tere kõigile spetsialistidele
kõik kommentaarid sellise masina kohta oodatud:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Saab 9-5 Griffin 3.0V6 147kW '99 = 109 000.-
vasakpoolne juhiaken ei toiminud, raadiodispleil oli ka minumeelest üks pikslirida puudu... sõita ei saanud, plats oli masinaid täis, mootor urises küll kenasti aga tundus et mingi väike lagin või klõbin oli sehes... parempoolsel küljel väike iluliistujups kah puudu... muidu kliimad ja muud värgid paistsid toimivat ja kapott käis ka ilusti kinni kui mina teist hiilimas käisin
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
eks vigu on kõigil ideaalset ei leia ühestki autopoest enda oma ostsin ka annest oli ka vigu aga need on kõik pisivead nende pärast pole mõtet veel head autot ostmata jätta kui muidugi on hea auto .
Võta saabiantiga ühendust tema juba teab mida annes pakutakse ja võid südamerahuga ära osta.
Võta saabiantiga ühendust tema juba teab mida annes pakutakse ja võid südamerahuga ära osta.
see juhiukse klaas, mis poolenisti alla läks ja siis viltu keeras lubati igatahes anne aia poiste poolt korda teha 
oma tonnist ostes ei töötanud salongi kliimaseadme andur... süsteem küll töötas, aga min. pööretel... kurtsin probleemi ja tehti midagi küsimata korda... senimaani toimib ilusti
(3x üle vasaku õla)

oma tonnist ostes ei töötanud salongi kliimaseadme andur... süsteem küll töötas, aga min. pööretel... kurtsin probleemi ja tehti midagi küsimata korda... senimaani toimib ilusti

on ehk kellelgi endal ka selle mootoriga masinat...mis muljed?
palju linnas norm sõidul benakulu võiks olla?
PS: endal pole kunagi SAABi olnud (veel) aga selle raha eest paistab igati hästivarustatud loom olema
NB: tänud neile, kes juba infot jaganud !
palju linnas norm sõidul benakulu võiks olla?
PS: endal pole kunagi SAABi olnud (veel) aga selle raha eest paistab igati hästivarustatud loom olema
NB: tänud neile, kes juba infot jaganud !
Siin foorumis on vist enne ka räägitud et Saabi ei osteta bensiinikulu järgi. Kas hooldusraamat(mitte väljamõeldud) on olemas? Ma arvan et kui raiskad mingi 300 krooni mõne firmateeninduse kontrollile siis ehk hiljem pole väga palju üllatusi oodata. Selle auto jupid ei ole just kõige odavamad. Võibolla Tartus just kõike Saabidest ei teata aga hinnangu ikka oskavad anda.
hooldusraamat oli kaasas küll, isegi templid sees, viimase aasta või paari kohta (täpselt ei mäleta) aga infot nappis... templid olid valdavalt ühest firmast, et võiks eeldada et üle ühe-kahe omaniku massinal jole olnd, see muidugi on minu subjektiivne ja erapooletu arvamus
Algselt postitas: gsaab
Siin foorumis on vist enne ka räägitud et Saabi ei osteta bensiinikulu järgi.
see küll väga originaalne pole kui igas auto-foorumis räägitakse ühtemoodi: "ära seda marki autot osta kui bensiini ei jõua osta..."
:fight:
mul lihtsalt tekib eelarvamus et kui nii tasemel auto ning siiski soodne võrreldes muude SAABidega aga keegi seda pole ostnud...
kas siis teadjad-mehed seda mootorit endale ei taha ?
Pakun, et mingi ca 15L /100km'le on üsnagi täpne prognoos linnakuluks (no ja umbes 8,5-9 maanteel). Endal küll kogemus puudub, kuid arvan et ei valeta kulu kohta. Eks V6 omanikud siis kummutavad mu väite kui valetan.Algselt postitas: nic
palju linnas norm sõidul benakulu võiks olla?
PS: endal pole kunagi SAABi olnud (veel) aga selle raha eest paistab igati hästivarustatud loom olema
Sõna GRIFFIN viitabki hästivarustatud saabile. Ma ei tea, kuidas 9-5'ga lood on, aga tonnine (9000) Griffin tähendab kõikvõimalike lisadega 3,0 liitrise mootoriga (peamiselt, on vist erandeid) masinat.
Muuseas VM'is on juba pikemat aega üks 9-5 Griff müügis. Huvitav, miks keegi seda ära pole haaranud juba. VM'ist peaks ju igati korraliku auto saama.
http://viking.auto24.ee/used/detail.php ... 41319459l6
Algselt postitas: suur
[Sõna GRIFFIN viitabki hästivarustatud saabile. Ma ei tea, kuidas 9-5'ga lood on, aga tonnine (9000) Griffin tähendab kõikvõimalike lisadega 3,0 liitrise mootoriga (peamiselt, on vist erandeid) masinat.
Vanemad griffinid olid 2.3t mootoriga (vana ninaga)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Nii tehaseandmetel, kui elu enese põhjal on V6 bensiinikulu, võrreldes 2,3FPT-ga linnas alati ca1,5 liitrit kõrgem, maanteel on vahe pigem olematu. Mootori töö sujuvus ja hääl on alati V6 kasuks. Trionic on V6 puuduseid ja plusse ajaloos üsna palju lahanud. Tasub kasutada otsingut
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Jälle läheb mõte turbode maailma. V6 puhul on kasutusel assümmetrilise paigutusega ülelaadimine. Kui nüüd teha see lõbu biturboks, st. tagumiste silindrite jäledalt keerulise kollektori asemel panna teine turbo, mis siis juhtub? St. 3 silindrit toidavad kõigi 6 asemel ainult iseenda kolme. Kas originaalis olev Garret saab sellega hakkama? Opeli puhul olla sama mootor 2 turboga täiesti kasutatav. Kas on keegi kohanud kirjeldust sellise lahenduse kohta Saab 9-5 puhul, kus mootor on risti?
Algselt postitas: stennadi
ega sa ometi ei oota, et sa saad 3.0 V6 mootoriga autoga sõita keskmisel kuluga 6.2 sajale![]()
eks see suure benakuluga auto ostmine on üks asi, eks algul kui isu vajutada tuleb keskmine kulu üle 15L - aga loodetavasti on asi seda väärt:head:
teine teema aga pärast sellise maha müümine - karta on et "normaalsed" inimesed ehmatavad ära tänaste kütusehindade juures...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui ei ole tegemist haruldusega, saad maha müües nii või teisiti vastu pükse.
Kes soovib osta endale nii suurt masinat nagu seda 9-5 on, ei mõtle ainult bensiini kulu peale.
Kes soovib osta endale nii suurt masinat nagu seda 9-5 on, ei mõtle ainult bensiini kulu peale.
Algselt postitas: stennadi
ega sa ometi ei oota, et sa saad 3.0 V6 mootoriga autoga sõita keskmisel kuluga 6.2 sajale![]()
6,2 küll ei looda, aga siiski - keegi soomlane foorumis pajatab, et 5 inimesega maanteel saab 7,2 sajale:drive:
...Matka-ajossa ison koneen hyöty tulee parhaiten esille cruisella ajettaessa. Itse olen päässyt niinkin hyvään arvoon kuin 7,2 l/100 km (5 hlö autossa, matka: Joensuu - Helsinki - Joensuu, kesäaikana)
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 2670f2cb92
Algselt postitas: nic
6,2 küll ei looda, aga siiski - keegi soomlane foorumis pajatab, et 5 inimesega maanteel saab 7,2 sajale:drive:
Kiirusepiiranguid järgides, vaiksel ajal ja tühjal teel, miks mitte, eriti Soome bensiiniga. Normaalsel autol ei tee 5 inimest mingit erilist vahet, kui üheliitrisesse surad 5, siis muidugi kulu kahe- või kolmekordistub. Suurem vahe tuleb aga juba nt +20 .. +30 km/h maanteel, siis pane kohe liitrike otsa, kondi kompressorist teine, rehvirõhust või suusaboxist kolmas .. Ja kui täis teega pidevalt 150-180-ga möödasõite teed ..
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ei tohi unustada et Soome maks lubatud kiirus on 90 asemel 80. Kui üks seadeusekuulelik soome onu sellest peab kinni ja sõidabki 80-ga, on kõik õige. Bensiini kulu erinevus 80 ja eesti tavapärase 100 puhul on kindlasti liiter. Lisaks sellised tegurid nagu väiksema veeretakistusega asfalt, parfem kütus jne jne.Algselt postitas: nic
6,2 küll ei looda, aga siiski - keegi soomlane foorumis pajatab, et 5 inimesega maanteel saab 7,2 sajale
...Matka-ajossa ison koneen hyöty tulee parhaiten esille cruisella ajettaessa. Itse olen päässyt niinkin hyvään arvoon kuin 7,2 l/100 km (5 hlö autossa, matka: Joensuu - Helsinki - Joensuu, kesäaikana)
Algselt postitas: qdwinEi tohi unustada et Soome maks lubatud kiirus on 90 asemel 80. Kui üks seadeusekuulelik soome onu sellest peab kinni ja sõidabki 80-ga, on kõik õige. Bensiini kulu erinevus 80 ja eesti tavapärase 100 puhul on kindlasti liiter. Lisaks sellised tegurid nagu väiksema veeretakistusega asfalt, parfem kütus jne jne.Algselt postitas: nic
6,2 küll ei looda, aga siiski - keegi soomlane foorumis pajatab, et 5 inimesega maanteel saab 7,2 sajale
...Matka-ajossa ison koneen hyöty tulee parhaiten esille cruisella ajettaessa. Itse olen päässyt niinkin hyvään arvoon kuin 7,2 l/100 km (5 hlö autossa, matka: Joensuu - Helsinki - Joensuu, kesäaikana)
80 on küll tavateedel,aga selliseid on juba vähe leida-suured trassid kõik 120km/h,kehvemad 100
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui kütusekulu mureks, siis võid laias laastus arvestada 11-12l/100km, vähemasti selliseid numbreid saab mul tuttav oma 9-5 griffiniga, ja sealhulgas on nii tallinna linnasõitu, kui ka nädalavahetuse Tln-Põlva-Tln otsi.
Numbrit natukene lahti harutades tuleb sellest umbes veidi alla 10 maanteel ja veidi alla 15 linnas.
Numbrit natukene lahti harutades tuleb sellest umbes veidi alla 10 maanteel ja veidi alla 15 linnas.
veel üks oluline küsimus SAABi gurudele
nagu keegi enne mainis siis kapot pidi teist tooni olema ning oletatavasti on see masin paugu pannud - siit tuleb ka küsimus:
kuidas kindlaks teha kas AIRBAGid on olemas... või näiteks (oletatava avarii järgselt) hoopis eemaldatud?
nagu keegi enne mainis siis kapot pidi teist tooni olema ning oletatavasti on see masin paugu pannud - siit tuleb ka küsimus:
kuidas kindlaks teha kas AIRBAGid on olemas... või näiteks (oletatava avarii järgselt) hoopis eemaldatud?