1. leht 1-st
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: N Mär 17, 2016 19:45
Postitas rantto
Elustan ühte hooletusse jäänud "maasikat"
Aero MY06
2,3 191 vatti
Aut
Kiirendamisel tagant must väljas. Maanteel 80 pealt vajutades puterdab.
TEH vigu ei näita v.a ABS kuna vaakumid olid lahti/katki. Kütuse varras oli poolenisti lahti.
Minek pole see mis peab.
Ideid ja mõtteid?
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: N Mär 17, 2016 19:52
Postitas Cyber
Must lont bensuka sabas on väga rikas segu.
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: N Mär 17, 2016 19:53
Postitas Ron24
Kas mootorisse õhku ikka jõuab piisavalt?
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: N Mär 17, 2016 20:02
Postitas rantto
Seier puhub punase algusesse. Kuna alles avastan jõuluvana kingikoti sisu siis iga päev saab olema "põnev"
Pilt ka millest räägin:

Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: N Mär 17, 2016 20:04
Postitas ivomets
Õhufilter umbes
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: N Mär 17, 2016 20:06
Postitas rantto
Õhufilter vahetatud 5h tagasi. Turbo OK, cooler kuiv, kat ilus.
Alt lahti võetud, kõik ilus, puhas.
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: N Mär 17, 2016 20:57
Postitas Pootsman

punane
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: N Mär 17, 2016 21:37
Postitas wilddog
MAF? Vaakumi/rõhuleke? Viggenil olid samad sümptomid.
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: R Mär 18, 2016 21:14
Postitas rantto
Täna kontrollitud MAF, kõik OK
Leitud nii vaakumi kui ka rõhuleke, uued vaakumvoolikud. Vead kustutatud. Esimene ja teine käik boost 0,5bar. Kolmandast alates 0,8bar
Must suits endiselt taga. Visuaalne kontroll leidis mitmeid kohti kus lekib summuti. Peale kurjemaid test sõite kõrvaga kuulda, et lekib.
Otsin uut summutit
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: R Mär 18, 2016 23:07
Postitas wilddog
0.8 boost tuttav teema. Armatuuri järgi on punase-kollase vahel aga kella järgi on 0.8 ehk t7 saab oma õhuhulga kätte. Mul kammiti lekkeid läbi ja vahetati MAF. Pärast seda pole musta ega kakkumist. Samas võiks olla alati sinna 1.1-1.2 Bar WOT.
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: L Mär 19, 2016 0:36
Postitas Pootsman
Täna kontrollitud MAF, kõik OK
Pisut teema väline aga, kuidas või mis näitusi lugedes kontrollitakse MAFi olukorda?
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: L Mär 19, 2016 5:06
Postitas rantto
Sõidul andis MAF vead sisse, "ei saanud ühendust" Põhjuseks anduri ümber olnud O rõngas see oli katki. Peale seda ainukesed vead mis tulid oli puterdamine kuskil 5000prm misfire. Sõitsin natuke aega rahulikult ja peale seda vajutades vigu pole.
Nv sõidan, uuel nädalal katsetan teist MAF andurit.
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: L Mär 19, 2016 9:08
Postitas wilddog
Täna kontrollitud MAF, kõik OK
Pisut teema väline aga, kuidas või mis näitusi lugedes kontrollitakse MAFi olukorda?
Mreq ja Mair. Pidi ka nii saama testida, et ühendad MAFi lahti ja annad minna.
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: L Mär 19, 2016 9:23
Postitas innar11
MAFi ümber kummirõngas ?
Kiirendamisel must suits Aero 06
Postitatud: L Mär 19, 2016 10:55
Postitas rantto
Nüüd peale 90km läbimist tõmbab lõpust CE vilkuma, praegu CE põleb. Esmaspäeval uus MAF külge