Ls. 194,5k km
Vahepeal paar väikest viga oli.
1. Viskas CE ette, ELM scanner kohe külge, kood näitas By-pass valve viga. Scandixi oma paar kuud vana läks lendama ja vana, mis oli Bosch tagasi - probleem lahendatud.
2. Kollane tulede kõrgust näitav tuli näidikute plokkil, vahepeal põles ja kustus, aga kõik töötas normaalselt, sõitmist kuidagi ei seganud. Probleem paistis olema kontaktides mis lähevad andurittele vedrustusel, peale puhastamist ei tule ette rohkem.
3. Eile 5-6 korda tuli keerata võttit, et jõuaks starterini vool. Paar korda oli juba sarnast asja, et võtme keeramisel starterit ei võtta järgi, aga ei pannud eriti tähelepanu sellele, kuna tesi korraga alati läks käima, arvasin oma viga ei keera lõpuni võttit. Süüdlane oli süütelukku all olev lülitis kontakt. Uurisin uue lüliti saadavust ja hinda(1p ja 163,52€) ja otsustasin proovida esialgu ise remontida seda. Kaotada pole midagi, kui ei õnnestuks telliks uue. Täna tegelesin salongi lammutamisega, suht ruttu jõudsin lülitini 1t läks. Võtsin lüliti koju ja laua peal võtsin lahti(tähelepanelik peab olema nelja väikese vedruga, paar korda kukkusid ja pidin neid põrandal otsima) puhastasin kärsanud kontaktid(pildil näha vasakpoolne) liivapaberiga ja kogu süsteemi cleaneriga üle, siis määret ja tagasi kokku ja paigaldma. Paigaldamisega läks rohkem aega, puhastus + häiriva AUX kaabli vedasin käetoe alusesse sahtlisse, seal augud on

kummiga kaetud, et ainult natukene tuli kummi lõigata. Süütelukku ka puhastasin, muidu alati ei tõsnud ülesse, kui võtsin võtme välja, peale puhastust tip-top. Levinud probleemid süütelukkuga tulevad selle asukohast, all - kogub endasse prahti ja palju varem kui peaks hakkab streikima.
Meeldivattest asjadest

Esimesena sai IC koos kõikide lõdvikuttega paigaldatud Tartus(tänud Ristole Ropka autoservice, kvaliteetselt ja puhtalt. St5 tõenäoliselt ka seal annan teha e. motot), tulemust sellist ma ei ootanud kuidagi. Ok T langes kuskil ~15 kraadi(OEM IC +3 väljas ja maanteel intake näitas peaaegu 30C, DO88 omaga, sama välis T intake näitab 10C) seda ei ole nagu olla tunda 5 punktile, aga sama softiga ka turborõhk tõusis kuni 1.4bar-i hakkas puhuma(originaal IC-ga oli 1,1-1,2) seeda on hästi tunda

MapTun-ilt tellimus(summuti ja paigaldus komplekt + kütusepum 340l/h) tuli päev hiljem kui ootasin, aga see on ka hea, muidu arvaks, et summuti andis sellist jõu lisa. Väljalase läks kõige kallim pakkutavatest seal, aga seega kahe toruga nüüd. Väljalase paigaldasin Lahtis, Tartu meestel on seal autoremondi koda. Väljalase madalattel pööretel teeb rohkem häält eriti 1000-1500 pööret, aga meeldivamat - bassikat, peale 3k kaob see(lapsed ruttem jäävad nüüd magama autos

ja veel ruttem, kui paar kiirendust teha). Paar päeva makk oli üldse väljalülittatud

Müraisolatsioonini ikka peaks ära teha, seda juba suve poole.
Jõulukuu - õige aeg autos valgustust parandada. Tellisin Ebay-st LED-id, kohalikkudes poodides ei lednud neid. Salongi valgustus palju heledam nüüd, tavalisi pirne ei taha nähagi rohkem, nendel nagu rooste oleks traadil ja sellepärast pruunikas valgus.
Edit: suurem nn. disla snorkel on kõikidel 9-5-l peale 2004, ilmaasjata ostsin, läheb Griffile, seal ka õhku on vaja.
Lisatud failid