Ei mäleta kas enne oli seda sisinat ,täna panin tähele ,kui mootor töötas.
Tuleb kuskil tühukäigu klapi lähedusest täpselt ei tea .
Kas peabki sisisema ,või on mingi jama.
Mingi imelik tugev sisin thorttle body juures
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
no ma ei tea kas AIC voolik on vaakumvoolik kuid kui on siis võib ta ju praguline olla küll ,
ega mul tühikäik eriti ühtlane pole
igatahes nagu ma aru saan sellist sisinat siis olla ei või
ega mul tühikäik eriti ühtlane pole
igatahes nagu ma aru saan sellist sisinat siis olla ei või
Sisinat näiteks mull küll pole. Muidugi kruvi AIC maha ja puhasta ära. Saad vähemalt tühikäigu paika. Ei usu muidugi et aic voolikud läbi on - need on üsna tugevad voolikud. AIC voolikud ei ole ka suvaliste vastu vahetatavad, olid vist muutuva läbimõõduga.Algselt postitas: vulkanus
no ma ei tea kas AIC voolik on vaakumvoolik kuid kui on siis võib ta ju praguline olla küll ,
ega mul tühikäik eriti ühtlane pole
igatahes nagu ma aru saan sellist sisinat siis olla ei või
Throttle'i alt jookseb muidugi ka üks vaakumvolla läbi (bypassi peale), aga ei usu et see tühikäigupööretel sisiseb.
Ise vahetasin ka vaakumvoolikud (olid täiesti pudid) 4mm pensuvoolikute vastu ära. Muuseas vaakumvollade vahetus ei maksnud küll peaaegu midagi. Soovitan vahetada.
Kas seal mingit pidurivõimu vaakumvoolikut ei või olla?
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Viga käes
AIC voolikud olid niivõrd saastunud et raske läbi puhuda kusjuures klapp ise oli enam vähem ok
vähene õhu läbilaskvus tekitaski sisina
thorttle sai ka puhtaks küüritud ja asjal kohe teine jume.
Vaakumvoolikud peaks muidugi ka ära vahetama ,
kust neid mõistlik osta oleks, anti juures oli igatahes suht kirves hind
AIC voolikud olid niivõrd saastunud et raske läbi puhuda kusjuures klapp ise oli enam vähem ok
vähene õhu läbilaskvus tekitaski sisina
thorttle sai ka puhtaks küüritud ja asjal kohe teine jume.
Vaakumvoolikud peaks muidugi ka ära vahetama ,
kust neid mõistlik osta oleks, anti juures oli igatahes suht kirves hind
Mina ostsin suvalisest autopoest 1,5 meetrit 4mm benavoolikut. Maksis vist stiilis 70-80 raha meeter. ehk siis kokku läks ligi 120 krooni. Bensuvoolik on oluliselt tugevam ja vastupidavam kah kui vaakumvoolik. Vahetamisel tuleb Hääästi ettevaatlik olla karterituulutuse klapiga, mis mul loomulikult ära pudenes ja põhjustas ca 200 kroonise lisainvesteeringu. Samas võid seda klappi ka igaks juhuks kontrollida. Kui ei tööta, siis osa turborõhust puhutakse karterisse, mis omakorda põhjustab lekkeid.Algselt postitas: vulkanus
Vaakumvoolikud peaks muidugi ka ära vahetama ,
kust neid mõistlik osta oleks, anti juures oli igatahes suht kirves hind
EDIT: Klappi nimetatakse PCV-klapiks ja juttu on sellest seal:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2202
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
No nii kiskusin siis minagi tolle karterituulutuse (PCV )klapi maha ja ennäe ongi peetis puhu sise puhu välja ei mingit klapi effekti. Oli teine nii pude et lagunes tükkideks võtsin klapi ja vedru välja ja tegin uue Nüüd korras jälle ,niikaua kui viitsin viikingusse uue järele joosta.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
käisin siis linnas pilt hoopis teine tühikäik ühtlane ja minek tänu korras PCV klapile hoopis midagi muud
täiesti imekspandav kuidas turbomasinal nii pisike asi võib sellist erinevust sisse tuua
täiesti imekspandav kuidas turbomasinal nii pisike asi võib sellist erinevust sisse tuua