millist kogemust omate selle xado asjaga? mis arvate värgist? Järjekordne "imerohi"?
imerohi
XADO
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Motor up on nüüd uue nimega va?? Paljalt esimene lause sellelt lehelt peaks iga endast lugu pidava autoinimese eemale peletama. "Ainus tehnoloogia maailmas, mis tagab kulunud osade kaalu suurenemise ja taastab täielikult nende algse geomeetria ". HAAAHAAAAHAAAAA
koperdasin siukse lingi otsa. millegipärast mulle tundub, et kui oleks varuauto, siis selle peal oleks tõesti huvitav XADOt katsetada, aga igapäevase sõiduriista karterisse küll ei tõuse käsi seda kallama.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=8679
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=8679
ma käisin ühes poodis , seal oli isegi miskine näidis-saaleke, paistis tõega et oleks nagu miskit peale kasvanud, onud rääkisid et nad ise katsetanud oma autu peal ja asi pani autu siledamalt käima küll. onud rääksid veel et ta kasvatab juurde ainult pinna tippudeni, st silub ja täidab kõrgeimate pinnapunktideni, võta nüüd kinni, samas, loogiline jutt oli onudel. pudi või siis ka mõnel juhul geel pidi nii peen poiss olema et läbi õlifiltri kappab mis kole...
Huvitav, mida paha võiks juhtuda, kui xado käigukastigeeli valada automaagilisse kasti.. kas on võimalus et teeb miskit hullemaks ka?
Xado mootorigeeliga igastahes sai enda vana ameti '98 cordoba klapiklõbinast lahti, kütusekulu vähenes ja mootoril ei tekkinud ühtegi probleemi selle olluse kasutamisest : sõidetud temaga sai oma 60tkm.. ( 180 - > 240) , ja sõidaks auto siiamaani edasi, kui käigukast poleks laiali lennanud..
Tekkis mõte võibolla seda ollust katsetada ja näha, mis juhtub.. kui kast selle peale laiali lendaks, siis ei taha proovida:P..
Oskab keegi nõu anda?
Xado mootorigeeliga igastahes sai enda vana ameti '98 cordoba klapiklõbinast lahti, kütusekulu vähenes ja mootoril ei tekkinud ühtegi probleemi selle olluse kasutamisest : sõidetud temaga sai oma 60tkm.. ( 180 - > 240) , ja sõidaks auto siiamaani edasi, kui käigukast poleks laiali lennanud..
Tekkis mõte võibolla seda ollust katsetada ja näha, mis juhtub.. kui kast selle peale laiali lendaks, siis ei taha proovida:P..
Oskab keegi nõu anda?
Xado mootorigeeliga igastahes sai enda vana ameti '98 cordoba klapiklõbinast lahti
Kas oma saabi ka julgeksid seda sisse kallata?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui ykski nendest reklaamitud lisanditest oleks andnudki kasvõi mõne % mingit kasu või paremust, siis oleks ammu
juba suured õlitootjad neid oma õlidesse lisanud.
ja niikaua kuni jätkub neid uskujaid imesse, niikaua ka neli seda reklaamiraha jätkub oma toodet reklaamida..
M. Naamsi õpilane ivomets
juba suured õlitootjad neid oma õlidesse lisanud.
ja niikaua kuni jätkub neid uskujaid imesse, niikaua ka neli seda reklaamiraha jätkub oma toodet reklaamida..
M. Naamsi õpilane ivomets
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



http://www.hot.ee/tauten/Kauplus.htm on müügil nii õli kui muid möginaid.
tegelt võib just vastupidi olla (to ivomets) - annabki efekti, ja sellepärast ongi suure hirmuga konkurentide (olgu siis kasvõi nendeks õlitootjad) turul alla surutud, st mitte reklaamimine on kinni makstud.
mootoriga ma julgeks katsetada, ja tavalist kasti kah, aga automaatkäigukasti küll mitte
ja seda ma arvan ka et küllap tegelikkuses sisuliselt üks-sama pudi on igas karbis/pudelis/tuubis - lihtsalt mõne paki peal on "püssi vintrauale" ja teise peal "roolivõimule"
kui müügikohtades onude juttu kuulata ja näidistükke uurida puurida, siis on asjal jumet juures tundumas küll
mootoriga ma julgeks katsetada, ja tavalist kasti kah, aga automaatkäigukasti küll mitte
ja seda ma arvan ka et küllap tegelikkuses sisuliselt üks-sama pudi on igas karbis/pudelis/tuubis - lihtsalt mõne paki peal on "püssi vintrauale" ja teise peal "roolivõimule"
kui müügikohtades onude juttu kuulata ja näidistükke uurida puurida, siis on asjal jumet juures tundumas küll
Algselt postitas: Zazou
Kas oma saabi ka julgeksid seda sisse kallata?
Mootorisse veel julgeks. Kui näeks vajadust. Sest seatil ei teind ta miskit halba. Aga kasti eriti ei taha, ilma targematega konsulteerimata. Mõte oli just nn ennetava vahendina kasutada..
Teooria, mis mulle isiklikult tundub ammendav (kuigi suht maakeeles) ehk oma autosse siiski seda keemiat ei valaks:
Õli mitte ei määri ainult, vaid ka jahutab. Näiteks pritsitakse seda kolbide alumisele pinnale, et temperatuuri alandada. Ja saalede vahelt muu hulgas viib soojust ära. See katse tõestab ainult, et teatud aeg lisand tekitab libeda pinna hõõrdumine väheneb ja soojuskoormus väheneb. Tegelikult lähevad saaled ilma õlita sõites persse just selle pärast, et hõõrdumise tõttu sulavad ülesse (allikas: auto24 foorum).
Õli mitte ei määri ainult, vaid ka jahutab. Näiteks pritsitakse seda kolbide alumisele pinnale, et temperatuuri alandada. Ja saalede vahelt muu hulgas viib soojust ära. See katse tõestab ainult, et teatud aeg lisand tekitab libeda pinna hõõrdumine väheneb ja soojuskoormus väheneb. Tegelikult lähevad saaled ilma õlita sõites persse just selle pärast, et hõõrdumise tõttu sulavad ülesse (allikas: auto24 foorum).
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
alustuseks soovitaks läbi lugeda M.Naansi raamatu mootoriõlidest.
to part:
mootoriõli koosneb baasõlist/ õlidest ja paljudest erinevatest lisanditest, mis mõjuvad ka erinevalt jne...
see ei ole vaid populaarteaduslik ühe õlifirma reklaam vaid parim, mis maakeeles saadaval.
siis saate natyukenegi aimu, mis on õli ja milleks teda kasutatakse jne.... just automootorites.
ja kui ei tea, kes on härra Naams, siis arvan, et leiate netist tema kohta piisavalt infot: yhesõnaga mees, kes eestis jagab mootorikytustest-, õlidest- ja nende lisanditest jne...
to part:
mootoriõli koosneb baasõlist/ õlidest ja paljudest erinevatest lisanditest, mis mõjuvad ka erinevalt jne...
see ei ole vaid populaarteaduslik ühe õlifirma reklaam vaid parim, mis maakeeles saadaval.
siis saate natyukenegi aimu, mis on õli ja milleks teda kasutatakse jne.... just automootorites.
ja kui ei tea, kes on härra Naams, siis arvan, et leiate netist tema kohta piisavalt infot: yhesõnaga mees, kes eestis jagab mootorikytustest-, õlidest- ja nende lisanditest jne...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Juss ise ka meil hingekirjas, kuid külastanud meid viimati väga ammu. Järgnev kirjutius Jussi sulest on motolistist pärit.
Lugulaul Jussi tegemistest ja Xado geelist:
"see juhtus 2004. aasta kevadel. nimelt oli jussi vanal saab-tüüpi sõiduautol lõplikult peeti läinud käigukast, mis suure vanaduse tõttu lihtsalt enam käike sisse võtta ei tahtnud, kuigi juss seda va kulissi vahetpidamata igatpidi reguleeris ja nipitas. lõpuks ootas asi lihtsalt soojemaid ilmu ja kindlat laialivõtmist, hädapärased sõidud said suure rugina, sihtimise, vahesidurdamise ja üldise higivalamisega ära sõidetud, keegi teine ei leidnud kohe üleüldse käike üles ja viiendat käiku polnud ka jussil endal võimalik kasutada..
nonii. ja ükskord väljamaalt tulles oli pappi veidi rohkem taskus ja kuna
sellest hadost just palju juttu oli olnud, mõtles juss, et tühja kah - ostab
siis ühe tuubikese va ukrainlaste törlönti ja katsetab oma kasti peal... ja
kui tuub käes, siis juba mõtles, et oleks võinud ikka vist parem selle rahaga,
kurat, ükskõik mida teha...
******************
igaüks võib ise proovida ära arvata, kas võib see olla selle salapärase
mögina teene, et käigukast, mis omadega täiesti läbi paistis olevat, praeguseks ligi 20K km juurde saanud on ega näita enam mingeid vigasid. kevadel täiesti perses olnud käigukast töötab laitmatult! kõik käigud, ka viies, mis enne kümmet sekunditki sees ei seisnud, lähevad kenasti sisse ning mingit väljaloopimist, ragistamist vms jama ei ole. vähimatki reguleerimist pole sellest päevast saadik toimetatud, õlivahetuse tegin ka juba mitu kuud varem eriliste tulemusteta ära.
jussi võimsat vaimu ja vankumatut usku selles imeteos igatahes süüdistada ei saa, sest erilist usku jussil, nagu enamikul teistelgi, sellesse möginasse polnud.
*******************
silmas peab pidama, et käigukasti tegelik olukord enne mögina kasutamist oli ebaselge ning võib-olla on tema käitumismaneeride muutused millegi muuga seletatavad. seega EI ürita juss siin praegu kinnitada, et hado kindlasti töötabki täpselt nii nagu hadistid väidavad, küll aga tahaks väga näha sõltumatute testide tulemusi.
vaat selline lugu juhtus. järeldage siit, mida just soovite."
Ay@copipaste
3.11.04 motolistist
Lugulaul Jussi tegemistest ja Xado geelist:
"see juhtus 2004. aasta kevadel. nimelt oli jussi vanal saab-tüüpi sõiduautol lõplikult peeti läinud käigukast, mis suure vanaduse tõttu lihtsalt enam käike sisse võtta ei tahtnud, kuigi juss seda va kulissi vahetpidamata igatpidi reguleeris ja nipitas. lõpuks ootas asi lihtsalt soojemaid ilmu ja kindlat laialivõtmist, hädapärased sõidud said suure rugina, sihtimise, vahesidurdamise ja üldise higivalamisega ära sõidetud, keegi teine ei leidnud kohe üleüldse käike üles ja viiendat käiku polnud ka jussil endal võimalik kasutada..
nonii. ja ükskord väljamaalt tulles oli pappi veidi rohkem taskus ja kuna
sellest hadost just palju juttu oli olnud, mõtles juss, et tühja kah - ostab
siis ühe tuubikese va ukrainlaste törlönti ja katsetab oma kasti peal... ja
kui tuub käes, siis juba mõtles, et oleks võinud ikka vist parem selle rahaga,
kurat, ükskõik mida teha...
******************
igaüks võib ise proovida ära arvata, kas võib see olla selle salapärase
mögina teene, et käigukast, mis omadega täiesti läbi paistis olevat, praeguseks ligi 20K km juurde saanud on ega näita enam mingeid vigasid. kevadel täiesti perses olnud käigukast töötab laitmatult! kõik käigud, ka viies, mis enne kümmet sekunditki sees ei seisnud, lähevad kenasti sisse ning mingit väljaloopimist, ragistamist vms jama ei ole. vähimatki reguleerimist pole sellest päevast saadik toimetatud, õlivahetuse tegin ka juba mitu kuud varem eriliste tulemusteta ära.
jussi võimsat vaimu ja vankumatut usku selles imeteos igatahes süüdistada ei saa, sest erilist usku jussil, nagu enamikul teistelgi, sellesse möginasse polnud.
*******************
silmas peab pidama, et käigukasti tegelik olukord enne mögina kasutamist oli ebaselge ning võib-olla on tema käitumismaneeride muutused millegi muuga seletatavad. seega EI ürita juss siin praegu kinnitada, et hado kindlasti töötabki täpselt nii nagu hadistid väidavad, küll aga tahaks väga näha sõltumatute testide tulemusi.
vaat selline lugu juhtus. järeldage siit, mida just soovite."
Ay@copipaste
3.11.04 motolistist

Algselt postitas: ivomets
alustuseks soovitaks läbi lugeda M.Naansi raamatu mootoriõlidest.
no aga see pole ju mootoriõli, vaid keraamiline lisand mis viiakse sisse õli keskkonda kasutades, selles mõttes minu meelest on õli ja xado puhul tegu täiesti erinevate asjadega, see on umbes sama nagu piiritus viiakse viinaga sisse et soojem hakkaks, st lisaväärtus tekib hiljem
edit: assa mait- teevad juba õlisid ka , jah
Mis puutub M.Naamsi, siis tundmata teda ennast olen kuulnud, et vanahärra on suhteliselt pessimistlik igasugu õlilisandite suhtes. Õige ka, sest neid erinevaid "möginaid" meile lettidel ikka jagub, paljud lihtsalt kergendavad rahakotti andmata muud effekti peale kasutaja mõningate (heade-halbade?) emotsioonide, aga on ka selliseid mis tõesti natuke "imet" teevad.
Seepärast suhtuks ka pisikese eelarvamusega meie õliteadlase väidetesse...teatavasti on üsna raske loobuda juba sissejuurdunud arvamustest.
Mul üks tuttav Volvo omanik (ka vanem mees), kes ise väga järjepidev autokeemia kasutaja...eriliselt meeldivad talle just õlilisandid. Peab uurima, kas tal Xado juba proovitud, sest natuke tore, kui keegi julgeb pea kõike oma neljarattalises sõbras katsetada
.
Seepärast suhtuks ka pisikese eelarvamusega meie õliteadlase väidetesse...teatavasti on üsna raske loobuda juba sissejuurdunud arvamustest.
Mul üks tuttav Volvo omanik (ka vanem mees), kes ise väga järjepidev autokeemia kasutaja...eriliselt meeldivad talle just õlilisandid. Peab uurima, kas tal Xado juba proovitud, sest natuke tore, kui keegi julgeb pea kõike oma neljarattalises sõbras katsetada

ma praegu natuke "xadotan", tegin eile käigukasti seansi, kuna mul 96-l on ulumise anomaalia kiirusel 70kmh (heli on hambaid valutava paneva sagedusega, alla 70 ja alates 80 kmh on vaikne). Eks ma monitoorin teid "loomkatsest vSAABiga", praegu paistab et ulumine on vaiksemaks jäänud, kuid pole veel kindel. tegin kõik protseduurid pedetäpselt - vaatame mis saab
muide seal "käigukasti-salvi" pakendil oligi rasvaselt kirjas et "Nje ispolsovat v avtomatitseskih karobkah peredats"
muide seal "käigukasti-salvi" pakendil oligi rasvaselt kirjas et "Nje ispolsovat v avtomatitseskih karobkah peredats"
Algselt postitas: sebastian
Seepärast suhtuks ka pisikese eelarvamusega meie õliteadlase väidetesse...teatavasti on üsna raske loobuda juba sissejuurdunud arvamustest.
selles mõttes olen samal meelel
"vot kus meil ikka aerofloti ajal olid tushkad, vot need ikka olid nastoojashiid samoljotid, ei olnud kahekontuurilised mootorid ega midagi, käisid tavotiga"
igasugused teadjamehed on väga skeptiliselt ja välistavalt suhtunud paljudesse uuenduslikesse asjadesse - küll pole kosmoses kunagi võimalik käia, küll ei hakka see ja too iialgi töötama
minu keska ajal avastati nt 2 korda uued, "veel väiksemad" elementaarosakesed, samal ajal kui füssa ja kemma õpsid mulle raiiusid, et ei saa olla, et elementaarosakeste teema on lõplik
sellepärast ongi katselaborid ja teadustööd, et asja edendada, eriti hea kui militaarhuvi mängus, siis ikka pingutatakse
aga eks ta ole jah arvamuse asi rohkem - lihtsam on osta endale tutikas miljonikroonine kvaliteetauto ja kasutada õlisid, mille liiter maksab 1000EEK, siis on ikka garantii järel
Algselt postitas: part
ma praegu natuke "xadotan"....
ei muffinsitki, sama hullult ulub, minu loomkatse ei tõestanud xado võlurammu
ega ta just nyyd ka ümber lükanud, sest raugast ju imikut ei tee, ja minu diffil on jama selles et kui selle autu kätte sain, oli temaga juba teab mis aeg sõidetud nii, et diffri ühe poole laager oli sisuliselt separaatorivaba ning laagrivahetus enam ulu ära ei võtnud
Olles kogu seda HADOismi - poolt ja vastu erinevatest kohtadest lugenud, jäi mul mulje, et seda on mõtet kasutada mõõdukalt kulunud, kuid mitte katkiste seadmete eluea pikendamiseks - ja ka siis mitte kõigil juhtudel.
Aga tegelikult on endal pagana huvitav järele proovida - ehk tekib kevade poole miski võimalus. ... elame-näeme
Aga tegelikult on endal pagana huvitav järele proovida - ehk tekib kevade poole miski võimalus. ... elame-näeme
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

XADO kohta on enamasti kahesuguseid arvamusi - need kes ei ole kasutanud ja ei usu sellesse ja need, kes on kasutanud ja kiidavad. Ise panin XADOt oma GM haiguse - ulgumise käes vaevlevasse käigukasti, ulgumine on küll alles, võibolla veidi on vaixemax jäänud aga üldine müra on küll vaixem (paljukest see käigukast küll müra teeb...). Aga tegelikult on see mootori õlilisand põhiline, mida kiidetaxe.