1. leht 2-st
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: L Aug 12, 2006 19:42
Postitas optimus
Sai eile ära ostetud.
Sõidetud eile-täna kokku 400 km
Muidu on mugav ja mõnus võrreldes eelmise autoga, milleks oli corolla

Esmaspäeval läheb vikingisse, siis saab teada mis vahetada vaja
Rool kisub nats paremale ja kiirendusel katkub aegajalt ja muidugi on see ülemine display hieroglüüfidega
Loodan, et pankrotti remont ei aja
Sain 1 pildi ka
Mootor on 2.0
Müüja rääkis midagi mootori v turbo tuuningust aga ma ei saand aru, eks homme vikingis selgub
Lisatud failid
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: L Aug 12, 2006 20:54
Postitas IFF
Ootame pilte jah.

viitsid ehk pajatada ka mootorist ning mis sorti turbo peal on.
Üldiselt katkumine kõlab nagu DI kasseti ikalduse moodi (ca 5000.-). Samuti display mured on tavaline probleem. Uuri ringi foorumis ning kasuta otsingut siin seda teemat kõvasti lahatud.
Muretuid kilomeetreid.
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: L Aug 12, 2006 22:32
Postitas will
Anti juures saad odavamalt ja samas ega displey sega sõitmist.
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: P Aug 13, 2006 12:47
Postitas Executive
Õnnitlused ka minu poolt:head:
Eile, peale peaaegu aasta kestvaid otsinguid, soetasin endale ka 9-5:headbang:.
Varsti teen pildid ja teen vastava teema ka oma auto kohta.
:drive:
Muideks ka mina petsin jaapanlast

TOYOTA
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: E Aug 14, 2006 18:29
Postitas optimus
Käisin siis täna Vikingis ära.
Tuldi pikema nimekirjaga tagasi, kogumaksumusega u 30 k
igast pukse ja vidinaid.
Kõige suurem asi oli mootori kaane vahetus u 10 k, et vahetavad siis kohe ka ketid ära
Käisin kohe Troostis ka ära ja sain 28 daks aja.
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: K Aug 30, 2006 11:54
Postitas optimus
Troostis sai ära käidud.
Vahetati pukse ja ja remonditi pisivigasid.
Vahetati ka küünlad ära.
Külma mpptoriga erit ei jõnksuta aga kui soojaks läheb siis jõnksutab ikka.
Reedel läheb tagasi troosti ja puhastatakse karterituulutus ära. Ostsin Vikingist mingi karterituulutuse remondi kiti. Loodan, et saab siis Saabiga edaspidi muretult kulgeda

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: K Aug 30, 2006 17:14
Postitas ryu
Õnne kena auto puhul!:)
Samas tekkis küsimus, kas enne ostmist neidu vigu ei avaldunud või ei kontrollinud autot piisavalt? 30k kohe autole otsa on päris kopsakas summa muidu.
Jõudu:)
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Aug 31, 2006 9:36
Postitas optimus
Enamvähem olid need vead teada.
Loodan kõik teha korda 10 k ga.
Ntx vikingis anti esiklaasi vahetus 5500 aga ma ise sebides saan 2 k.
ja nii mitmete asjadega.
Olin ka jätnud lisaraha,e t saaks auto peale ostsmit korda teha
loodan, et jätkub sellest

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Aug 31, 2006 13:59
Postitas scratchy
Sai ka seda autot testitud. Too müüja käis mulle näitamas kui värskelt kätte sai. Pole viga, aga jah see displei oli rikkis ja mingi pukside kolin nagu oli. Muidu super seksikas värv on. Mul on telefonis pildid ka sellest masinast

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: P Sept 03, 2006 15:14
Postitas optimus
10 k eelarvest oleme siis nüüd möödas, 13 on nüüd läind.
Viimati vahetati di -kassett ära ja Trionic andis mõista et turbovahetus on ka vaja teha.
Lendame edasi

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: P Sept 03, 2006 15:17
Postitas tripp
Algselt postitas: optimus
10 k eelarvest oleme siis nüüd möödas, 13 on nüüd läind.
Viimati vahetati di -kassett ära ja Trionic andis mõista et turbovahetus on ka vaja teha.
Lendame edasi
Pane mitsu vurr siis, on puhtam ja kuivem tunne
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: P Sept 03, 2006 22:57
Postitas qdwin
Algselt postitas: tripp
ja Trionic andis mõista et turbovahetus on ka vaja teha.
Lendame edasi
Pane mitsu vurr siis, on puhtam ja kuivem tunne [/quote]
Seda soovitust tasub tõsiselt võtta. Väga tõsiselt.
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: K Sept 06, 2006 14:05
Postitas optimus
Läheb laupäeval uus garret peale VM-s 10 k eest.
Paneks mitsu aga raha on otsa saanud.
Sealt saab garantii ka, niet las ta olla praegu
Kett läheb ka järgmien nädal vahetusse
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: R Sept 22, 2006 13:08
Postitas optimus
Nii...
Autol nüüd peal uus garreti turbo ja kett ka uus peal.
Display on jäänd veel remontimata.
Loodan, et nii pea suuri kulutusi enam ei tule

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: R Sept 22, 2006 13:30
Postitas IFF
Algselt postitas: optimus
Nii...
Autol nüüd peal uus garreti turbo ja kett ka uus peal.
Display on jäänd veel remontimata.
Loodan, et nii pea suuri kulutusi enam ei tule
Tee oma uues läikivast garretist siis vähemalt pilti ka meile

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: R Sept 22, 2006 13:31
Postitas Cyber
Iff - turbonohik..

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: R Sept 22, 2006 15:12
Postitas ErQ
Juba mitmes inimene siin foorumis läheb just Toyota pealt Saabi peale

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: R Sept 22, 2006 17:49
Postitas optimus
sain veel häid uudiseid Troostist.
Nimelt pandi Tech 2 külge ja selgus , et on ECU tuning olemas.
Tõenäoliselt +40 hobust.
Peale suurt remontimist ka mõni positiivne teade.
:headbang:
Nüüd Leitsin hooldusraamatu mapi vahelt tuning kiti dokumendid ja selgus, et on 141 kw 300Nm vääne
Edit:
Mitte aint ees poel sportvedrustus vaid ikka taga ka
Lisatud failid
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: R Okt 06, 2006 18:08
Postitas optimus
sai täna lõpuks esiklaas ära vahetatud, mis ootas juba tükk aega.
Siis sai ka ülevaatus ära tehtud, ühtegi viga ei leitud
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: L Nov 11, 2006 16:53
Postitas optimus
Sai autot natuke remonditud
vahetatud said
aku
hüdrotõukurid
klapisääretihend
mingi roolivõimu toru , mida eesti saaada pole ja maksab ka päris palju 3k
kolmapäeval tulevad peale uued silikoon voolikud
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 9:16
Postitas optimus
Nüüd siis ilusad punased silikoonvaakumvoolikud ka peal,
tänud hr Trionicule.
Vanad hüppasid millegipräast lahti ja üldse olid juustud.
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 10:36
Postitas romza
The Fast and the Furious
Kena pill. Kui saad siis tee kapotialusest ka pilte.
Muide, kas sul karterikaitse ka on?
Ma lasin oma masinale selle esimese asjana panna, ja igati abiks on. Eriti just talvel.
Kui veel igasugu tuunimist soovid teha, siis anna teada koos Troosti rahvaga saame neid hobuseid veel välja pigistada.
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 10:44
Postitas qdwin
Karterikaitsega peab ettevaatlik olema. Turbomootori kapotialune on enam kui soe, need originaal plastkatted on arvestatud niimoodi, et mingigi kuumus välja pääseks, samas loigust läbi sõit ei tohiks jälle turbot karastada. 9-5 Di kassetid väidetavalt hävinevadki pigem kuumusest kuna transid ei kannata nii kõrget temperatuuri välja. Üleval liigub õhk ka üsna vaevaliselt.
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 10:50
Postitas romza
Ma arvan, et ega see karterikaitse olemasolu väga DI kasseti heaolu ei mõjuta, sest see istub suuremas osas päris sügaval sees ja seetõttu ainuke asi, mis temperatuuri osas mõjutab on mootori enda jahutus (vesi, õli).
Karterikaitse võibolla isegi ehk on rohke abiks, sest selle asemel, et õhk kohe alt välja lendaks liigub seda ehk rohkem ülespoole ka.
Mul muidu omal pea iga nädalavahetus vaja maal käia vanemate juures ja seal seda lumes ja poris sumpamist päris palju ja vaadates karterikaitsmel olevaid kriime, siis mõtlen, et ikka et sellest on abi

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 10:56
Postitas qdwin
Üles liigub läbi radikate ja turbo abil kuumaks köetud õhk. Ainumas õhu väljapääs on põhja kaudu kahjuks, seega las pääseb vabamalt sealt kaudu.