1. leht 2-st
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 14, 2016 20:11
Postitas Allorg10
Panin auto käima, külmalt klõbinat ei olnud(korraks käima pannes oli kui ca 1.5k pööret kuid langedes kadus).Sooja mootoriga on koguaeg see klõbin nüüd.
Oskab keegi aimata millega tegu? Õli koguaeg maksimumis olnud.Tegin ka väikse video.Autoks 9-5 facelift 2001 lõpp 2.3t 136kw.
https://youtu.be/U5u3lcjLIpE
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 14, 2016 20:15
Postitas ivomets
Kõlab nagu uue mootori ostusoov.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 14, 2016 20:17
Postitas Ron24
Klappide nookurid läbi. Pean silmas hüdrotõukureid.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 14, 2016 20:19
Postitas D116
Mootori tuli ka põleb?
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 14, 2016 20:36
Postitas Allorg10
Mootori tuli ka põleb?
Ei põle.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 14, 2016 21:04
Postitas rantto
Hiljuti sama häälega, kepsusaale
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 14, 2016 22:00
Postitas entson
kui surved ära mõõta,siis vigase kepsusaalega silindris peaks surve väiksem olema.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 14, 2016 22:31
Postitas Allorg10
Kui nüüd mõtlema hakata siis tõesti arvuti näitas kuu tagasi 4. Silindri misfire.Kustutasin ära aga tuli tagasi koguaeg.Kas võib olla asi selles ?
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 14, 2016 22:59
Postitas Allorg10
Mida tähendab "rod knock" ? Tundub suht midagi sarnast nagu mul on.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 14, 2016 23:25
Postitas ivomets
kui surved ära mõõta,siis vigase kepsusaalega silindris peaks surve väiksem olema.
Ei ole.
Aru saab nii, kui jätad kõik silindrid kordamööda tööst välja. Aga mis see annab? mitte kui midagi.
Mootor kottis ehk kepsusaale ringi käinud.
Tava 9-5 puhul. TÖöks väntvõlli lihvimine+ uus keps+saaled ja 1000 muud asja võib kah vahetada. Kepsu vahetamata jätmine ehk vaid uute saaledega piirdumine on mõrv, aga siiski ikka veel niimoodi tehakse.
Edit: kui kaua lased niimoodi töötada, siis varsti keps ise näitab sulle, millises silindris viga- ta lihtsalt tuleb plokist küljepealt välja

)
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: R Juul 15, 2016 9:52
Postitas daags
Väike vihje kõigile- kui kostuvad kahtlased helid Saabi mootorist, siis soovitaks kohe kontrollida milles asi.
Kepsusaale pihta saamine tähendab tegelikult reeglina ka raamsaale kahjustust, mis tähendab ühtlasi terve ploki vahetust.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: R Juul 15, 2016 15:35
Postitas Allorg10
Ku**** saan ikka...Just kui kõik hakkas ilusaks ja toredaks minema.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: K Juul 20, 2016 18:54
Postitas MATU90
Mul ka garaazinurgas nüüd üks mootor millel keps sinine isegi natuke... ringi veel õnneks pole käinud. Mis vända lihvimine maksab üldse? Pole ühegi autoga veel selleni jõudnud.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: K Juul 20, 2016 22:12
Postitas ivomets
Kui sinine, siis mõõdust juba väljas. ma igaljuhul sinise vändakaela mõõtsin ära ja see enam ei lähe ...
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: K Juul 20, 2016 22:20
Postitas konks222
Momendil vist mingi 9-5 mootorite ikaldus
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 21, 2016 7:35
Postitas Ron24
Saksamaalt saab tutika tehase mootori esindusest 3500 euroga!

Kaasa antakse mootorile 3-aastane garantii.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 21, 2016 7:55
Postitas Pootsman
http://saabianti.ee/remonditud_mootorid
Sellised asjad on Saabi remontijatel varus ikka
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 21, 2016 13:34
Postitas KrikU
Kas seda võib lugeda tüüpiliseks Saabi B205/235 mootori veaks nagu Turbo, DI, CPS, silindrite ovaalseks minemine ja muud tuntud asjad?
Mis seda põhjustab, kas seda saab kuidagi ennetada või muid tagamaid mida võiks veel lisaks siin toodule teada? Või on täielik loterii see tulemus?
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 21, 2016 14:28
Postitas kroom
Foorumit lugedes on jäänud mulje, et lihtinimese jaoks on see tõepoolest loterii, aga nagu loteriiga, on ka siin võitjad. Võiduvõimalust suurendab see, kui soetad hästi palju pileteid ehk auto puhul pead kinni õlivahetusest, mis aitab mootoriplokki, kette ja turbot hoida, DI jaoks on mingi krytox jne.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 21, 2016 14:57
Postitas Trionic
Ühe kunde 10kkm.välbaintervallidega masin sõidab kuuendat sadat tuhandet. Kolmandad ketid ja teine turbo. Sääretihendid ka teine komplekt. Vajadusel kestavad küll.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 21, 2016 16:53
Postitas MATU90
Kui sinine, siis mõõdust juba väljas. ma igaljuhul sinise vändakaela mõõtsin ära ja see enam ei lähe ...
Mul vänt pole sinine, ainult keps...
Aga keegi oskab suurusjärku öelda mis see lihv maksab siiski? 50, 100, 500 eurot?
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 21, 2016 18:14
Postitas Pootsman
100-200 vahel, oleneb tegijast
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 21, 2016 19:36
Postitas Allorg10
Ootan ka millal mul 9-5 lahti kisutakse, saan ka teada mis värk on.Kuid tundub et saaled kolisevad ning üks hüdrotõukur teeb ka häält.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: N Juul 21, 2016 23:42
Postitas S9K
Aga keegi oskab suurusjärku öelda mis see lihv maksab siiski? 50, 100, 500 eurot?
Kahe esimese ringis, helista Ligur Motorsisse.
9-5 2.3t klõbin
Postitatud: R Juul 22, 2016 11:26
Postitas yllar
Sõidan kuuesajandat tuhandet, korra ketid vahetatud. Midagi muud mootoris vahetatud pole. Õlivahetus 10k tagant või vähema. Suvaliselt ajab käivitamisel kohati sinist väheke juba viimased 400k.Turbot pole kordagi vahetanud. 2 DI kasseti kulunud.