1. leht 1-st

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: K Sept 13, 2006 13:55
Postitas kasparius
Kas on võimalik töötav 1988 aasta 900-se pealt cruise 94a NG900-le peale sättida ja töötama saada? Mida koledat selleks ett võtma peakb? Jube vahva oleks..:head:.mul iga päev 70km tööle ja tagasi..vist on arusaadav milleks kruisi otsin.

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: K Sept 13, 2006 14:01
Postitas vulkanus
lihtsam oleks ikka ng 900 oma kuskilt leida ,äkki foorumis vedeleb kellelgi nurgas

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: N Sept 14, 2006 19:30
Postitas Cyber
Need on vist üsna erineva ehitusega. Klassiku oma käib vaakumiga ja NG oma vist mitte.

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: R Sept 15, 2006 11:29
Postitas mart96
no selle vaakuumiga ma küll probleemi ei näe-tal ju oma pump, mis vaakuumi tekitab. Ma ei tea, kas NG-l on ''gaas'' ikka trossiga või? Kui on mingi elektriline, siis läheb küll raskeks. Kui on trossiga, siis pole probleemi-veidi mehaanika ülesandeid;) siis siduri ja piduripedaalile need vaakuumlülitid panna ja vot edasi....

Palju keerulisem on seda kiiruse signaali kätte saada-OG-l on seal spido taga vastav pistik-kas NG-l on sama ja kas see signaal sobib-vot ei tea

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: P Sept 17, 2006 16:53
Postitas Trionic
sulle sobib 94-... tonnise cruise,servomootoriga,sul selle valmidus tehase poolt.
Vaakumpumbaga asja väga mõttetu NG`le installida.

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: E Sept 18, 2006 10:07
Postitas kasparius
ja vikingist väideti, et sel autol ei ole kruisivalmidust......
kuidas kommenteerite???

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: E Sept 18, 2006 11:04
Postitas Cyber
9-3 puhul piisaks suunatule kangi vahetusest ja pisukesest ajus sorkimises (ehk siis valmidus). 900 puhul läheb natuke raskemini, seal on pisut rohkem kola vaja selleks, et see käima saada. Kogu see cruise nodi installida ja käima joosta. VM vist tahtis mõned kilod raha selle asja eest.

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: E Sept 18, 2006 12:03
Postitas miku
viking ütles mulle miskil hetkel NG 900 kruiisi hinnaks 5k raha.

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: E Sept 18, 2006 13:06
Postitas kasparius
kui siit ei saa siis ostan saksast ebayst. Seal mingi 150 eur-i hinnad. Aga mul on küsimus kas see on elektrilise ajamiga, või vaakum?

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: E Sept 18, 2006 13:11
Postitas Nastix
Algselt postitas: kasparius
Aga mul on küsimus kas see on elektrilise ajamiga, või vaakum?

Loe uuesti Trionicu postitus läbi

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: E Sept 18, 2006 13:24
Postitas kasparius
sry. tänud kõigile. nastix ja trionic eriti...:red:

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: T Sept 19, 2006 7:00
Postitas Trionic
ja valmidus peaks ikka olema,seni pole kohanud ng`d,kus seda pole...

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: K Nov 01, 2006 16:03
Postitas Nakataja
Tõstataks taas selle teema. Tekkis küsimus, et kas 88 aasta klassiku "kruiisi" on võimalik paigaldada sama aastakäigu klassikule, millel seda tehase poolt peale pandud ei ole? St. et kas valmisolek juhtmete jm. vajaliku näol on kõigil olemas või peab midagi spetsiaalselt üle vaatama.
Mul on mõttes seda paigaldada oma 88`900-le millel on automaatkast - kas see muudab ka asja?
Mis jupid ma peaksin doonorilt maha "kiskuma" või on see üldse suht mõtetu üritus?
Igasugune info oleks abiks! :thumb:

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: K Nov 01, 2006 20:42
Postitas mart96
peaksid saama suht valutult panna-küsimus on spidos. Noh et oleks kiirusanduriga. Sinu 88-l peass raudselt olema. Võta vasak kõlari kate maha ja vaata, seal spido taga on mingi pistiku koht. Mul praegu kate maas, aga auto tööl, võin homme pilti teha;)

Automaat või manuaal-mis vahet-automaat veel parem-vahetab käigud ka ära:thumb:

Soome klubi foorumis oli selline teema-kasuta ''haku'' nuppu.
Skeemid on mul olemas kui vaja

terv Mart

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: K Nov 01, 2006 21:22
Postitas Trionic
Lihtne tõõ,kui spidoanduri ka doonorilt maha kruvid

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: N Nov 02, 2006 12:22
Postitas Nakataja
Ma siin uurisin ka ise Saabi EPC Part List`ist järgi mis juppidest süsteem koosneb ja tundub, et midagi väga keerulist ei ole jah. Vaja vaid need õiged jupid doonoril tuvastada ja maha kruttida.
Ühe jupi e. vaaakum regulaatori asukoht tekitab küsimuse, et kas sellele pääseb ligi armatuuri alt või pealt? See regulaator on ühenduses gaasipedaaliga, seega eeldaks et ligi pääseb ehk ka alt poolt.
Skeemi järgi tundub, et see kiirusandur oleks nagu mingi metallist nurk. Kas see peaks asuma spidoka sees või väljaspool?

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: N Nov 02, 2006 15:44
Postitas Nakataja
No nii, vaatasin järgi, et minu masina spidokal ei ole mingit pistikut taga aga see eest ongi tagaküljel sisse pressitud L-tähe kujuline pesa, kuhu see kiiruse andur peaks istuma (vist). Kui sul mart96 peaks olema võimalus oma spidoka tagusest pilti teha, siis oleksin igati tänulik. :notworthy:

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: N Nov 02, 2006 16:28
Postitas mart96
no ehk on sellest abi;)

Lisatud failid

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: N Nov 02, 2006 16:29
Postitas mart96
ja veel. Sorry ikka jäid liiga suured need pildid:P

Lisatud failid

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: R Nov 03, 2006 10:04
Postitas Nakataja
Tänud mart96! Nüüd ma juba jagan pisut matsu ja lähen täna seda "cruiisi" maha keerama. Eks ma anna siis teada kuidas mul asi õnnestus ;)

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: T Nov 07, 2006 12:07
Postitas Nakataja
Pilt
No nii, ei ole see kruiisi maha võtmine nii lihtne midagi!
Hetkel jäi see minust maha võtmata, kuna tekkis mitmeid küsimusi.
1. Kas ülal toodud pildil olev karp on ikkagi ainult "cruiisi" aju?
Kuna Mart96 jooniselt on ka näha, et "cruiisi" aju peaks nagu väiksem karp olema. See suur "aju" on ka minu autol olemas aga kas see ka "kruiisi" sisaldab?
2. Kuidas on võimalik läheneda kabiinis olevatele juppidele nagu vaakum regulaator jne. ? Kas armatuuri alumise paneeli maha kiskumisega?
3. Mingi relee peaks ka kusagil asuma - aga kus?
Huvitav, et soome foorumis mainitakse ja ka siin (Trionic) mainis, et tegu on väga lihtsa protseduuriga, kuid mulle tundub küll asi suht keerulisena. :(

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: T Nov 07, 2006 15:22
Postitas Trionic
1. ei ole,ei sisalda.
2.alt paneel minema(kui on) ja kogu stuff seal
3.paned ise suvalise sobiva,kui ei leia.

alati on lihtne,kui tead,mida täpselt teed ja kuidas tehtav asi toimib.

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: T Nov 07, 2006 16:11
Postitas Nakataja
Algselt postitas: Trionic
1. ei ole,ei sisalda.
2.alt paneel minema(kui on) ja kogu stuff seal
3.paned ise suvalise sobiva,kui ei leia.

alati on lihtne,kui tead,mida täpselt teed ja kuidas tehtav asi toimib.

:thumb: See viimane lause on küll sula tõsi ja puhas kuld :wise:
1. Mis asi või mille "aju" see siis on?
2. Kas ka aju ja relee on seal all?
3. Mul on üks skeem kus on lisaks vaakum pumbale ka mingi "vacuum switch" toodud (siin oleval skeemil ei ole). Kas see on ainult teatud aastakäigust alates?
4. Kas üldjuhul need pedaali lülitite ja vaakumregulaatori hoidjad on tehases paigaldatud või tuleb ka need maha keerata?

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: T Nov 07, 2006 18:24
Postitas Cyber
Äkki see vacum switch on turbodel?? Neil oli ka mingi featuur, et kruiisiga base boostist ülespoole ei lase.

püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Postitatud: T Nov 07, 2006 18:47
Postitas mart96
no see aju on tõesti ikka selles mõõdus nagu minu remondiõpiku pildil.;)

Ja see vaakuum lüliti-no pedaalide all on lülitid mu Aerol.
Point on selles, et niikui vajutad sidurit või pidurit, siis
läheb cruise maha. No sul automaat, nii et üks lüliti piduri alla aitab küll. Põhimõtteliselt saaks seda kuidagi ju ka elektrooniliselt teha-info võtta näit. piduritulede pealt-nii kui süttivad-lülitub cruise välja..

Ja Cyberil õigus-Aerol on selline lüliti, et cruise'ga aint baasrõhk...