Tere,
Küsiks asjaarmastajatelt väheke abi Saabi soetamisel. Mida teadmiseks võtta ja mida karta.
Kas keegi teab järgnevate isendite ajalugu v on neid ise kaemas käinud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1979261
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1967893
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1890298
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1952038
Ette tänades,
Siim
Ostuabi Saab 9-3 asjus?
Kas bensukas või diisel? Kütuseaktsiis on ju kuum teema:) Diislite osas ma ei oska kommenteerida. Subjektiivselt, soovitan vältida tekstiilsisu. Kui meeldib, miks mitte kuid esiteks ei toeta nad sedavõrd selga ja külge, samuti määrduvad ülikergesti. Universaali on sul ka vaja ainult siis kui plaanid ka mahukamaid asju vedada. Universaalil on kolinaid rohkem, tagaluugil plastikut rohkem küljes, kere ka veidi raskem. Katusereelinguid on vaja üliharva, katuselt linnusita õngitsemiseks on küll hea. Minul on universaal aga ma vean igast kola maale ja tagasi, asendamatu. Näiteks FIN-alus mahub tervenisti sisse ära.
Muidugi ühe kuulutuse juures oli tekst, mis ületab suuri sõnameistreid. Päris nii nagu seal kirjas asjad muidugi pole, pigem on seal enamus faktivigu. 110 kw on üsna tagasihoidlik võimsus selle raske kere juures ja veermik koliseb meie tänavatel üsna kiiresti kui seda regulaarselt ei hoolda.
Kõiki vaadates meeldis mulle see nimekirjast neljas, käiguvahetus roolilt on tore lisa, tundub, et on vähemalt 7 kõlari süsteem kuna ühel masinal oli 4 kõlari, mis on taskuraadiole vääriline. Istmed on ok, pole täisnahk ega parim variant aga vähemalt on külgtuge ja parem hooldada ka. Hiljuti just on vahetatud veermikus olulisi detaile, tundub hästi hooldatud masin. Tasub üle kontrollida ka kuskil töökojas muidugi.
Muidugi ühe kuulutuse juures oli tekst, mis ületab suuri sõnameistreid. Päris nii nagu seal kirjas asjad muidugi pole, pigem on seal enamus faktivigu. 110 kw on üsna tagasihoidlik võimsus selle raske kere juures ja veermik koliseb meie tänavatel üsna kiiresti kui seda regulaarselt ei hoolda.
Kõiki vaadates meeldis mulle see nimekirjast neljas, käiguvahetus roolilt on tore lisa, tundub, et on vähemalt 7 kõlari süsteem kuna ühel masinal oli 4 kõlari, mis on taskuraadiole vääriline. Istmed on ok, pole täisnahk ega parim variant aga vähemalt on külgtuge ja parem hooldada ka. Hiljuti just on vahetatud veermikus olulisi detaile, tundub hästi hooldatud masin. Tasub üle kontrollida ka kuskil töökojas muidugi.
Tänud vastuste eest!
Kust aru saab, mitu kõlarit millises masinas peitub?
Universaali vaatasin sellepärast, et taguosa meeldib kuidagi rohkem kui sedaani taguosa
Aerot pole vaadanud sellepärast et 154kw pole linnas suurt pihta hakata, kui just valitsuse kütuseaktsiisitõusu toetada ei soovi.
Kas see esimene link on päriselt Vector ja kas seal on ka parem sound sees? Pildid on väga kehva kvaliteediga muidugi ja tekitavad kahtlust.
Viimane pill on endalegi vist sümpaatseim.
Kust aru saab, mitu kõlarit millises masinas peitub?
Universaali vaatasin sellepärast, et taguosa meeldib kuidagi rohkem kui sedaani taguosa

Aerot pole vaadanud sellepärast et 154kw pole linnas suurt pihta hakata, kui just valitsuse kütuseaktsiisitõusu toetada ei soovi.
Kas see esimene link on päriselt Vector ja kas seal on ka parem sound sees? Pildid on väga kehva kvaliteediga muidugi ja tekitavad kahtlust.
Viimane pill on endalegi vist sümpaatseim.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
Esimene on Vector ja heli peaks ka olema.
http://www.saabsportugal.com/en/searchv ... F451033908
Terv, Ainar
http://www.saabsportugal.com/en/searchv ... F451033908
Terv, Ainar
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jälle see arusaam, et 150kW on millegipärast hirmus palju janusem, kui see 110kW. Mootor on ju täpselt sama, softierinevus..
Rüüpamise tunne tuleb sellest, et kui on võimalik, siis tallad..
Siis läheb seda va kütet küll rohkem. Aga foori taga tühikäigul tiksudes võtavad nad sama palju kütet..



Eks omanikult võib küsida avarii asjaolude kohta. Kui universaalkere meeldib, siis mõistan, mul ka universaal ja põhjuseks oli kunagi nähtud onu Raivo auto. Auto ost on emotsionaalne asi lõppude lõpuks:) Korralike originaalvelgedega miinimummõõdus 17 näeb universaal väga hea välja. See beež oli müügis minu omaga samal ajal aga valisin manuaali ja väiksema läbisõidu tollal.
Kui saad, vali muidugi kohe Aero, lihtsalt ajaga tekib tahtmine rohkem võimsust lisada ja seda isegi Aerole, lihtsalt, siis sul on veelgi parem platvorm, millest alustada. Näituseks on minu linear, millele on crossroadi soft peale loetud ja tänu sellele ma naudin rohkem teatud käikudel kiirendusi, keskmine kütusekulu talvel üle 13 ja suvel 10,3. Seega pole kuigi öko. Kuna sellega on veel plaanis aretusi, siis ilmselt kasvab kulu veelgi aga turbo autol pole suurt mõtet kui see turbo eriti ei puhu:-)
Kui saad, vali muidugi kohe Aero, lihtsalt ajaga tekib tahtmine rohkem võimsust lisada ja seda isegi Aerole, lihtsalt, siis sul on veelgi parem platvorm, millest alustada. Näituseks on minu linear, millele on crossroadi soft peale loetud ja tänu sellele ma naudin rohkem teatud käikudel kiirendusi, keskmine kütusekulu talvel üle 13 ja suvel 10,3. Seega pole kuigi öko. Kuna sellega on veel plaanis aretusi, siis ilmselt kasvab kulu veelgi aga turbo autol pole suurt mõtet kui see turbo eriti ei puhu:-)
- Aixx
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 139
- Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance
Saabi universaal on õige universaal ja ega ilma asjata ta nimeks sportcombi pole pandud, ta ongi disainilt sportlik ja mitte üldse asjade vedamiseks.
Ja ei kolise ta üldse, võib olla veidike rohkem rehvimüra kostub salongi. Mina soetasin just nimelt combi, vaatamata sellele, et pole plaanis kunagi midagi vedada.
Aasta jooksul on 1 kord vaja läinud istmete tagust kapikese transportimisel ning siis olin üliõnnelik, et pole sedaani omanik.
Ja ei kolise ta üldse, võib olla veidike rohkem rehvimüra kostub salongi. Mina soetasin just nimelt combi, vaatamata sellele, et pole plaanis kunagi midagi vedada.
Aasta jooksul on 1 kord vaja läinud istmete tagust kapikese transportimisel ning siis olin üliõnnelik, et pole sedaani omanik.

Avariis osalenut pole küll ilmselt mõtet vaadata...
Leidsin siit foorumist veel sellise:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2abb
Aktiivselt ei müü, aga auto on müügis endiselt, uurisin. Kallim, aga see-eest eriti ilusa uue esiosaga.
Positiivsed /negatiivsed küljed?
Leidsin siit foorumist veel sellise:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2abb
Aktiivselt ei müü, aga auto on müügis endiselt, uurisin. Kallim, aga see-eest eriti ilusa uue esiosaga.
Positiivsed /negatiivsed küljed?
Internet on imeline, tundub, et Saab eriti kannatada ei saanud selles avariis- http://www.virumaateataja.ee/2887819/av ... -ristmikul
Mu 147kW 3.0 liitrine V6 keskmine (4 käiguline AT kast) on 10.1 hetkel. See peale talve läbimist, enne talve oli 9,3
Paljud R4 mootorid siin võtavad rohkem...
terv, teager
Teemast välja, aga teach me master please... 14, ja ülesse ainult minu numbrid mida kompu näitab

- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mu 147kW 3.0 liitrine V6 keskmine (4 käiguline AT kast) on 10.1 hetkel. See peale talve läbimist, enne talve oli 9,3
Paljud R4 mootorid siin võtavad rohkem...
terv, teager
Teemast välja, aga teach me master please... 14, ja ülesse ainult minu numbrid mida kompu näitab
OT:
Pane Elmar mängima ja gaasi pedaali alla tugeva vedru, et pedaal vaevu liiguks:)
Küsin korra veel, et mis sellest isendist arvate:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2abb
Läbisõit kuidagi suur, aga näeb väga hea välja. Õnnetusi pole eestis olnud.
Valik siis selle vahel või mõne enne facelifti välimuse kuid parema varustusega 9-3 vahel.
Oodatud kõik arvamused.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2abb
Läbisõit kuidagi suur, aga näeb väga hea välja. Õnnetusi pole eestis olnud.
Valik siis selle vahel või mõne enne facelifti välimuse kuid parema varustusega 9-3 vahel.
Oodatud kõik arvamused.
Saabi universaal on õige universaal ja ega ilma asjata ta nimeks sportcombi pole pandud, ta ongi disainilt sportlik ja mitte üldse asjade vedamiseks.
Ja ei kolise ta üldse, võib olla veidike rohkem rehvimüra kostub salongi. Mina soetasin just nimelt combi, vaatamata sellele, et pole plaanis kunagi midagi vedada.
Aasta jooksul on 1 kord vaja läinud istmete tagust kapikese transportimisel ning siis olin üliõnnelik, et pole sedaani omanik.![]()
Jutt jumala õige combi on megahea ja praktiline ning kui vaadata soovitan bensukat alates 129 kw (väga töökindel ja probleemivaba)Mõned miinused neil on eelmainitud pisut suurem rehvimüra ja talvel pisut aeglane soojenemine aga sõiduomadustelt väga kiiduväärt SPORT:headbang:
Kuid kahjuks auto24 sellised näited puuduvad hetkel
Kui aga rahakott kannatab soovitaks üldse :
http://www.auto24.ee/used/1958328
:thumb:
Rahakott kahjuks nii kõrgele hinnale järgi ei roni
nagu viimases postituses toodud noolel.
Kui 2008a 1.8t 110kw bensiinimootori läbisõit on 225000, kas on oht, et hakkab turbo minema ja kuidas seda kindlaks saab teha? Kas antud mootor on kettidega ja kas ka need võivad oma eluaja lõpul olla?
Kunagi sai 9-5 ostetud 98a 110kw ja siis varsti sai maitsta mootorikettide ja turbo vahetuse rõõmu ning sama asja otsa kohe sattuda ei sooviks...
Tänud!

Kui 2008a 1.8t 110kw bensiinimootori läbisõit on 225000, kas on oht, et hakkab turbo minema ja kuidas seda kindlaks saab teha? Kas antud mootor on kettidega ja kas ka need võivad oma eluaja lõpul olla?
Kunagi sai 9-5 ostetud 98a 110kw ja siis varsti sai maitsta mootorikettide ja turbo vahetuse rõõmu ning sama asja otsa kohe sattuda ei sooviks...
Tänud!
Rahakott kahjuks nii kõrgele hinnale järgi ei roninagu viimases postituses toodud noolel.
Kui 2008a 1.8t 110kw bensiinimootori läbisõit on 225000, kas on oht, et hakkab turbo minema ja kuidas seda kindlaks saab teha? Kas antud mootor on kettidega ja kas ka need võivad oma eluaja lõpul olla?
Kunagi sai 9-5 ostetud 98a 110kw ja siis varsti sai maitsta mootorikettide ja turbo vahetuse rõõmu ning sama asja otsa kohe sattuda ei sooviks...
Tänud!
Turbo eluiga sõltub suuresti kas on regulaarselt hooldatud, mootorid on kettidega kuid kõvasti paremad kui 9-5
1 gen ning läbisõit 225 on saabile justkui sissesõit:eureka:
Esmalt uuri kas on hooldusarved kui mitte siis loterii allegrii
Kütuseaktsiisile mõeldes ja sõidurõõmu poolest soovitan ikkagi alates 2.0 st
igati tänulik 9-3 tarvitaja. kui palju ei sõida, siis ei joo ka bensu palju. kolisemist ei ole- muidugi niipalju, kui plastist salongijuppe on, siis niipalju ikka kidisevad- kõigil! SC pole mitte vaid disainiilu- ka reaalselt on piisavalt jäik, kus vaja ja piisavalt kiire kus vaja. 2.0 võiks olla mootori poolest teema, aga äsja sai Sebastiaoni juures järgi aidatud softiga (110 kW 210-le) ja täna proovime veidi veel. soovitan veel navi- igati korralik ja tänuväärt, plaadid saadaval, samuti et oleks mp3 mängija. "Kust aru saab, mitu kõlarit millises masinas peitub?" 9-3-s SCs on kokku 7, kaks tagaluugis. 9-3 SC disainile pole midagi ette heita juba eos... kas turbo läheb= noh, eks kunagi läheb kõik, jällegi, kui palju vajutada....selle pilt näitab et on anvi peal... http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1890298 läbisõit normaalne trv ja edu
Käisin ja tegin proovisõidu ikkagi sellega:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2abb
Minu jaoks täiesti piisav isend linnaliikluseks, põhilisad olemas ja kui veel kuidagi juurde saab chippida, siis milles küsimus... Küsimus on siiski helisüsteemis, seal 4 kõlarit - 2 ees armatuuri peal ja kaks tagaluugi küljes. olen lugenud siin foorumis, et heli upgrademine on jubedam n...imine. Kas on nii ja mis võimalused oleks millise € eest?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2abb
Minu jaoks täiesti piisav isend linnaliikluseks, põhilisad olemas ja kui veel kuidagi juurde saab chippida, siis milles küsimus... Küsimus on siiski helisüsteemis, seal 4 kõlarit - 2 ees armatuuri peal ja kaks tagaluugi küljes. olen lugenud siin foorumis, et heli upgrademine on jubedam n...imine. Kas on nii ja mis võimalused oleks millise € eest?

Premium 70 on võimalik ikka upgraidida Premium 150 peale, mis on juba kuulatav. Komponentide hinna ja saadavuse kohta info puudub.
Saab 9-3 audio 2007-2012
Saab 9-3 audio 2003-2006 (joonised paremini välja toodud)
Saab 9-3 audio 2007-2012
Saab 9-3 audio 2003-2006 (joonised paremini välja toodud)
Käisin ja tegin proovisõidu ikkagi sellega:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2abb
Minu jaoks täiesti piisav isend linnaliikluseks, põhilisad olemas ja kui veel kuidagi juurde saab chippida, siis milles küsimus... Küsimus on siiski helisüsteemis, seal 4 kõlarit - 2 ees armatuuri peal ja kaks tagaluugi küljes. olen lugenud siin foorumis, et heli upgrademine on jubedam n...imine. Kas on nii ja mis võimalused oleks millise € eest?
Cyberil on õigus, see 1,8 on tegelikult tõesti 1,9.. kopikatega. ees armatuuril kas mitte 3 kõlarit ja pildil näitab ju et ka esiustes 2?