1. leht 1-st

õli üle normi

Postitatud: P Okt 17, 2004 13:42
Postitas marti
Küsimus järgmine, mida võib põhjustada liigne õli karteris (st õli on õlivarda järgi tugevalt üle normi). Mootor 2,0 16v turbo (87a).

õli üle normi

Postitatud: E Okt 18, 2004 15:44
Postitas jansa
Lisa õli sinna vaevalt et tekib, kontrolli vee sisaldust õlis.

õli üle normi

Postitatud: E Okt 18, 2004 17:35
Postitas Trionic
Kui kogemata pole liigset õli sisse valatud,tõuseb õlitase ka bensiini sattumisel karterisse(rikkis pihustid,pikk käivitamine jne).

õli üle normi

Postitatud: E Nov 13, 2006 20:02
Postitas saab9-3
Algselt postitas: Trionic
Kui kogemata pole liigset õli sisse valatud,tõuseb õlitase ka bensiini sattumisel karterisse(rikkis pihustid,pikk käivitamine jne).

Kas 2,2 TiD mootoril võib ka sama juhtuda? Ma mõtlen et katkine pihusti põhjustab kütuse sattumist karterisse.

õli üle normi

Postitatud: E Nov 13, 2006 21:56
Postitas mart96
mina saan esimesest postitusest nii aru, et kogemata valatud rohkem õli sisse.Autokoolis õpetati( ja eks ta nii ongi)
et kõrgem õlitase võib põhjustada õli ülekulu. Kui ikka triiki täis valada, siis läheb miskit puruks, sest õli erinevalt õhust ei ole kokkusurutav;)

Kui natuke rohkem on, no 5-8 mm, siis ei juhtu midagi..

õli üle normi

Postitatud: T Nov 14, 2006 10:13
Postitas wilddog
Kui õli kõvasti üle normi, siis pekstakse ta vahtu ja vahune õli ei määri mootorit!

õli üle normi

Postitatud: T Nov 14, 2006 14:38
Postitas pisike99
Ilmselt ikkagi on segu millegipärast liiga rikas või sõidad ainult lühikesi otsi ilma, et mootor soojaks läheks. Soovitav on sellisel juhul pikem sõit teha või õli ära vahetada.

õli üle normi

Postitatud: T Nov 14, 2006 20:44
Postitas Trionic
Algselt postitas: wilddog
Kui õli kõvasti üle normi, siis pekstakse ta vahtu ja vahune õli ei määri mootorit!

midagi ei lähe seal vahtu.kui õlitase ulatub töötava mootoriga väntvõlli vastukaaludeni,siis mittekokkusurutavuse tõttu segab liigne õli võlli pöörlemist,halvemal juhul kõverdub-puruneb v.võll.