
püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kas on võimalik töötav 1988 aasta 900-se pealt cruise 94a NG900-le peale sättida ja töötama saada? Mida koledat selleks ett võtma peakb? Jube vahva oleks..
.mul iga päev 70km tööle ja tagasi..vist on arusaadav milleks kruisi otsin.

Sent from my Monte Carlo using B236
no selle vaakuumiga ma küll probleemi ei näe-tal ju oma pump, mis vaakuumi tekitab. Ma ei tea, kas NG-l on ''gaas'' ikka trossiga või? Kui on mingi elektriline, siis läheb küll raskeks. Kui on trossiga, siis pole probleemi-veidi mehaanika ülesandeid;) siis siduri ja piduripedaalile need vaakuumlülitid panna ja vot edasi....
Palju keerulisem on seda kiiruse signaali kätte saada-OG-l on seal spido taga vastav pistik-kas NG-l on sama ja kas see signaal sobib-vot ei tea
Palju keerulisem on seda kiiruse signaali kätte saada-OG-l on seal spido taga vastav pistik-kas NG-l on sama ja kas see signaal sobib-vot ei tea
sulle sobib 94-... tonnise cruise,servomootoriga,sul selle valmidus tehase poolt.
Vaakumpumbaga asja väga mõttetu NG`le installida.
Vaakumpumbaga asja väga mõttetu NG`le installida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
9-3 puhul piisaks suunatule kangi vahetusest ja pisukesest ajus sorkimises (ehk siis valmidus). 900 puhul läheb natuke raskemini, seal on pisut rohkem kola vaja selleks, et see käima saada. Kogu see cruise nodi installida ja käima joosta. VM vist tahtis mõned kilod raha selle asja eest.
viking ütles mulle miskil hetkel NG 900 kruiisi hinnaks 5k raha.
ja valmidus peaks ikka olema,seni pole kohanud ng`d,kus seda pole...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tõstataks taas selle teema. Tekkis küsimus, et kas 88 aasta klassiku "kruiisi" on võimalik paigaldada sama aastakäigu klassikule, millel seda tehase poolt peale pandud ei ole? St. et kas valmisolek juhtmete jm. vajaliku näol on kõigil olemas või peab midagi spetsiaalselt üle vaatama.
Mul on mõttes seda paigaldada oma 88`900-le millel on automaatkast - kas see muudab ka asja?
Mis jupid ma peaksin doonorilt maha "kiskuma" või on see üldse suht mõtetu üritus?
Igasugune info oleks abiks!
Mul on mõttes seda paigaldada oma 88`900-le millel on automaatkast - kas see muudab ka asja?
Mis jupid ma peaksin doonorilt maha "kiskuma" või on see üldse suht mõtetu üritus?
Igasugune info oleks abiks!

peaksid saama suht valutult panna-küsimus on spidos. Noh et oleks kiirusanduriga. Sinu 88-l peass raudselt olema. Võta vasak kõlari kate maha ja vaata, seal spido taga on mingi pistiku koht. Mul praegu kate maas, aga auto tööl, võin homme pilti teha;)
Automaat või manuaal-mis vahet-automaat veel parem-vahetab käigud ka ära:thumb:
Soome klubi foorumis oli selline teema-kasuta ''haku'' nuppu.
Skeemid on mul olemas kui vaja
terv Mart
Automaat või manuaal-mis vahet-automaat veel parem-vahetab käigud ka ära:thumb:
Soome klubi foorumis oli selline teema-kasuta ''haku'' nuppu.
Skeemid on mul olemas kui vaja
terv Mart
Lihtne tõõ,kui spidoanduri ka doonorilt maha kruvid
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ma siin uurisin ka ise Saabi EPC Part List`ist järgi mis juppidest süsteem koosneb ja tundub, et midagi väga keerulist ei ole jah. Vaja vaid need õiged jupid doonoril tuvastada ja maha kruttida.
Ühe jupi e. vaaakum regulaatori asukoht tekitab küsimuse, et kas sellele pääseb ligi armatuuri alt või pealt? See regulaator on ühenduses gaasipedaaliga, seega eeldaks et ligi pääseb ehk ka alt poolt.
Skeemi järgi tundub, et see kiirusandur oleks nagu mingi metallist nurk. Kas see peaks asuma spidoka sees või väljaspool?
Ühe jupi e. vaaakum regulaatori asukoht tekitab küsimuse, et kas sellele pääseb ligi armatuuri alt või pealt? See regulaator on ühenduses gaasipedaaliga, seega eeldaks et ligi pääseb ehk ka alt poolt.
Skeemi järgi tundub, et see kiirusandur oleks nagu mingi metallist nurk. Kas see peaks asuma spidoka sees või väljaspool?
No nii, vaatasin järgi, et minu masina spidokal ei ole mingit pistikut taga aga see eest ongi tagaküljel sisse pressitud L-tähe kujuline pesa, kuhu see kiiruse andur peaks istuma (vist). Kui sul mart96 peaks olema võimalus oma spidoka tagusest pilti teha, siis oleksin igati tänulik. 


No nii, ei ole see kruiisi maha võtmine nii lihtne midagi!
Hetkel jäi see minust maha võtmata, kuna tekkis mitmeid küsimusi.
1. Kas ülal toodud pildil olev karp on ikkagi ainult "cruiisi" aju?
Kuna Mart96 jooniselt on ka näha, et "cruiisi" aju peaks nagu väiksem karp olema. See suur "aju" on ka minu autol olemas aga kas see ka "kruiisi" sisaldab?
2. Kuidas on võimalik läheneda kabiinis olevatele juppidele nagu vaakum regulaator jne. ? Kas armatuuri alumise paneeli maha kiskumisega?
3. Mingi relee peaks ka kusagil asuma - aga kus?
Huvitav, et soome foorumis mainitakse ja ka siin (Trionic) mainis, et tegu on väga lihtsa protseduuriga, kuid mulle tundub küll asi suht keerulisena.

1. ei ole,ei sisalda.
2.alt paneel minema(kui on) ja kogu stuff seal
3.paned ise suvalise sobiva,kui ei leia.
alati on lihtne,kui tead,mida täpselt teed ja kuidas tehtav asi toimib.
2.alt paneel minema(kui on) ja kogu stuff seal
3.paned ise suvalise sobiva,kui ei leia.
alati on lihtne,kui tead,mida täpselt teed ja kuidas tehtav asi toimib.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
1. ei ole,ei sisalda.
2.alt paneel minema(kui on) ja kogu stuff seal
3.paned ise suvalise sobiva,kui ei leia.
alati on lihtne,kui tead,mida täpselt teed ja kuidas tehtav asi toimib.
:thumb: See viimane lause on küll sula tõsi ja puhas kuld

1. Mis asi või mille "aju" see siis on?
2. Kas ka aju ja relee on seal all?
3. Mul on üks skeem kus on lisaks vaakum pumbale ka mingi "vacuum switch" toodud (siin oleval skeemil ei ole). Kas see on ainult teatud aastakäigust alates?
4. Kas üldjuhul need pedaali lülitite ja vaakumregulaatori hoidjad on tehases paigaldatud või tuleb ka need maha keerata?
no see aju on tõesti ikka selles mõõdus nagu minu remondiõpiku pildil.
Ja see vaakuum lüliti-no pedaalide all on lülitid mu Aerol.
Point on selles, et niikui vajutad sidurit või pidurit, siis
läheb cruise maha. No sul automaat, nii et üks lüliti piduri alla aitab küll. Põhimõtteliselt saaks seda kuidagi ju ka elektrooniliselt teha-info võtta näit. piduritulede pealt-nii kui süttivad-lülitub cruise välja..
Ja Cyberil õigus-Aerol on selline lüliti, et cruise'ga aint baasrõhk...

Ja see vaakuum lüliti-no pedaalide all on lülitid mu Aerol.
Point on selles, et niikui vajutad sidurit või pidurit, siis
läheb cruise maha. No sul automaat, nii et üks lüliti piduri alla aitab küll. Põhimõtteliselt saaks seda kuidagi ju ka elektrooniliselt teha-info võtta näit. piduritulede pealt-nii kui süttivad-lülitub cruise välja..
Ja Cyberil õigus-Aerol on selline lüliti, et cruise'ga aint baasrõhk...