1. leht 1-st

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: N Okt 27, 2016 22:12
Postitas ivomets
Kui aus olla, siis on natukene igav, sest pole ühtegi projekti praegu käsil, millest võiks midagi teha ja seepärast kuulutangi, et äkki kellelgi on midagi teha vaja.

Äkki kellelgi on midagi maha müüa midagi sellist, mis oleks huvitav ja vana ja pilkupüüdev ja mida teha tasuks.

Muidugi saab 96 ja saab 95 oleks alati väga lahe teha aga võiks proovida ka midagi muud. Hiljuti sai üks 1970 aastate mersu tehtud ja seega võiks täitsa midagi muud ka olla.

Muidugi vaatan kogu aeg ringi aga midagi väga erilist pole silma hakanud ja meeldima hakanud ka, kui mitte arvestada üht Gaz 51, mida pea plaan vaatama minna ja sobivusel koju tassida.

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: R Okt 28, 2016 9:03
Postitas NO FEAR
vanat tonnist ei viitsi teha? saaks Airflow välimuse, superaero velgedega ja puha...:cool:

olemasoleval on põhi suht räbalas seisus aga doonor on olemas. Korra isegi mõtlesime, et võiks olemasoleva kere doonori põhjale tõsta, aga ei ole 100% kindel, kas see üks-ühele õnnestub, sest minu oma on luukpära ja doonor on sedaankerega.

Kui kere korda saaks, siis tegelks korralikult ka sisutusega, mitte et plirts-plärts asjad sisse tagasi.

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: R Okt 28, 2016 10:27
Postitas ivomets
Kusjuures ma olen mõelnud alguse tonnise peale. Soomes oli isegi üks 1985 a. pakkuda , kõik pidi olema hea aga pidi olema üle värvitud mingi aeg, seega see oli põhjus miks nagu loobusin....
ma ei tea tonnise keevitamisest tegelt midagi.... äkki on hullem veel kui klassic?

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: R Okt 28, 2016 10:58
Postitas saabu
lihtsam kui klassik. vanematele tonnistele saab lõigata uuemate pealt vähema roostega detaile ka

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: P Okt 30, 2016 19:33
Postitas NO FEAR
No mind tegelikult huvitaks vaid alusraami kordasaamine...värvikamber jne on mul Viljandis nõ olemas.

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: P Okt 30, 2016 19:53
Postitas mihhail1988
Minu enda unistus on ikkagi Mitsubishi Galant VR4 1991a. taastada. Kord oli võimalus aga rahaliselt kahjuks ma välja ei vedanud.

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: P Okt 30, 2016 20:49
Postitas veldur
1983 a Saab 99 GL seisab, juba pikemat aega.
4 ust, 74kW ehk siis 1 karburaator.

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: P Okt 30, 2016 21:54
Postitas S9K
Viljandi lammaris on üks punane 9000 CC Airflow, ei tea kui juppeks too tõmmatud on, ilmselt eriti ei ole kuna neid ei eksisteeri ju. Äkki saaks asja veel.

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: P Okt 30, 2016 23:39
Postitas saabu
okidokis on ulmeodavalt CD airflow, beez nahksisu, täis puitdekoor, käetugi, tehase sportrool, 2.3 turbo. vanu suure ninaga CD tonniseid üldse liigub vähe, eriti Airflow paketiga(taga oli ilusti airflow embleem ka küljes)

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: E Okt 31, 2016 2:10
Postitas timutit
okidokis on ulmeodavalt CD airflow, beez nahksisu, täis puitdekoor, käetugi, tehase sportrool, 2.3 turbo. vanu suure ninaga CD tonniseid üldse liigub vähe, eriti Airflow paketiga(taga oli ilusti airflow embleem ka küljes)

http://www.okidoki.ee/item/5619918/

See on ju ulmeharuldus.Ma ei teadnudki, et Airflow on sedaanina ka olemas.Mis tähendab seda, et luukpära ja sedaaani tagastanged on erinevad ja ma arvasin, et seda ei olegi olemas.Muud osad võisid ju luukpära küljest tulla.

Uksekatted on komplektist puudu.Mul on 3 tükki olemas.Ja tiivakaared on ka tavalised.Need on mul vist kõik olemas.Luukära omasid peab veidi modima, et sedaani külge saada.Luukpära Airflowl on tiivakaared laiemad.

Ja müüja ei tea vist ööd ega mütsi- kirjas on 107kw, aga kellaplokis on turboseier ka olemas.

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: E Okt 31, 2016 2:38
Postitas D116
okidokis on ulmeodavalt CD airflow, beez nahksisu, täis puitdekoor, käetugi, tehase sportrool, 2.3 turbo. vanu suure ninaga CD tonniseid üldse liigub vähe, eriti Airflow paketiga(taga oli ilusti airflow embleem ka küljes)

http://www.okidoki.ee/item/5619918/

See on ju ulmeharuldus.Ma ei teadnudki, et Airflow on sedaanina ka olemas.Mis tähendab seda, et luukpära ja sedaaani tagastanged on erinevad ja ma arvasin, et seda ei olegi olemas.Muud osad võisid ju luukpära küljest tulla.

Uksekatted on komplektist puudu.Mul on 3 tükki olemas.Ja tiivakaared on ka tavalised.Need on mul vist kõik olemas.Luukära omasid peab veidi modima, et sedaani külge saada.Luukpära Airflowl on tiivakaared laiemad.

Ja müüja ei tea vist ööd ega mütsi- kirjas on 107kw, aga kellaplokis on turboseier ka olemas.
Tagaluugil kiri ka 2.3Turbo
Seal peaks ikka 143kw olema .
Pikka aega oli Raadil müügis ~10a tagasi.

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: E Okt 31, 2016 8:55
Postitas NO FEAR
Viljandi lammaris on üks punane 9000 CC Airflow, ei tea kui juppeks too tõmmatud on, ilmselt eriti ei ole kuna neid ei eksisteeri ju. Äkki saaks asja veel.

Kas on veel alles? Ma kunagi nägin ka...

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: E Okt 31, 2016 12:41
Postitas S9K
Tõmma traati neile :). Melmar oü. Ma kahjuks nii täpselt ei tea.

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: T Nov 01, 2016 22:57
Postitas Haa
Volvo 340 pole vist mõtet pakkuda?

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: K Nov 02, 2016 10:33
Postitas 13piisab
Volvo 340 pole vist mõtet pakkuda?
kes ei tea (mina veel aasta tagasi ei teadnud...), siis see DAF (300-seeria oli ju tegelikult DAF arendus?) on päris huvitav transaxle-elukas. Pikemat juttu:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=53615

see Volvo on suht võimekas (raja)putukas ja ka ehitusvõimalused on harju keskmistest raske ninaga ristimootoriga masinatest hulka laiemad ;)

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: R Nov 18, 2016 20:54
Postitas timutit

O: vana ja huvitava auto restaureerimiseks

Postitatud: R Nov 18, 2016 22:31
Postitas ivomets
Tegelikult ma sain endale t-klassiku, mis tegemist väärt!! ja sellega hakkangi tegutsema.