Õli kulu
Tere, sõidan 9-5 aero-ga (184 kw 2003 lõpp ) ja vaevab õli kulu, auto ostust on möödas 12k kilomeetrit, esimese asjana vahetasin ostes õli, siis peale vahetust püsis õli sees umbes 6000 kilomeetrit kui avastasin, et tase alla miinimumi ( kontrollisin ka vahepeal ja oli normis alati) ja hakkas nõudma pidevalt lisa õli kuni 9000 km peale vahetust tegin uue õli vahetuse mille käigus ka karterituulutus üle vaadati (oli puhas) nüüd sõitsin 2300 km kui õli miinimumi jõudis, kallasin peale ja 4-500 km jälle miinimum, ehk pika jutu lõpetamiseks miks tekib müstiline õli kadu vahepeal samas mingi aeg püsib sees ilusti.
No mis seal ikka - kaks valikut - kas lekib või põletab selle õli ära.
Kui külmkäivitusega sinine suits taga ja sõidu ajal ok, siis klapisääretihendid suure tõenäosusega. Kui kogu aeg veidi suitseb, siis kolvi õlirõngad läbi.
Siis hakata vaatama, et kas õlikulu on konkreetselt mõne tihendi süü ja mootoriruum/mootor lagane või mitte.
Kui külmkäivitusega sinine suits taga ja sõidu ajal ok, siis klapisääretihendid suure tõenäosusega. Kui kogu aeg veidi suitseb, siis kolvi õlirõngad läbi.
Siis hakata vaatama, et kas õlikulu on konkreetselt mõne tihendi süü ja mootoriruum/mootor lagane või mitte.
Minu MY02 9-5 aero kulutas ~80k ls juures mõnisada grammi 10k km välba jooksul. Praeguseks (ls 195k km) on õlikulu sujuvalt jõudnud 2 liitri juurde. Auto ei suitse käivitades ega sõites. Oem-otsakaane leke
on aga see ei tohiks lugeda. Ju see õli tasapisi ära põleb.
Käivitades olen suitsupahvakat näinud ühel korral, peale puhkust. Auto oli nädal aega seisnud.
Käivitades olen suitsupahvakat näinud ühel korral, peale puhkust. Auto oli nädal aega seisnud.
Mul läbisõit pea 600K , valan 6k läbisõidul juurde liitri poolteist. Kuni 550K ei valanud välba jooksul kunagi juurde.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
:DNormaalne, kui tuhande peale liitri juurde paned
Ära naera midagi. Jumalasti korras 9_5. Õnneks see suur kulju ei ole sest sinna 9-5 mootorisse lähevad sisse kõik õlid mis teistest mootoritest välja
lasen.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma sain praegu mõtte, et muruniitja jaoks ei ole küll mõtet poest õli osta kui ma ühest teisest 4T mootorist iga 10 töötunni tagant 1,2 liitrit Racing Synth-i välja lasen 
-
Piktor
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Turbo mootoril on normaalne, et õli võtab.
Kogused lähevad suureks, siis jah, otsakaaned lekivad, ka katkine või kulunud turbo sööb vaikselt õli.
Ise ma pole 10k peale kordagi õli pidanud juurde valama.
Kogused lähevad suureks, siis jah, otsakaaned lekivad, ka katkine või kulunud turbo sööb vaikselt õli.
Ise ma pole 10k peale kordagi õli pidanud juurde valama.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883

