Check Engine

Teemad elektroonikast...
Vasta
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#1

Terekest. See teema on siin läbi jooksnud. Mul aga selline lugu. Üldiselt se tuluke kustub ilusti mootori käivitumisel ära ja tühikäigul ei ole süttind.Tuluke hakkab põlema sõidu ajal näiteks kui enne foori käigu välja võtan või on hästi aguline tee ja ei saa kiiresti sõita (nii 30) või madalate pööretega ( nii 1800 200)pikalt jõnksulist teed sõita.Maanteel pole ka põlema hakand. Alati kui põlema hakkab siis madalatel pööretel,peale seda kui gaasi anda kustub uuesti ära.
Käisin ka kompuutris. Kompuuter näitas detonatsiooni andurit
Soovitati küünlad, juhtmed, süütepool ära vahetada.
Esimesed kaks sai vahetatud auto hakkas paremini liikuma, kuid tuluke samamoodi põleb. Süütepoolis ma kahtlen natuke siis peaks ju vahele jätud tekkima.. Peab nats uurima enne kui vahetama hakkan maksab ka päris palju nii 3000 . Mootor äga käib ilusti. Küsimus selles siis kas need detonatsiooni andurid ise saba pole andnud , kus nad asuvad,kas neid kontroolida saab ? :drive:Autoks siis 900 95a Oopeli 2,5 v
Ette tänades mida arvate teie?
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#2

Check engine võib tähendada paljusid asju, Tech2 on ainus, mis midagi päris sisulist vastata oskab.

Mu TiD 9-3 check engine tuluke käitus väga sarnaselt, vabale lastes viskab põlema, peale järgmist kiirendust vabale minnes kustub. Master Trionic diagnoosis selle MAP anduriks. Raviks olen seni aga kasutanud hoopis "autohooldust Itaalia moodi", paariks nädalaks on ikka aidanud. Ilmselt tossutab linnas lühikeste otste ukerdamine miskit tasapisi ära.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#3

Milles see autohooldus Itaalia moodi seisneb?
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Garu
Milles see autohooldus Itaalia moodi seisneb?

Vihjeks niipalju, et kui väga tihti "itaalia mootoriremonti" kasutada, siis elavad rehvid auto all lõbusat, kuid lühikest elu :P
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: intsints
Terekest. See teema on siin läbi jooksnud. Mul aga selline lugu. Üldiselt se tuluke kustub ilusti mootori käivitumisel ära ja tühikäigul ei ole süttind.Tuluke hakkab põlema sõidu ajal näiteks kui enne foori käigu välja võtan või on hästi aguline tee ja ei saa kiiresti sõita (nii 30) või madalate pööretega ( nii 1800 200)pikalt jõnksulist teed sõita.Maanteel pole ka põlema hakand. Alati kui põlema hakkab siis madalatel pööretel,peale seda kui gaasi anda kustub uuesti ära.
Käisin ka kompuutris. Kompuuter näitas detonatsiooni andurit
Soovitati küünlad, juhtmed, süütepool ära vahetada.
Esimesed kaks sai vahetatud auto hakkas paremini liikuma, kuid tuluke samamoodi põleb. Süütepoolis ma kahtlen natuke siis peaks ju vahele jätud tekkima.. Peab nats uurima enne kui vahetama hakkan maksab ka päris palju nii 3000 . Mootor äga käib ilusti. Küsimus selles siis kas need detonatsiooni andurid ise saba pole andnud , kus nad asuvad,kas neid kontroolida saab ? :drive:Autoks siis 900 95a Oopeli 2,5 v
Ette tänades mida arvate teie?

kumba poole andurit diagn.näitas? selle poolega peaks tegelema-kas halb ühendus pistikus,või anduri vahetus.Ise seda vahetada on paras piin,asuvad ploki külgedel,kaane lähedal.Polt tuleb KINDLASTI kinni keerata ÕIGE MOMENDIGA,muidu tekivad sarnased jamad.Det.andur on sisuliselt tavaline piesomikrofon.
mt
Postitusi: 27
Liitunud: R Aug 04, 2006 14:49
Asukoht:
Auto:

#6

Minu check engine tähendas, et segusiiber must :) sai puhtaks tehtud ja nyyd kõik ok.
lembit99
Postitusi: 7
Liitunud: L Jaan 20, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#7

Mull on SAAB 900 2.3 aastast 1996
Sellel Hakkas Äki põlema Sõidu ajal armatuuris tuli CHECK ENGINE
mis teha kust otsida viga
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Ega sa seda teemat algusest peale ei lugenud?? Teine postitus:
Algselt postitas: Tan
Check engine võib tähendada paljusid asju, Tech2 on ainus, mis midagi päris sisulist vastata oskab.

Ehk tuleb leida töökoda, mis suudab vastava riista auto külge ühendada ja vaadata. Viljandi kandis ei oska juhatada. Tartus Carring, kelle juures nüüd Viking Motorsi esindus on ja Tallinnas Viking Motors, Troost Auto ja Autotarvete OÜ ehk Saabi-Anti. Kas auto käitumises muud kahtlast ei ole? Täiesti võimalik, et antakse lihtsalt märki hoolduse aja saabumisest...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

Check engine annab märku AINULT mingist vigasest andurist või valest küttesegust.Tehnohooldusega pole midagi pistmist.
Kui auto käivitub ja sõidab,siis sõidadki lähimasse remondikohta.Midagi hullu seal enam ei juhtu,aint katalüsaatori võib tuksi keerata-kuna mootor on avariireziimis.
Kõik andmed võtab aju arvutuslikult ja arvestab aint temp.andurit-juhul,kui see töötab.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#10

Nii palju siis veel sellest, SOOVITAN soojalt ikka kompuutris ära käia ja kui võimalik siis vigased andurid üle vaadata. Mul tookord nagu mainisin näitas detonatsiooni andurit. Seal kus ma kompuutris käisin (jätan igaks juhuks mainimatta) ei viitsin se tuttav mul autot üles tõsta ja mul kuskil muja ka polnud sellist võimalust. Alles mõni aeg hiljem kui teise tuttava juurde õli vahetama läksin viskasin pilgu ka detonatsiooni anduritele, (Ülevalt esimest andurit näeb aga tagumist ei näe see jääb genek varju , isegi ku ratta ära võtad ei näe.) ja mis üllatus tagumine andur oligi väliselt ja korralikult kuuma saanud, vahetain ära ,tellisin Bosh -ist otse 1kilo maksis. Vahetada oli kehva genekas ja rihmapinguti tuli maha võtta kuna juhtme pistik ei mahtund läbi . Nüüd juba mitu kuud on OK ja se lugu unustatud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

ETS`ga tonnised ja T-7 juhtimisega apastraadid,milledel on "limp-home" option,nendega kardetakse tavaliselt edasi sõita,kui limpamine aktiveerub,sest tühikäik kaotatakse ära.Aga ka siis saab sõita,kui võimalikud koormusetarbijad välja lülitada ja kui tundlik gaasijalg on.
lembit99
Postitusi: 7
Liitunud: L Jaan 20, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#12

vahetasin ära õhumõõtja
auto hakkas paremini käima kuid turtsub ikka
gaasi annad kustub Check engine tuli ära ühesõna auto käitub imelikult
Vasta