Tere!
Oleks plaan soetada endale teine auto. Palju temaga ei liikleks aga lihtsalt selline tagavara sõiduvahend. Kuna mul kaks aastat tagasi saabihaigus külge hakkas, siis ikka saabik.
Leidsin sellise isendihttp://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=232929:
Tegemist siis 1988a. 2,0 turboga. Pidi muidu korras olema, ainult et pidurivõim töötab ainult sooja mootoriga.
Hinda teisel nagu polekski ja (vähemalt piltide peal) näeb kobe välja ka.
Mis sellisest arvata? Turbomootoritest on kogemusi ainult diislitega. Kui asja nei tunne, siis ikka väike hirm, a.la "läheb kohe katki, paha remontida, jupid kallid"
9000 2,0 Turbo
Müüjaks on foorumis olev kasutaja Saabionu, kes on toonud nii häid masinaid kui ka romu (millega teenis ka musta nimekirja pääsu).
Arvesta, et masin on 18 aastat vana juba, läbisõit, mis esitatud ei vasta kindlasti reaalsusele jne.
Kuldne reegel - kui ei taha vastu pükse saada, vea masin Tallinnasse ülevaatusele ühele kolmest Saabi hooldusele või võta mõni saabifänn kaasa autot vaatama.
terv, teager
Arvesta, et masin on 18 aastat vana juba, läbisõit, mis esitatud ei vasta kindlasti reaalsusele jne.
Kuldne reegel - kui ei taha vastu pükse saada, vea masin Tallinnasse ülevaatusele ühele kolmest Saabi hooldusele või võta mõni saabifänn kaasa autot vaatama.
terv, teager
Sry, ma ise vist lohakas selle teemaga...
Aga kuldreegel on täiesti õige. Natuke mul selle müüjaga kogemusi muidugi on, sest oma armsa "valgekese" ostsin ka just sellesama vana käest ja see oli küll väga hea auto.
Kas kuskil Tartu kandis ei saaks seda üle vaadata?
Aga kuldreegel on täiesti õige. Natuke mul selle müüjaga kogemusi muidugi on, sest oma armsa "valgekese" ostsin ka just sellesama vana käest ja see oli küll väga hea auto.
Kas kuskil Tartu kandis ei saaks seda üle vaadata?
Wikipedia andmeil hakati DI kassette (see punane asi seal mootori peal) alates '89ndast aastast kasutama. Ehk tekivad mõtted, kas modra pole mitte vahetatud. Või on modra juhtimist tõsiselt moditud. Äkki sebid VIN koodi välja. Saaks rohkem andmeid selle auto kohta teada.
Samas võib siin jälle olla see mudeliaasta ja väljalaskeaasta mittekattumine.
Samas võib siin jälle olla see mudeliaasta ja väljalaskeaasta mittekattumine.
Algselt postitas: suur
Wikipedia andmeil hakati DI kassette (see punane asi seal mootori peal) alates '89ndast aastast kasutama. Ehk tekivad mõtted, kas modra pole mitte vahetatud. Või on modra juhtimist tõsiselt moditud. Äkki sebid VIN koodi välja. Saaks rohkem andmeid selle auto kohta teada.
Samas võib siin jälle olla see mudeliaasta ja väljalaskeaasta mittekattumine.
Saabmuseum.com - MY 1988
The 9000 CD was available only with a turbo engine equipped with a new and fully computerised electronic ignition system. Called Saab DI (Direct Ignition) each spark plug had its own coil and gone was the distributor with its moving parts.
Ehk siis DI peabki tal olema peal

Huvitav ning kindlasti plussiks on aga kliimaseadme (vaadake ka kliimaseadme nuppe /OFF nupp on puudu/) ja SCC (Saab Car Computer) olemasolu.
terv, teager
Jah, antud juhul oli Wikipedia pisut ebatäpne. Keegi viitsib korrigeerida?Algselt postitas: teagerEhk siis DI peabki tal olema pealSaabmuseum.com - MY 1988
The 9000 CD was available only with a turbo engine equipped with a new and fully computerised electronic ignition system. Called Saab DI (Direct Ignition) each spark plug had its own coil and gone was the distributor with its moving parts.![]()