Panin auto käima, külmalt klõbinat ei olnud(korraks käima pannes oli kui ca 1.5k pööret kuid langedes kadus).Sooja mootoriga on koguaeg see klõbin nüüd.
Oskab keegi aimata millega tegu? Õli koguaeg maksimumis olnud.Tegin ka väikse video.Autoks 9-5 facelift 2001 lõpp 2.3t 136kw.
https://youtu.be/U5u3lcjLIpE
9-5 2.3t klõbin
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui surved ära mõõta,siis vigase kepsusaalega silindris peaks surve väiksem olema.
Ei ole.
Aru saab nii, kui jätad kõik silindrid kordamööda tööst välja. Aga mis see annab? mitte kui midagi.
Mootor kottis ehk kepsusaale ringi käinud.
Tava 9-5 puhul. TÖöks väntvõlli lihvimine+ uus keps+saaled ja 1000 muud asja võib kah vahetada. Kepsu vahetamata jätmine ehk vaid uute saaledega piirdumine on mõrv, aga siiski ikka veel niimoodi tehakse.
Edit: kui kaua lased niimoodi töötada, siis varsti keps ise näitab sulle, millises silindris viga- ta lihtsalt tuleb plokist küljepealt välja

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Väike vihje kõigile- kui kostuvad kahtlased helid Saabi mootorist, siis soovitaks kohe kontrollida milles asi.
Kepsusaale pihta saamine tähendab tegelikult reeglina ka raamsaale kahjustust, mis tähendab ühtlasi terve ploki vahetust.
Kepsusaale pihta saamine tähendab tegelikult reeglina ka raamsaale kahjustust, mis tähendab ühtlasi terve ploki vahetust.
Võimsust pole kunagi piisavalt
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kui sinine, siis mõõdust juba väljas. ma igaljuhul sinise vändakaela mõõtsin ära ja see enam ei lähe ...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kas seda võib lugeda tüüpiliseks Saabi B205/235 mootori veaks nagu Turbo, DI, CPS, silindrite ovaalseks minemine ja muud tuntud asjad?
Mis seda põhjustab, kas seda saab kuidagi ennetada või muid tagamaid mida võiks veel lisaks siin toodule teada? Või on täielik loterii see tulemus?
Mis seda põhjustab, kas seda saab kuidagi ennetada või muid tagamaid mida võiks veel lisaks siin toodule teada? Või on täielik loterii see tulemus?
-
- Postitusi: 336
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast
Foorumit lugedes on jäänud mulje, et lihtinimese jaoks on see tõepoolest loterii, aga nagu loteriiga, on ka siin võitjad. Võiduvõimalust suurendab see, kui soetad hästi palju pileteid ehk auto puhul pead kinni õlivahetusest, mis aitab mootoriplokki, kette ja turbot hoida, DI jaoks on mingi krytox jne.
Ühe kunde 10kkm.välbaintervallidega masin sõidab kuuendat sadat tuhandet. Kolmandad ketid ja teine turbo. Sääretihendid ka teine komplekt. Vajadusel kestavad küll.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui sinine, siis mõõdust juba väljas. ma igaljuhul sinise vändakaela mõõtsin ära ja see enam ei lähe ...
Mul vänt pole sinine, ainult keps...
Aga keegi oskab suurusjärku öelda mis see lihv maksab siiski? 50, 100, 500 eurot?
Sõidan kuuesajandat tuhandet, korra ketid vahetatud. Midagi muud mootoris vahetatud pole. Õlivahetus 10k tagant või vähema. Suvaliselt ajab käivitamisel kohati sinist väheke juba viimased 400k.Turbot pole kordagi vahetanud. 2 DI kasseti kulunud.