Küsimus neile kellel on 9-5 automaatkäigukastiga kogemusi.
Mis põhimõttel antud kastil winter reziim töötab?
kui vajutada gaasi siis tuurid ikka tõusevad, kui auto liigub edasi nõrgendatult.
9-5 AT Winter rezhiim??
Winter rezhiim on väga hea asi. Sai kohe asja alguses proovitud. Kohalt võtab soenduseks ära kolmanda käiguga üldse, käigud on viidud piisavalt lühikeseks, et hoida ära kõrgeid pöördeid.
Ehk siis teeb seda, mida sina teeks manuaaliga: sõidab võimalikult kõrge käiguga ja võimalikult madala pöördega. Ja koos ESP-ga üldiselt on tükk tegu, et masin teepealt minema saada
Ehk siis teeb seda, mida sina teeks manuaaliga: sõidab võimalikult kõrge käiguga ja võimalikult madala pöördega. Ja koos ESP-ga üldiselt on tükk tegu, et masin teepealt minema saada

- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
To miku:
Käisin eile jääsõitu tegemas. Susasin sisse winteri, TCS oli ka sees ja kohalt läks ära ilma et ratas oleks ültse ringi käinud. Ja minek ei olnud ka väga hull.
All olid ka muidugi talve kummid.
Väga pro süsteem iseenest.
Käisin eile jääsõitu tegemas. Susasin sisse winteri, TCS oli ka sees ja kohalt läks ära ilma et ratas oleks ültse ringi käinud. Ja minek ei olnud ka väga hull.
All olid ka muidugi talve kummid.
Väga pro süsteem iseenest.
Põhimõtteliselt võid ju ka liberajale katsetama minna. See W-klahv automaatkastil tähendab kõrgemate käikude programmi, kohalt minnakse kas 2. või 3. käiguga. Ega muud trikki seal ei olegi. Lobjakase teega või jää peal hea abimees igatahes, eriti kui puudub käikude käsitsi allavahetamise võimalus.
Algselt postitas: jupats
Küsimus neile kellel on 9-5 automaatkäigukastiga kogemusi.
Mis põhimõttel antud kastil winter reziim töötab?
kui vajutada gaasi siis tuurid ikka tõusevad, kui auto liigub edasi nõrgendatult.
W`ga sõites starditakse kolmanda käiguga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
... plus hoitakse reeglina pööre võimaluse piires alla 3000 kõvasti. Loomulikult kui juht _nõuab_, elades tuhandega gaasipedaali otsas, annab auto, kui targem järele ja laseb lõhkuma kätte. Samas kui mõistlikult gaasi jne vajutada, siis on väga hea sõita.
Mitte, et nüüd tegelt normaalrezhiimil väga halvem oleks... auto kätte saamisel käisime siis naisukesega proovimas. Oli veebruar ja kiilasjää metsavaheteedel.
Ja siis kui naine küsis, et miks ma silmad kinni panin, julgesin natukse läbi peanaha iniseda ainult, et 75kmh ei ole ilus kiilasjääga metsavaheteedel kurve võtta. Aga kutt toimetas ilusasti... nii ESP kui kast.
Mitte, et nüüd tegelt normaalrezhiimil väga halvem oleks... auto kätte saamisel käisime siis naisukesega proovimas. Oli veebruar ja kiilasjää metsavaheteedel.
Ja siis kui naine küsis, et miks ma silmad kinni panin, julgesin natukse läbi peanaha iniseda ainult, et 75kmh ei ole ilus kiilasjääga metsavaheteedel kurve võtta. Aga kutt toimetas ilusasti... nii ESP kui kast.