kas ET 33-ga velg sobib 9-3 2002 alla

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Riho
Postitusi: 10
Liitunud: T Mai 09, 2006 23:31
Asukoht:
Auto:

#1

muidu peaks ET olema erinevatel andmetel 35-40. 15" velg siis.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Oli vist nii, et kui ET suureneb siis velge läheb väljapoole?? Siis järelikult sul peaks velg sissepoole minema.. võimalik, et sillapulgad tulevad vastu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#3

Vastupidi on!
Algselt postitas: Cyber
Oli vist nii, et kui ET suureneb siis velge läheb väljapoole?? Siis järelikult sul peaks velg sissepoole minema.. võimalik, et sillapulgad tulevad vastu.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

ok .. kui on vastupidi, siis mu jutt tuleb ka teistpidi keerata... väiksem number, velg läheb väljapoole, takistuseks keeramisel saab ühel hetkel rattakoopa serv ...
Kas 35 asemel 33 seda tegema hakkab, ei oska öelda. Mingil määral hakkab see velg veermikku vaevama rohkem. Kui palju just, spetsaialistid kindlasti teavad...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

Lubatakse erinevust isegi kuni +/- 5mm, esirataste laagrid kuuldavasti sallivad ainult kuni +/- 3mm offseti kõikumist. Ideaalne oleks muidugi täpne tehase poolt ettenähtud offset, siis satub velje kesktelg täpselt kaheraelise kuullaagri keskele ja kuulid kuluvad ühtlaselt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: sebastian
Lubatakse erinevust isegi kuni +/- 5mm, esirataste laagrid kuuldavasti sallivad ainult kuni +/- 3mm offseti kõikumist. Ideaalne oleks muidugi täpne tehase poolt ettenähtud offset, siis satub velje kesktelg täpselt kaheraelise kuullaagri keskele ja kuulid kuluvad ühtlaselt.

VT ja Griffin said veljed,mis jooksid 3cm. väljapoole,väljanägemine muutus kardinaalselt.Ainus,mis kannatada sai oli porilapakate kompl. ja Griffinil tagumised tiivakaared(kerge puude täislastis sõites). VT`l oli sportvedrustus,seal ei muutunud midagi sitemaks.
Vasta