pole võtta või  isu loov-füüsilist teha - kapott maha küünal maha kolmas/neljas sisse süüde sisse juhtmed fikseerid sobivase asendisse otsaga massi lähedusse (või piibus tolknevate küünalde puhul küünla molu otse massi vastu) ja siledal pinnasel sikutad vaikselt edasi  stangest ja muudkui aga vaatad kuidas praksub-naksub , loodetavasti ka õiges jrk-s
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: T Mai 09, 2006 15:29
				Postitas Saabiiir
				Algselt postitas: part
	üksi saaks ehk hädapärast kah kui abilist pole võtta 
	Õnneks ei pea Ryhkija vähemalt sel korral sihukest kemiseerimist tegema hakkama - abiline on täitsa olemas ja Ryhkija teab suurepäraselt, et enne hakkab päike solgipangest tõusma, kui et mina tal üksi Tupsut remontsida lasen! 

 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: T Mai 09, 2006 17:11
				Postitas Ryhkija
				irwww
	eks ta nii kipu olema ja pärast pean ma hoolega järele vaatama, et juhtmed näritud poleks 

  iir ju abiks 

 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: R Mai 12, 2006 12:41
				Postitas Ryhkija
				Tänud ivometsale ja Cyberile, kontaktide ja raamatu eest 
  
, eks nüüd pea vaatama, kas saab sest Tupsust kah kuidagi jälle elulooma.
 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: R Mai 12, 2006 14:26
				Postitas v6sa
				Selle juhtme massipanekuga oleksin ettevaatlik, kui  süüteahelas mingigi elektroonika on.
	
	Puhast kontaktidega süüdet võib küll nii kontrollida.
	:poke: