tagaveolised saabid ?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
Maandy
Postitusi: 69
Liitunud: P Mai 28, 2006 12:21
Asukoht:
Auto:

#1

Küsimus just selline et millised on tagaveolised saabid kuna tahaks projektikat ehitama hakata just saabi tehnika baasil
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Ei teagi ühtegi. Kõik olid vist esiveolised.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Ega ei olegi ühtegi tagaveolist. 9-2 ja 9-7 on 4-veolised (impreza ja trailblazer..:P). Mingi rootsi pesakond tegi klassikute kaste kuidagi ringi, nii et oli "four wheel drive option". Nimi ei tule meelde hetkel.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#4

Scaniad on nii öelda pool Saabid, need ainukesed tagaveolised.
vanasaab
Postitusi: 110
Liitunud: T Jaan 04, 2005 3:23
Asukoht:
Auto:

#5

kunagi jäi ette jutt ühest kiirendus-klassikust, mis oli tagaveoliseks tehtud... aga see kindlasti ei olnud tänavakõlbulik vaid puhtalt võistlus-masin
Maandy
Postitusi: 69
Liitunud: P Mai 28, 2006 12:21
Asukoht:
Auto:

#6

no ega tänava sõidukist enam juttu ei käigi aga lihtsalt oleks tore olnud eesti kiirendustel saabi märki ka näidata et lennukid on ka olemas :cool: ja et bemmi ehitajad saaksid tagatulesi vaadata :P
vanasaab
Postitusi: 110
Liitunud: T Jaan 04, 2005 3:23
Asukoht:
Auto:

#7

see teema käis minu arust siit foorumist läbi. oli klassik, millel oli siis keskmisest suurem föön pandud... käigukast oli minu mälu mööda origimaal manuaalkast;) difrist kardaan taha (poolasse polnud ees) aga mis sild see taga oli seda ei mäleta. mälu võib nüüd petta selle jutu juures aga ma ei suuda seda teemat siit leida et täpne olla....
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#8

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Palun, siin on teile tagaveoga SAAB:P:P:D:D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

No esimeses postistuses on jü öeldud, et "SAABi tehnika baasil" see pole vist päris plekiring..:)

Vahepeal tuli meelde kuskohast otsida ka üles see 4wd option-i info. www.jkracing.nu. ja sealt nende projekt SIS klassikust tehtud asi. Vastav postitus 900aero foorumis kõlab
Stock strengthened chillcast 4-speed 900 tranny
Dogbox
LSD @ 270 Nm
4-chain primary chain
4WD outtake avaible

And a pic of this?

http://www.quicknet.se/home/q%2D111108/ ... motor6.JPG
http://www.quicknet.se/home/q%2D111108/sis/album/37.JPG

That engine produces way over 400hp... Cool

Regards JK

See projekt on vist ka siit foorumist varem läbi jooksnud
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Maandy
Postitusi: 69
Liitunud: P Mai 28, 2006 12:21
Asukoht:
Auto:

#10

Tänud vastuste eest eks ma otsin veel edasi aga just põhi idee selles ongi et saabi tehnika baasil ehk siis auto millele peale läheb ei ole saab aga ma ei tahaks seda ka avalikustada.. et ise on see ennem olnud tagaveoline 70 aasta auto.. seega oli mõte teha kergemaks ja panna saabi turbo mootor vahele esisild jääks tollel enda oma.. aga tänud ikka küll ma midagi sinna vahele ikka panen kuna projekt on poolik juba kõik kere paljas vajab aint uut mootorit kasti silda jne
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#11

9-3 viggen pikes peak edition , 700+ heppa ja 4wd, järjestikkastist jmt ralli tarbeks vajalikust rääkimata.

http://www.saabnet.com/tsn/press/000704.html
Vasta