Kui aus olla, siis on natukene igav, sest pole ühtegi projekti praegu käsil, millest võiks midagi teha ja seepärast kuulutangi, et äkki kellelgi on midagi teha vaja.
Äkki kellelgi on midagi maha müüa midagi sellist, mis oleks huvitav ja vana ja pilkupüüdev ja mida teha tasuks.
Muidugi saab 96 ja saab 95 oleks alati väga lahe teha aga võiks proovida ka midagi muud. Hiljuti sai üks 1970 aastate mersu tehtud ja seega võiks täitsa midagi muud ka olla.
Muidugi vaatan kogu aeg ringi aga midagi väga erilist pole silma hakanud ja meeldima hakanud ka, kui mitte arvestada üht Gaz 51, mida pea plaan vaatama minna ja sobivusel koju tassida.
O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
vanat tonnist ei viitsi teha? saaks Airflow välimuse, superaero velgedega ja puha...
olemasoleval on põhi suht räbalas seisus aga doonor on olemas. Korra isegi mõtlesime, et võiks olemasoleva kere doonori põhjale tõsta, aga ei ole 100% kindel, kas see üks-ühele õnnestub, sest minu oma on luukpära ja doonor on sedaankerega.
Kui kere korda saaks, siis tegelks korralikult ka sisutusega, mitte et plirts-plärts asjad sisse tagasi.

olemasoleval on põhi suht räbalas seisus aga doonor on olemas. Korra isegi mõtlesime, et võiks olemasoleva kere doonori põhjale tõsta, aga ei ole 100% kindel, kas see üks-ühele õnnestub, sest minu oma on luukpära ja doonor on sedaankerega.
Kui kere korda saaks, siis tegelks korralikult ka sisutusega, mitte et plirts-plärts asjad sisse tagasi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kusjuures ma olen mõelnud alguse tonnise peale. Soomes oli isegi üks 1985 a. pakkuda , kõik pidi olema hea aga pidi olema üle värvitud mingi aeg, seega see oli põhjus miks nagu loobusin....
ma ei tea tonnise keevitamisest tegelt midagi.... äkki on hullem veel kui klassic?
ma ei tea tonnise keevitamisest tegelt midagi.... äkki on hullem veel kui klassic?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



lihtsam kui klassik. vanematele tonnistele saab lõigata uuemate pealt vähema roostega detaile ka
- mihhail1988
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Minu enda unistus on ikkagi Mitsubishi Galant VR4 1991a. taastada. Kord oli võimalus aga rahaliselt kahjuks ma välja ei vedanud.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
okidokis on ulmeodavalt CD airflow, beez nahksisu, täis puitdekoor, käetugi, tehase sportrool, 2.3 turbo. vanu suure ninaga CD tonniseid üldse liigub vähe, eriti Airflow paketiga(taga oli ilusti airflow embleem ka küljes)
okidokis on ulmeodavalt CD airflow, beez nahksisu, täis puitdekoor, käetugi, tehase sportrool, 2.3 turbo. vanu suure ninaga CD tonniseid üldse liigub vähe, eriti Airflow paketiga(taga oli ilusti airflow embleem ka küljes)
http://www.okidoki.ee/item/5619918/
See on ju ulmeharuldus.Ma ei teadnudki, et Airflow on sedaanina ka olemas.Mis tähendab seda, et luukpära ja sedaaani tagastanged on erinevad ja ma arvasin, et seda ei olegi olemas.Muud osad võisid ju luukpära küljest tulla.
Uksekatted on komplektist puudu.Mul on 3 tükki olemas.Ja tiivakaared on ka tavalised.Need on mul vist kõik olemas.Luukära omasid peab veidi modima, et sedaani külge saada.Luukpära Airflowl on tiivakaared laiemad.
Ja müüja ei tea vist ööd ega mütsi- kirjas on 107kw, aga kellaplokis on turboseier ka olemas.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Tagaluugil kiri ka 2.3Turbookidokis on ulmeodavalt CD airflow, beez nahksisu, täis puitdekoor, käetugi, tehase sportrool, 2.3 turbo. vanu suure ninaga CD tonniseid üldse liigub vähe, eriti Airflow paketiga(taga oli ilusti airflow embleem ka küljes)
http://www.okidoki.ee/item/5619918/
See on ju ulmeharuldus.Ma ei teadnudki, et Airflow on sedaanina ka olemas.Mis tähendab seda, et luukpära ja sedaaani tagastanged on erinevad ja ma arvasin, et seda ei olegi olemas.Muud osad võisid ju luukpära küljest tulla.
Uksekatted on komplektist puudu.Mul on 3 tükki olemas.Ja tiivakaared on ka tavalised.Need on mul vist kõik olemas.Luukära omasid peab veidi modima, et sedaani külge saada.Luukpära Airflowl on tiivakaared laiemad.
Ja müüja ei tea vist ööd ega mütsi- kirjas on 107kw, aga kellaplokis on turboseier ka olemas.
Seal peaks ikka 143kw olema .
Pikka aega oli Raadil müügis ~10a tagasi.
__In Boost We Trust__
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Viljandi lammaris on üks punane 9000 CC Airflow, ei tea kui juppeks too tõmmatud on, ilmselt eriti ei ole kuna neid ei eksisteeri ju. Äkki saaks asja veel.
Kas on veel alles? Ma kunagi nägin ka...
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
kes ei tea (mina veel aasta tagasi ei teadnud...), siis see DAF (300-seeria oli ju tegelikult DAF arendus?) on päris huvitav transaxle-elukas. Pikemat juttu:Volvo 340 pole vist mõtet pakkuda?
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=53615
see Volvo on suht võimekas (raja)putukas ja ka ehitusvõimalused on harju keskmistest raske ninaga ristimootoriga masinatest hulka laiemad

Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tegelikult ma sain endale t-klassiku, mis tegemist väärt!! ja sellega hakkangi tegutsema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


