Tere
Kas keegi oskaks soovitada mõistliku maksumusega ja ok kvaliteediga uut vedrustust, mis oleks originaalist tiba jäigem ning madalam?
Ma nüüd ei teagi, kas originaal vedrustus on aja jooksul pehmemaks läinud aga igatahes kohati on häirivalt õõtsuv. Kiirendades tõmbab nina püsi ja valgusfoori taga seisma jäädes tõmbab ennast maa ligi ning siis teeb otsa veel väikese õõtsumise (teised seda ei märka aga mulle on see ammu silma hakanud). Samas vedrud pole ära vajunud. Hoiab ennast väga trimmis (isegi natuke kõrgel) ja ülevaatusel olid kõik näidud paigas.
Mul on variant Vector 162 kw (+väike lisa) ja ülejäänu osas 100% originaalis, nii nagu see esindusest välja sõitis (17" velje ja 225/45 rehviga, nagu on tehase soovitus). Auto läbisõit ca 130 000 km. Arvan, et sellise ls. juures ei tohiks vedrustus veel läbi olla.
Kuna see praegune vedrustus on mind juba pikalt häirinud siis kavatsen selle ikkagi välja vahetada. Kust otsast alustada, kas vahetada kogu komplekti- vedrud ja amordid, või piisab ainult vedrude vahetusest?
Uus sportlikum vedrustus 9-5 wagonile (2006)
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
http://shop.speedparts.se/sv/
https://www.maptunparts.com
http://www.neobrothers.co.uk/advanced_s ... condition=
http://www.partsforsaabs.com/index.php? ... aca0a03035
Rootsist saatmine odavam.
Juhitavust parandavad veel PUR puksid ja http://www.partsforsaabs.com/product_in ... aca0a03035
https://www.maptunparts.com
http://www.neobrothers.co.uk/advanced_s ... condition=
http://www.partsforsaabs.com/index.php? ... aca0a03035
Rootsist saatmine odavam.
Juhitavust parandavad veel PUR puksid ja http://www.partsforsaabs.com/product_in ... aca0a03035
__In Boost We Trust__
Raske on sulle midagi soovitada, sest kõik on niivõrd individuaalne. Mina panin BilsteinB4 amordid originaalvedrudega, sest Tallinna tänavatel ei kannata muudega sõita. Nad on siiski veidi jäigemad kui originaalid. Kuna ees ja taga ja õõtsades on uretaanid, siis on isegi 15 rehviga sõit üsna konkreetne. Seega ei soovita sul päris äärmusesse minna sportamortidega. Madaldust ma üldse ei soovita aga maitseasi. Nooruses tuleb kõik ära proovida. Mingeid ninaõõtsumisi küll olla ei tohiks. Võimalik ka, et sul piisab esiamortide vahetusest. Ja minu vedrustus koos kahe murdunud vedruga oli läbi juba 120 000 peal, enne seda juba oli eelmise omaniku poolt vahetatud esiamordid, seega nüüd on mul juba kolmandad amordid ees.
tänud kõigile heade soovituste ja linkide eest!
mul pole madalama vedrustuse vastu midagi. Praegune tundubki liiga kõrge. Madalamat on juba visuaalselt parem vaadata (sobib saabile kuidagi paremini). Maamehele sobiks praegune variant võibolla tõesti paremini aga mina liigun peamiselt asfaldil ja pole probleemi, kui auto on paarkümmend mm madalam. Mu eelmine auto oli nagunii saabist madalam seega ma sellepärast ei põe, sai kenasti hakkama.
Kas sellest ei piisa, kui vahetada välja ainult vedrud? Praegused "vedelad" ja kõrged jäigemate ja madalamate vastu?
mul pole madalama vedrustuse vastu midagi. Praegune tundubki liiga kõrge. Madalamat on juba visuaalselt parem vaadata (sobib saabile kuidagi paremini). Maamehele sobiks praegune variant võibolla tõesti paremini aga mina liigun peamiselt asfaldil ja pole probleemi, kui auto on paarkümmend mm madalam. Mu eelmine auto oli nagunii saabist madalam seega ma sellepärast ei põe, sai kenasti hakkama.
Kas sellest ei piisa, kui vahetada välja ainult vedrud? Praegused "vedelad" ja kõrged jäigemate ja madalamate vastu?

