Ostuabi Saab 9-3 asjus?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
siimpp
Postitusi: 14
Liitunud: E Nov 27, 2006 0:39
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,

Küsiks asjaarmastajatelt väheke abi Saabi soetamisel. Mida teadmiseks võtta ja mida karta.
Kas keegi teab järgnevate isendite ajalugu v on neid ise kaemas käinud:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1979261
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1967893
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1890298
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1952038

Ette tänades,

Siim
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#2

Kas bensukas või diisel? Kütuseaktsiis on ju kuum teema:) Diislite osas ma ei oska kommenteerida. Subjektiivselt, soovitan vältida tekstiilsisu. Kui meeldib, miks mitte kuid esiteks ei toeta nad sedavõrd selga ja külge, samuti määrduvad ülikergesti. Universaali on sul ka vaja ainult siis kui plaanid ka mahukamaid asju vedada. Universaalil on kolinaid rohkem, tagaluugil plastikut rohkem küljes, kere ka veidi raskem. Katusereelinguid on vaja üliharva, katuselt linnusita õngitsemiseks on küll hea. Minul on universaal aga ma vean igast kola maale ja tagasi, asendamatu. Näiteks FIN-alus mahub tervenisti sisse ära.
Muidugi ühe kuulutuse juures oli tekst, mis ületab suuri sõnameistreid. Päris nii nagu seal kirjas asjad muidugi pole, pigem on seal enamus faktivigu. 110 kw on üsna tagasihoidlik võimsus selle raske kere juures ja veermik koliseb meie tänavatel üsna kiiresti kui seda regulaarselt ei hoolda.
Kõiki vaadates meeldis mulle see nimekirjast neljas, käiguvahetus roolilt on tore lisa, tundub, et on vähemalt 7 kõlari süsteem kuna ühel masinal oli 4 kõlari, mis on taskuraadiole vääriline. Istmed on ok, pole täisnahk ega parim variant aga vähemalt on külgtuge ja parem hooldada ka. Hiljuti just on vahetatud veermikus olulisi detaile, tundub hästi hooldatud masin. Tasub üle kontrollida ka kuskil töökojas muidugi.
Kasutaja avatar
Aixx
Saabiklubi liige
Postitusi: 139
Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance

#3

Siim, selle autoga ei pea midagi kartma.

http://www.auto24.ee/used/1970303
siimpp
Postitusi: 14
Liitunud: E Nov 27, 2006 0:39
Asukoht:
Auto:

#4

Tänud vastuste eest!
Kust aru saab, mitu kõlarit millises masinas peitub?
Universaali vaatasin sellepärast, et taguosa meeldib kuidagi rohkem kui sedaani taguosa :)
Aerot pole vaadanud sellepärast et 154kw pole linnas suurt pihta hakata, kui just valitsuse kütuseaktsiisitõusu toetada ei soovi.

Kas see esimene link on päriselt Vector ja kas seal on ka parem sound sees? Pildid on väga kehva kvaliteediga muidugi ja tekitavad kahtlust.
Viimane pill on endalegi vist sümpaatseim.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#5

Esimene on Vector ja heli peaks ka olema.
http://www.saabsportugal.com/en/searchv ... F451033908

Terv, Ainar
Kasutaja avatar
Aixx
Saabiklubi liige
Postitusi: 139
Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance

#6

Nendest tundub parim kuulutustes oleva jutu ja piltide järgi nr.4, ilus värv, hea sisu, originaalvalud, hunnik rehve kaasa...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Jälle see arusaam, et 150kW on millegipärast hirmus palju janusem, kui see 110kW. Mootor on ju täpselt sama, softierinevus..:P Rüüpamise tunne tuleb sellest, et kui on võimalik, siis tallad..:D Siis läheb seda va kütet küll rohkem. Aga foori taga tühikäigul tiksudes võtavad nad sama palju kütet..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#8

Nendest tundub parim kuulutustes oleva jutu ja piltide järgi nr.4, ilus värv, hea sisu, originaalvalud, hunnik rehve kaasa...

14.08.2014 on osalenud avariis, pärast seda kiiresti kaks korda omanikku vahetanud.
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#9

Eks omanikult võib küsida avarii asjaolude kohta. Kui universaalkere meeldib, siis mõistan, mul ka universaal ja põhjuseks oli kunagi nähtud onu Raivo auto. Auto ost on emotsionaalne asi lõppude lõpuks:) Korralike originaalvelgedega miinimummõõdus 17 näeb universaal väga hea välja. See beež oli müügis minu omaga samal ajal aga valisin manuaali ja väiksema läbisõidu tollal.
Kui saad, vali muidugi kohe Aero, lihtsalt ajaga tekib tahtmine rohkem võimsust lisada ja seda isegi Aerole, lihtsalt, siis sul on veelgi parem platvorm, millest alustada. Näituseks on minu linear, millele on crossroadi soft peale loetud ja tänu sellele ma naudin rohkem teatud käikudel kiirendusi, keskmine kütusekulu talvel üle 13 ja suvel 10,3. Seega pole kuigi öko. Kuna sellega on veel plaanis aretusi, siis ilmselt kasvab kulu veelgi aga turbo autol pole suurt mõtet kui see turbo eriti ei puhu:-)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#10

Mu 147kW 3.0 liitrine V6 keskmine (4 käiguline AT kast) on 10.1 hetkel. See peale talve läbimist, enne talve oli 9,3
Paljud R4 mootorid siin võtavad rohkem...

terv, teager
Kasutaja avatar
Aixx
Saabiklubi liige
Postitusi: 139
Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance

#11

Saabi universaal on õige universaal ja ega ilma asjata ta nimeks sportcombi pole pandud, ta ongi disainilt sportlik ja mitte üldse asjade vedamiseks.
Ja ei kolise ta üldse, võib olla veidike rohkem rehvimüra kostub salongi. Mina soetasin just nimelt combi, vaatamata sellele, et pole plaanis kunagi midagi vedada.
Aasta jooksul on 1 kord vaja läinud istmete tagust kapikese transportimisel ning siis olin üliõnnelik, et pole sedaani omanik. :wall:
siimpp
Postitusi: 14
Liitunud: E Nov 27, 2006 0:39
Asukoht:
Auto:

#12

Avariis osalenut pole küll ilmselt mõtet vaadata...
Leidsin siit foorumist veel sellise:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2abb
Aktiivselt ei müü, aga auto on müügis endiselt, uurisin. Kallim, aga see-eest eriti ilusa uue esiosaga.
Positiivsed /negatiivsed küljed?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#13

Internet on imeline, tundub, et Saab eriti kannatada ei saanud selles avariis- http://www.virumaateataja.ee/2887819/av ... -ristmikul
Kasutaja avatar
Martin.V
Postitusi: 259
Liitunud: N Nov 27, 2014 0:45
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 900 ´86
Kontakt:

#14

Mu 147kW 3.0 liitrine V6 keskmine (4 käiguline AT kast) on 10.1 hetkel. See peale talve läbimist, enne talve oli 9,3
Paljud R4 mootorid siin võtavad rohkem...

terv, teager

Teemast välja, aga teach me master please... 14, ja ülesse ainult minu numbrid mida kompu näitab :notworthy:
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#15

Mu 147kW 3.0 liitrine V6 keskmine (4 käiguline AT kast) on 10.1 hetkel. See peale talve läbimist, enne talve oli 9,3
Paljud R4 mootorid siin võtavad rohkem...

terv, teager

Teemast välja, aga teach me master please... 14, ja ülesse ainult minu numbrid mida kompu näitab :notworthy:

OT:
Pane Elmar mängima ja gaasi pedaali alla tugeva vedru, et pedaal vaevu liiguks:)
siimpp
Postitusi: 14
Liitunud: E Nov 27, 2006 0:39
Asukoht:
Auto:

#16

Küsin korra veel, et mis sellest isendist arvate:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2abb

Läbisõit kuidagi suur, aga näeb väga hea välja. Õnnetusi pole eestis olnud.
Valik siis selle vahel või mõne enne facelifti välimuse kuid parema varustusega 9-3 vahel.
Oodatud kõik arvamused.
Kasutaja avatar
Myke
Postitusi: 715
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#17

Saabi universaal on õige universaal ja ega ilma asjata ta nimeks sportcombi pole pandud, ta ongi disainilt sportlik ja mitte üldse asjade vedamiseks.
Ja ei kolise ta üldse, võib olla veidike rohkem rehvimüra kostub salongi. Mina soetasin just nimelt combi, vaatamata sellele, et pole plaanis kunagi midagi vedada.
Aasta jooksul on 1 kord vaja läinud istmete tagust kapikese transportimisel ning siis olin üliõnnelik, et pole sedaani omanik. :wall:

Jutt jumala õige combi on megahea ja praktiline ning kui vaadata soovitan bensukat alates 129 kw (väga töökindel ja probleemivaba)Mõned miinused neil on eelmainitud pisut suurem rehvimüra ja talvel pisut aeglane soojenemine aga sõiduomadustelt väga kiiduväärt SPORT:headbang:

Kuid kahjuks auto24 sellised näited puuduvad hetkel:angry:

Kui aga rahakott kannatab soovitaks üldse :

http://www.auto24.ee/used/1958328

:thumb:
siimpp
Postitusi: 14
Liitunud: E Nov 27, 2006 0:39
Asukoht:
Auto:

#18

Rahakott kahjuks nii kõrgele hinnale järgi ei roni :) nagu viimases postituses toodud noolel.
Kui 2008a 1.8t 110kw bensiinimootori läbisõit on 225000, kas on oht, et hakkab turbo minema ja kuidas seda kindlaks saab teha? Kas antud mootor on kettidega ja kas ka need võivad oma eluaja lõpul olla?
Kunagi sai 9-5 ostetud 98a 110kw ja siis varsti sai maitsta mootorikettide ja turbo vahetuse rõõmu ning sama asja otsa kohe sattuda ei sooviks...

Tänud!
Kasutaja avatar
Myke
Postitusi: 715
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#19

Rahakott kahjuks nii kõrgele hinnale järgi ei roni :) nagu viimases postituses toodud noolel.
Kui 2008a 1.8t 110kw bensiinimootori läbisõit on 225000, kas on oht, et hakkab turbo minema ja kuidas seda kindlaks saab teha? Kas antud mootor on kettidega ja kas ka need võivad oma eluaja lõpul olla?
Kunagi sai 9-5 ostetud 98a 110kw ja siis varsti sai maitsta mootorikettide ja turbo vahetuse rõõmu ning sama asja otsa kohe sattuda ei sooviks...

Tänud!

Turbo eluiga sõltub suuresti kas on regulaarselt hooldatud, mootorid on kettidega kuid kõvasti paremad kui 9-5
1 gen ning läbisõit 225 on saabile justkui sissesõit:eureka:

Esmalt uuri kas on hooldusarved kui mitte siis loterii allegrii

Kütuseaktsiisile mõeldes ja sõidurõõmu poolest soovitan ikkagi alates 2.0 st
Kasutaja avatar
polygon
Postitusi: 109
Liitunud: L Okt 08, 2011 22:54
Asukoht:
Auto:

#20

igati tänulik 9-3 tarvitaja. kui palju ei sõida, siis ei joo ka bensu palju. kolisemist ei ole- muidugi niipalju, kui plastist salongijuppe on, siis niipalju ikka kidisevad- kõigil! SC pole mitte vaid disainiilu- ka reaalselt on piisavalt jäik, kus vaja ja piisavalt kiire kus vaja. 2.0 võiks olla mootori poolest teema, aga äsja sai Sebastiaoni juures järgi aidatud softiga (110 kW 210-le) ja täna proovime veidi veel. soovitan veel navi- igati korralik ja tänuväärt, plaadid saadaval, samuti et oleks mp3 mängija. "Kust aru saab, mitu kõlarit millises masinas peitub?" 9-3-s SCs on kokku 7, kaks tagaluugis. 9-3 SC disainile pole midagi ette heita juba eos... kas turbo läheb= noh, eks kunagi läheb kõik, jällegi, kui palju vajutada....selle pilt näitab et on anvi peal... http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1890298 läbisõit normaalne trv ja edu
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

See 1.8t on tegelikult ikka seesama 19xx ccm..;) nagu ka 2.0t. Ainuke millel see kubatuur väiksem on, on see ilma turbota 1.8 pühaduseteotus...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
siimpp
Postitusi: 14
Liitunud: E Nov 27, 2006 0:39
Asukoht:
Auto:

#22

Käisin ja tegin proovisõidu ikkagi sellega:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2abb
Minu jaoks täiesti piisav isend linnaliikluseks, põhilisad olemas ja kui veel kuidagi juurde saab chippida, siis milles küsimus... Küsimus on siiski helisüsteemis, seal 4 kõlarit - 2 ees armatuuri peal ja kaks tagaluugi küljes. olen lugenud siin foorumis, et heli upgrademine on jubedam n...imine. Kas on nii ja mis võimalused oleks millise € eest? :notworthy:
Kasutaja avatar
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#23

Premium 70 on võimalik ikka upgraidida Premium 150 peale, mis on juba kuulatav. Komponentide hinna ja saadavuse kohta info puudub.
Saab 9-3 audio 2007-2012
Saab 9-3 audio 2003-2006 (joonised paremini välja toodud)
Kasutaja avatar
polygon
Postitusi: 109
Liitunud: L Okt 08, 2011 22:54
Asukoht:
Auto:

#25

Käisin ja tegin proovisõidu ikkagi sellega:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2abb
Minu jaoks täiesti piisav isend linnaliikluseks, põhilisad olemas ja kui veel kuidagi juurde saab chippida, siis milles küsimus... Küsimus on siiski helisüsteemis, seal 4 kõlarit - 2 ees armatuuri peal ja kaks tagaluugi küljes. olen lugenud siin foorumis, et heli upgrademine on jubedam n...imine. Kas on nii ja mis võimalused oleks millise € eest? :notworthy:

Cyberil on õigus, see 1,8 on tegelikult tõesti 1,9.. kopikatega. ees armatuuril kas mitte 3 kõlarit ja pildil näitab ju et ka esiustes 2?
Vasta