3Kw diisli eelsoojendi remont/häälestus
Postitatud: L Jaan 09, 2016 18:59
Teema selline, 2002 aasta 9-3 TDI peal on 3Kw Eberspächer eelsoojendi, oli katki, nimelt vee temperatuuri anduritel olid praod sees ja selle kaudu juhtmete seest lekkis jahutusvedelikku, nii et juhtplaadi pistik/pesa roheline. Arutasin asja (Parkli vist oli nende asjadega tegelev firma) ja nii ongi, suht uskumatu et peenikese juhtme seestpoolt lekib jahutusvedelikku. Ostsin siis uued temp. andurid ja ka uue küünla (oma rumalusest lasin testides 12V pingega läbi, see küünal on 8V hoopis ja ega täiskoorusel töötagi). Vahetasin ära, vaatasin ka põlemiskambri ning põleti üle, kõik täitsa puhas.
Nüüd suurte külmadega (-25) sai ahi masinale peale ja töötas laitmatult, täna -15 ja ei miskit. Kõik toimib ilusti, üritab tööle minna (alguses 30 sek. annab küünalt, siis hakkab küttepump tööle ja kuulen, kuis väike pahvakas käib (e. süttib), siis vent läheb aina kiirendades järgi, kuid varsti jätab protsessi pooleli). Aga tundub, et põlemiskamber ei saavuta õiget temperatuuri piisava aja jooksul vm.
Siit siis minu küsimus, kas TEH2-ga on võimalik eelsoojendit peen-häälestada.
(probleem arvatavasti õhu ventilaatori järgi aitamises).
Nimelt on mul kogemus Mazda peal oleva 5KW Webastoga, kah ei töötanud, arvasin et põleti-sõel-küünal, nagu enamlevinult läbi, ostsin kalli raha eest uue, aga viga oli hoopis õhu-ventilaatoris, see käis vastu korpust. Sai siis ta nihutatud eemale, nüüd töötab, kuid alates 0 lähedastest kraadidest kukub paugutama
(e. mahuühiku kohta on soojemas õhus vähem hapniku). See ka häälestatav (esinduse kallis teema ja kaugel Tallinnas, miski gaasi analüsaator pannakse eelsoojendi sumbutaja külge jne.)
Või alternatiiv pisut ära lollitada leegi(temperatuuri) andur.
E: Sellel eelsoojendil otseselt vist miskit sõela vm. ei ole, minul on uuem variant, kus kütus tuleb ülevalt, mitte otse küünla peale. Ja vee temperatuuri andurid mõõtsin üle, nii vanad, kui uued, olid üllatuslikult (vanad ju pragudega) sama takistusega, leegi oma mõõtsin ka, palju oli, ei mäleta, kuid mitte midagi väga valesti.
Lisatud failid
Nüüd suurte külmadega (-25) sai ahi masinale peale ja töötas laitmatult, täna -15 ja ei miskit. Kõik toimib ilusti, üritab tööle minna (alguses 30 sek. annab küünalt, siis hakkab küttepump tööle ja kuulen, kuis väike pahvakas käib (e. süttib), siis vent läheb aina kiirendades järgi, kuid varsti jätab protsessi pooleli). Aga tundub, et põlemiskamber ei saavuta õiget temperatuuri piisava aja jooksul vm.
Siit siis minu küsimus, kas TEH2-ga on võimalik eelsoojendit peen-häälestada.
(probleem arvatavasti õhu ventilaatori järgi aitamises).
Nimelt on mul kogemus Mazda peal oleva 5KW Webastoga, kah ei töötanud, arvasin et põleti-sõel-küünal, nagu enamlevinult läbi, ostsin kalli raha eest uue, aga viga oli hoopis õhu-ventilaatoris, see käis vastu korpust. Sai siis ta nihutatud eemale, nüüd töötab, kuid alates 0 lähedastest kraadidest kukub paugutama
(e. mahuühiku kohta on soojemas õhus vähem hapniku). See ka häälestatav (esinduse kallis teema ja kaugel Tallinnas, miski gaasi analüsaator pannakse eelsoojendi sumbutaja külge jne.)
Või alternatiiv pisut ära lollitada leegi(temperatuuri) andur.
E: Sellel eelsoojendil otseselt vist miskit sõela vm. ei ole, minul on uuem variant, kus kütus tuleb ülevalt, mitte otse küünla peale. Ja vee temperatuuri andurid mõõtsin üle, nii vanad, kui uued, olid üllatuslikult (vanad ju pragudega) sama takistusega, leegi oma mõõtsin ka, palju oli, ei mäleta, kuid mitte midagi väga valesti.
Lisatud failid