Et kõik ausalt ära rääkida, siis sai asi alguse juba aastaid tagasi, kui mu autole pandi uus rattalaager ja unustati kinnitusmutter kinni keerata...1000km läbitud ja laager oli tegelt omadega õhtal. Tuletan siinjuures asjaosalistele tungivalt meelde, et rattalaagri kinni keeramine on olulise tähtsusega. Aastaks oli siis 2002 suvi. Samuti oli mul välimine juhipoolne pooltelg omadega õhtal ja tegi juba samuti aastaid jubedat häält, eriti siis, kui talvel tekkis kinnijäämise oht ja rattaid välja keerates oli ilus rongi hääl, mis ratta juurest tuli. Kuna doonorautoks oli mul samasugune auto, otsustasin, et prooviks neid juppe asendada olemasolevatega. Mõeldud tehtud.
Rattapoldid lahti, ratas ülesse ja pidurisuport lahti ning amordihoidjast rattarumm ära. Peale seda käigukasti küljest pooltelje kumm lahti ja pooltelg koos rattarummuga küljest ära. Enne seda veel sarniir õõtshoova küljest lahti ning rooliots lahti. Aega võttis see vaid umbes 20 minutit. Peale seda protseduuri pilt selline...
Lisatud failid
9000 Pooltelje ja rattalaagri vahetus
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2309
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Peale seda proovisin rattarummu küljest ära saada pooltelje mutrit, mille ma ka lahti sain aga pooltelge laagripesast kätte saada oli võimatu..., vedruseib lahti, mis asub ilusast vastikult määriva määrde sees, kuulide vahel ja oligi välimine pooltelje ots eemaldatud. Sama kordus ka teise, doonorauto küles oleva tükiga, sest selle käigukastipoolne pooltelje ots oli omadega laiali jooksnud aga laager ja välimine pooltelg oli esmapilgul väga tihedad ning suurepärases korras. "töölaud" siis selline...
Lisatud failid
Lisatud failid
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2309
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Vana ketas küljest ära, mis on mul vahetatud paar aastat tagasi nin see eemaldub torxiga ning huvi pärast proovisime veel suure haamriga seda pooltelje otsa välja saada mis aga tulutuks ja liigseks ajaraiskamiseks jäi...
Lisatud failid
Lisatud failid
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2309
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Pooltelje otsad uuesti kokku, mis läheb ainult nuutidesse sisse lükkamisega ning stopperseib lukustab krempli ning veel uut määrust ka juurde...kordan, et see määrus on ikka jube määrija, käed on mitu päeva mustad. Ning pooltelg käigukasti külge tagasi, mis kinnitub sinna kummimuhvi kinni keeramisega. Järjekord selline...
Lisatud failid
Lisatud failid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: MadMan
vahvad toimetamised seal viljandi kandis.
auto ikka sõidab ka pärast ühe roostes jupi asendamist teise roostes jupiga?![]()
miks mitte vahetada roostes jupp roostes juppiga?

sama siin pidevalt: kuna 96-l kestavad mõned vanad asjad kordades kauem, kui uued, läikivad, poest ostetud, paberis, raha eest saadud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Sa NoFear oled ka natuke liiga palju vaeva näinud ja liiga palju lammutanud,et neid kahte juppi vahetada.Samas palja maa peal pole neid võimalusi,mis suruõhk ja käärtõstuk pakuvad.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Seda minagi mõtlesin,aga ölu oli ka ju abiks,siis ei ole jälle muidu huvitav.
Selle rooste küsimusesse lähenemine eeldab natuke süvenemist.Kui üks massiivne mitmetes(paljudes) millimeetrites palvanka omab peal roostekihti,siis ei maksa talle seda pahaks panna.Oma tööga tuleb ta sama hästi toime,kui ilma roostekihita.Pigem on see rooste tal disainiks või kasukaks.Kui veovõlli otsas ei ole lõtk suureks kasvanud või rattalaager käib juba lahti,siis toimetavad nad tublilt,sest sisu eest hoolitseb ju õli-määre,mis ei luba hapnikul ferrumiga kokku saada.Vees ei ole muidugi ka sellestki enam abi.Aga loodan,et seda doonorit ei sikutatud Viljandi järvest välja.
Mul on selle roostega selline huvitav kogemus,et inimene jättis tagasilla tala minult ostmata,kuna see oli roostekarva.Ja arvas,et ostab ikka hea ja uue,mis pidavat kümne tonni ligi maksma.Selle peale ei oskagi nagu midagi kosta.See uus näeb aasta pärast täpselt sama roostene välja,sest teda loobitakse ju kividega pidevalt,mis selle värvinatukest vigastab.

Selle rooste küsimusesse lähenemine eeldab natuke süvenemist.Kui üks massiivne mitmetes(paljudes) millimeetrites palvanka omab peal roostekihti,siis ei maksa talle seda pahaks panna.Oma tööga tuleb ta sama hästi toime,kui ilma roostekihita.Pigem on see rooste tal disainiks või kasukaks.Kui veovõlli otsas ei ole lõtk suureks kasvanud või rattalaager käib juba lahti,siis toimetavad nad tublilt,sest sisu eest hoolitseb ju õli-määre,mis ei luba hapnikul ferrumiga kokku saada.Vees ei ole muidugi ka sellestki enam abi.Aga loodan,et seda doonorit ei sikutatud Viljandi järvest välja.
Mul on selle roostega selline huvitav kogemus,et inimene jättis tagasilla tala minult ostmata,kuna see oli roostekarva.Ja arvas,et ostab ikka hea ja uue,mis pidavat kümne tonni ligi maksma.Selle peale ei oskagi nagu midagi kosta.See uus näeb aasta pärast täpselt sama roostene välja,sest teda loobitakse ju kividega pidevalt,mis selle värvinatukest vigastab.
A miks see välimise veoliigendi kumm nii moosine on? Äkki seal praod sees või lausa auk? Kui nii, siis sopp sealt praost sisse tungib ja liigendi kiiresti ragisema kulutab. Kumm peab terve olema nagu kond..m.
Aga jah, su ratas juba all ja võibolla seal polegi veoliigendi moos.
Aga jah, su ratas juba all ja võibolla seal polegi veoliigendi moos.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2309
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: sebastian
A miks see välimise veoliigendi kumm nii moosine on? Äkki seal praod sees või lausa auk? Kui nii, siis sopp sealt praost sisse tungib ja liigendi kiiresti ragisema kulutab. Kumm peab terve olema nagu kond..m.
Aga jah, su ratas juba all ja võibolla seal polegi veoliigendi moos.
point ju selles, et selle liigendi määre on miski õudne ning määris nii jubedalt käsi, et mine lolliks...ja katkine see kumm ei olnud, lihtsalt tagasikeeramisega sai hukaseks...
ja veel, et miks ma panen ühe roostes asja teise asemele...
nagu herr ivomets juba seletas on originaalide asjad tunduvalt vastupidavamad, kordan, et PALJU VASTUPIDAVAMAD, kui see saast, mis tagavaraosadena poest veel saada on. vahet ei ole, kas on on A, või B või mul savi, kas või O tagavaraosa, saast on uuena saadud poest osa kindlasti. või oleme me tõesti teedeehituse ohvrid ning vahetame ja teenime firmadele raha nagu orjad...
