Õli kulu

Vasta
Martin T
Postitusi: 3
Liitunud: N Juul 07, 2016 23:15
Asukoht:
Auto:

#1

Tere, sõidan 9-5 aero-ga (184 kw 2003 lõpp ) ja vaevab õli kulu, auto ostust on möödas 12k kilomeetrit, esimese asjana vahetasin ostes õli, siis peale vahetust püsis õli sees umbes 6000 kilomeetrit kui avastasin, et tase alla miinimumi ( kontrollisin ka vahepeal ja oli normis alati) ja hakkas nõudma pidevalt lisa õli kuni 9000 km peale vahetust tegin uue õli vahetuse mille käigus ka karterituulutus üle vaadati (oli puhas) nüüd sõitsin 2300 km kui õli miinimumi jõudis, kallasin peale ja 4-500 km jälle miinimum, ehk pika jutu lõpetamiseks miks tekib müstiline õli kadu vahepeal samas mingi aeg püsib sees ilusti.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#2

No mis seal ikka - kaks valikut - kas lekib või põletab selle õli ära.

Kui külmkäivitusega sinine suits taga ja sõidu ajal ok, siis klapisääretihendid suure tõenäosusega. Kui kogu aeg veidi suitseb, siis kolvi õlirõngad läbi.

Siis hakata vaatama, et kas õlikulu on konkreetselt mõne tihendi süü ja mootoriruum/mootor lagane või mitte.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7673
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

Normaalne, kui tuhande peale liitri juurde paned
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
torque
Speedy Gonzales
Postitusi: 193
Liitunud: T Nov 02, 2004 22:45
Asukoht:
Auto:

#4

Normaalne, kui tuhande peale liitri juurde paned
:D
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#5

Minu MY02 9-5 aero kulutas ~80k ls juures mõnisada grammi 10k km välba jooksul. Praeguseks (ls 195k km) on õlikulu sujuvalt jõudnud 2 liitri juurde. Auto ei suitse käivitades ega sõites. Oem-otsakaane leke :) on aga see ei tohiks lugeda. Ju see õli tasapisi ära põleb.

Käivitades olen suitsupahvakat näinud ühel korral, peale puhkust. Auto oli nädal aega seisnud.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#6

Mul läbisõit pea 600K , valan 6k läbisõidul juurde liitri poolteist. Kuni 550K ei valanud välba jooksul kunagi juurde.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7673
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

Normaalne, kui tuhande peale liitri juurde paned
:D

Ära naera midagi. Jumalasti korras 9_5. Õnneks see suur kulju ei ole sest sinna 9-5 mootorisse lähevad sisse kõik õlid mis teistest mootoritest välja

lasen.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#8

Ma sain praegu mõtte, et muruniitja jaoks ei ole küll mõtet poest õli osta kui ma ühest teisest 4T mootorist iga 10 töötunni tagant 1,2 liitrit Racing Synth-i välja lasen :eureka:
Piktor
Postitusi: 329
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#9

Turbo mootoril on normaalne, et õli võtab.
Kogused lähevad suureks, siis jah, otsakaaned lekivad, ka katkine või kulunud turbo sööb vaikselt õli.
Ise ma pole 10k peale kordagi õli pidanud juurde valama.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
Vasta