Elustan ühte hooletusse jäänud "maasikat"
Aero MY06
2,3 191 vatti
Aut
Kiirendamisel tagant must väljas. Maanteel 80 pealt vajutades puterdab.
TEH vigu ei näita v.a ABS kuna vaakumid olid lahti/katki. Kütuse varras oli poolenisti lahti.
Minek pole see mis peab.
Ideid ja mõtteid?
Kiirendamisel must suits Aero 06
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3195
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Täna kontrollitud MAF, kõik OK
Leitud nii vaakumi kui ka rõhuleke, uued vaakumvoolikud. Vead kustutatud. Esimene ja teine käik boost 0,5bar. Kolmandast alates 0,8bar
Must suits endiselt taga. Visuaalne kontroll leidis mitmeid kohti kus lekib summuti. Peale kurjemaid test sõite kõrvaga kuulda, et lekib.
Otsin uut summutit
Leitud nii vaakumi kui ka rõhuleke, uued vaakumvoolikud. Vead kustutatud. Esimene ja teine käik boost 0,5bar. Kolmandast alates 0,8bar
Must suits endiselt taga. Visuaalne kontroll leidis mitmeid kohti kus lekib summuti. Peale kurjemaid test sõite kõrvaga kuulda, et lekib.
Otsin uut summutit
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
0.8 boost tuttav teema. Armatuuri järgi on punase-kollase vahel aga kella järgi on 0.8 ehk t7 saab oma õhuhulga kätte. Mul kammiti lekkeid läbi ja vahetati MAF. Pärast seda pole musta ega kakkumist. Samas võiks olla alati sinna 1.1-1.2 Bar WOT.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3195
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Sõidul andis MAF vead sisse, "ei saanud ühendust" Põhjuseks anduri ümber olnud O rõngas see oli katki. Peale seda ainukesed vead mis tulid oli puterdamine kuskil 5000prm misfire. Sõitsin natuke aega rahulikult ja peale seda vajutades vigu pole.
Nv sõidan, uuel nädalal katsetan teist MAF andurit.
Nv sõidan, uuel nädalal katsetan teist MAF andurit.
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Mreq ja Mair. Pidi ka nii saama testida, et ühendad MAFi lahti ja annad minna.Täna kontrollitud MAF, kõik OK
Pisut teema väline aga, kuidas või mis näitusi lugedes kontrollitakse MAFi olukorda?



