Hei!
Selline üritus on toimumas 27. mail Pärnu lennuväljal. Ise olen mõlgutanud mõtteid, et äkki isegi võiks minna. Mida arvavad kiirete SAABide omanikud taolisest üritusest? Tore oleks ka SAAB saada esindatud vms. Osavõtu tasu on 400.- ning selle hinna eest saab auto rajale+juht+tiimikaaslane. Pilet pealtvaatajale 100.- alla 12.a lapsed saavad tasuta sisse.
OMC 2006 leht
OMC (One Mile Challange) 2006
Hakkasin praegu mõtlema, kui pikk on see vana tagavaralennuväli Piibe maanteel. 9000 2,0T-ga tuli seal aastate eest umbes kolmveerandi peal 235...240km/h. Jõu kohta täpsemalt ei tea, ehk ~260hj kandis võis olla, kuigi võin täitsa eksida.
Aga vist on see lõik tunduvalt pikem, kui üks miil (1,6km)...
Muidu kibeleks minema küll.....
Aga vist on see lõik tunduvalt pikem, kui üks miil (1,6km)...
Muidu kibeleks minema küll.....

Huvitav, keda mõeldakse 'tiimiliikme' all. Kas tohib endale ise mõne kiivriga beibe kõrvalistmele kutsuda, kelle nähes alla 250 oleks lausa kuritegelik sooritus või istutatakse sunniviisiliselt mõni kaardilugeja-jorss kõrvalistmele?
Või sain ma kõigest valesti aru ja tiimiliige on see, kes väljaspool autot kätega vehib ja kuraditki aru ei saa, kui palju see miili läbimine higistama ajab...
Aidake palun aru saada
Või sain ma kõigest valesti aru ja tiimiliige on see, kes väljaspool autot kätega vehib ja kuraditki aru ei saa, kui palju see miili läbimine higistama ajab...
Aidake palun aru saada

Algselt postitas: fofa
Mulle meenus selle teema peale kohe kaunis vaatepilt ülemöödundsuviselt Rutja lennuväljalt, kus Trionic oma vana masinaga lendu üritas tõusta...
Mitte et ma millegile nüüd otse vihjaks![]()
Sellist surmahirmu rohkem tunda ei tahaks-rada hakkab lõppema,kiirus 235,pidurdad,järsku muutub pedaal kivikõvaks(klotsid klaasistusid),pumpad pedaali ja järsku vajub see põrandasse(piduriõli läks keema).Mõni meeter ennem metsa õnnestus siiski poognaid tehes hoog maha saada
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mul isegi käis see jumalavallatu mõte peast läbi, et teeks ajalugu ja laseks esimest korda masina täpiks. Ent siis liikus mõte sujuva liigutusega nende KUMMIDE peale, mis mul all on ja matsin mõtte maha. Vabandan.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
On siis keegi ka mineja ???
Minge ikke
Maru lahe on, ja SAABi tuleb promoda 
Ning ega te märkamatuks ei jää, küll kommentaator miskit sõna ikke poetab Rootsi raua teemal
Ise kahjuks ei saa seal osaleda pole mu SAABik tehniliselt nii korras, et selliseid kiirusi võtta
Minge ikke


Ning ega te märkamatuks ei jää, küll kommentaator miskit sõna ikke poetab Rootsi raua teemal

Ise kahjuks ei saa seal osaleda pole mu SAABik tehniliselt nii korras, et selliseid kiirusi võtta

Algselt postitas: tog
Kas keegi käis siis seal lendamas?
Tulemustes ühtkit SAAB'i polnud näha, seega ehk ainult pealtvaatajana?
terv, teager
Tagantjärele muidugi hea targutada...ei saanud oma Fuel Cut Defenderit õigeks ajaks valmis. Suht niiske(!) ilmaga ja lihtlabaselt krutitud turboga ka nagu veidi nigel. Härrad Trionic ja qdwin täpselt teavad kuidas kuiva ilmaga 'viimase peale' keeratud MBC niiske ilmaga käitub.
Aga mine tea milleks see hea oli...võibolla oleksin jala Pärnust tagasi vantsinud.
Võtame järgmiseks aastaks kamba kokku ja näitame neile nissan-toyota-opeli meestele, milleks Saabid võimelised on
Aga mine tea milleks see hea oli...võibolla oleksin jala Pärnust tagasi vantsinud.
Võtame järgmiseks aastaks kamba kokku ja näitame neile nissan-toyota-opeli meestele, milleks Saabid võimelised on

Algselt postitas: sebastian
Tagantjärele muidugi hea targutada...ei saanud oma Fuel Cut Defenderit õigeks ajaks valmis. Suht niiske(!) ilmaga ja lihtlabaselt krutitud turboga ka nagu veidi nigel. Härrad Trionic ja qdwin täpselt teavad kuidas kuiva ilmaga 'viimase peale' keeratud MBC niiske ilmaga käitub.
Aga mine tea milleks see hea oli...võibolla oleksin jala Pärnust tagasi vantsinud.
Võtame järgmiseks aastaks kamba kokku ja näitame neile nissan-toyota-opeli meestele, milleks Saabid võimelised on![]()
Noh enne oleks vaja ikka beta testid ka kuskil sirgel ära teha, et teada mida oodata ning kas on mõtet ja kui suure ego peaks starti kaasa võtma

Iga ratas veab and then some!
Nõus. Tähtis pole ju võit vaid osavõtt ja igavesti tore, kui Saab kasvõi esikümnesse mahuks.Algselt postitas: IFF
Noh enne oleks vaja ikka beta testid ka kuskil sirgel ära teha, et teada mida oodata ning kas on mõtet ja kui suure ego peaks starti kaasa võtma![]()
Aga huvitav oleks teada, kas eelmise aasta saabimees saavutas selle 209km/h mingi turbo 'järeleaitamisega' või mitte.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ma peaaegu oleks läinud. Arvan ,et masin oleks sinna 210 kanti sõitnud vms. Sellise tulemusega oleks saanud esi 30-sse 50-st, seda siis B klassis. Kui aga SAABi järgi aidata, siis esi kümme pole üldse utoopia.
Mina olen sel trassil sõitnud mitmeid kordi mitteametlikult ja tavaliselt läheb spidoka näit 235ni siis tuleb tahhokal punane piir ette ja maa hakkab otsa saama. Kas selleks, et lõppkiirus suurem tuleks tuleb hakata käimakoti sees sobrama?
No ma olen oma suksuga saanud kusagil 300 meetriga, või isegi vähemaga (cyber teab, linnuka tee otsast selle suure lauge kurvini, mis vastikul vasakule vajub) kusagil 140 või siis kiba alla selle.
Ma kujutan ette, et miiliga võiks pealt 200 ilusasti kätte saada. Samas on see kõik kena teoretiseerimine jne... kuigi meeldiks egot upitada, on antud hetkel veel mu auto mu egost kallim
Ma kujutan ette, et miiliga võiks pealt 200 ilusasti kätte saada. Samas on see kõik kena teoretiseerimine jne... kuigi meeldiks egot upitada, on antud hetkel veel mu auto mu egost kallim

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Miku julges esimesena tõe välja öelda.Algselt postitas: miku
kuigi meeldiks egot upitada, on antud hetkel veel mu auto mu egost kallim