püsikiirus `88 900 maha ja `94 NG-le peale?

Teemad elektroonikast...
Vasta
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#1

Kas on võimalik töötav 1988 aasta 900-se pealt cruise 94a NG900-le peale sättida ja töötama saada? Mida koledat selleks ett võtma peakb? Jube vahva oleks..:head:.mul iga päev 70km tööle ja tagasi..vist on arusaadav milleks kruisi otsin.
Sent from my Monte Carlo using B236
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#2

lihtsam oleks ikka ng 900 oma kuskilt leida ,äkki foorumis vedeleb kellelgi nurgas
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Need on vist üsna erineva ehitusega. Klassiku oma käib vaakumiga ja NG oma vist mitte.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#4

no selle vaakuumiga ma küll probleemi ei näe-tal ju oma pump, mis vaakuumi tekitab. Ma ei tea, kas NG-l on ''gaas'' ikka trossiga või? Kui on mingi elektriline, siis läheb küll raskeks. Kui on trossiga, siis pole probleemi-veidi mehaanika ülesandeid;) siis siduri ja piduripedaalile need vaakuumlülitid panna ja vot edasi....

Palju keerulisem on seda kiiruse signaali kätte saada-OG-l on seal spido taga vastav pistik-kas NG-l on sama ja kas see signaal sobib-vot ei tea
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

sulle sobib 94-... tonnise cruise,servomootoriga,sul selle valmidus tehase poolt.
Vaakumpumbaga asja väga mõttetu NG`le installida.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#6

ja vikingist väideti, et sel autol ei ole kruisivalmidust......
kuidas kommenteerite???
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

9-3 puhul piisaks suunatule kangi vahetusest ja pisukesest ajus sorkimises (ehk siis valmidus). 900 puhul läheb natuke raskemini, seal on pisut rohkem kola vaja selleks, et see käima saada. Kogu see cruise nodi installida ja käima joosta. VM vist tahtis mõned kilod raha selle asja eest.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#8

viking ütles mulle miskil hetkel NG 900 kruiisi hinnaks 5k raha.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#9

kui siit ei saa siis ostan saksast ebayst. Seal mingi 150 eur-i hinnad. Aga mul on küsimus kas see on elektrilise ajamiga, või vaakum?
Sent from my Monte Carlo using B236
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: kasparius
Aga mul on küsimus kas see on elektrilise ajamiga, või vaakum?

Loe uuesti Trionicu postitus läbi
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#11

sry. tänud kõigile. nastix ja trionic eriti...:red:
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

ja valmidus peaks ikka olema,seni pole kohanud ng`d,kus seda pole...
Nakataja
Postitusi: 397
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#13

Tõstataks taas selle teema. Tekkis küsimus, et kas 88 aasta klassiku "kruiisi" on võimalik paigaldada sama aastakäigu klassikule, millel seda tehase poolt peale pandud ei ole? St. et kas valmisolek juhtmete jm. vajaliku näol on kõigil olemas või peab midagi spetsiaalselt üle vaatama.
Mul on mõttes seda paigaldada oma 88`900-le millel on automaatkast - kas see muudab ka asja?
Mis jupid ma peaksin doonorilt maha "kiskuma" või on see üldse suht mõtetu üritus?
Igasugune info oleks abiks! :thumb:
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#14

peaksid saama suht valutult panna-küsimus on spidos. Noh et oleks kiirusanduriga. Sinu 88-l peass raudselt olema. Võta vasak kõlari kate maha ja vaata, seal spido taga on mingi pistiku koht. Mul praegu kate maas, aga auto tööl, võin homme pilti teha;)

Automaat või manuaal-mis vahet-automaat veel parem-vahetab käigud ka ära:thumb:

Soome klubi foorumis oli selline teema-kasuta ''haku'' nuppu.
Skeemid on mul olemas kui vaja

terv Mart
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Lihtne tõõ,kui spidoanduri ka doonorilt maha kruvid
Nakataja
Postitusi: 397
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#16

Ma siin uurisin ka ise Saabi EPC Part List`ist järgi mis juppidest süsteem koosneb ja tundub, et midagi väga keerulist ei ole jah. Vaja vaid need õiged jupid doonoril tuvastada ja maha kruttida.
Ühe jupi e. vaaakum regulaatori asukoht tekitab küsimuse, et kas sellele pääseb ligi armatuuri alt või pealt? See regulaator on ühenduses gaasipedaaliga, seega eeldaks et ligi pääseb ehk ka alt poolt.
Skeemi järgi tundub, et see kiirusandur oleks nagu mingi metallist nurk. Kas see peaks asuma spidoka sees või väljaspool?
Nakataja
Postitusi: 397
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#17

No nii, vaatasin järgi, et minu masina spidokal ei ole mingit pistikut taga aga see eest ongi tagaküljel sisse pressitud L-tähe kujuline pesa, kuhu see kiiruse andur peaks istuma (vist). Kui sul mart96 peaks olema võimalus oma spidoka tagusest pilti teha, siis oleksin igati tänulik. :notworthy:
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#18

no ehk on sellest abi;)

Lisatud failid
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#19

ja veel. Sorry ikka jäid liiga suured need pildid:P

Lisatud failid
Nakataja
Postitusi: 397
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#20

Tänud mart96! Nüüd ma juba jagan pisut matsu ja lähen täna seda "cruiisi" maha keerama. Eks ma anna siis teada kuidas mul asi õnnestus ;)
Nakataja
Postitusi: 397
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#21

Pilt
No nii, ei ole see kruiisi maha võtmine nii lihtne midagi!
Hetkel jäi see minust maha võtmata, kuna tekkis mitmeid küsimusi.
1. Kas ülal toodud pildil olev karp on ikkagi ainult "cruiisi" aju?
Kuna Mart96 jooniselt on ka näha, et "cruiisi" aju peaks nagu väiksem karp olema. See suur "aju" on ka minu autol olemas aga kas see ka "kruiisi" sisaldab?
2. Kuidas on võimalik läheneda kabiinis olevatele juppidele nagu vaakum regulaator jne. ? Kas armatuuri alumise paneeli maha kiskumisega?
3. Mingi relee peaks ka kusagil asuma - aga kus?
Huvitav, et soome foorumis mainitakse ja ka siin (Trionic) mainis, et tegu on väga lihtsa protseduuriga, kuid mulle tundub küll asi suht keerulisena. :(
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

1. ei ole,ei sisalda.
2.alt paneel minema(kui on) ja kogu stuff seal
3.paned ise suvalise sobiva,kui ei leia.

alati on lihtne,kui tead,mida täpselt teed ja kuidas tehtav asi toimib.
Nakataja
Postitusi: 397
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: Trionic
1. ei ole,ei sisalda.
2.alt paneel minema(kui on) ja kogu stuff seal
3.paned ise suvalise sobiva,kui ei leia.

alati on lihtne,kui tead,mida täpselt teed ja kuidas tehtav asi toimib.

:thumb: See viimane lause on küll sula tõsi ja puhas kuld :wise:
1. Mis asi või mille "aju" see siis on?
2. Kas ka aju ja relee on seal all?
3. Mul on üks skeem kus on lisaks vaakum pumbale ka mingi "vacuum switch" toodud (siin oleval skeemil ei ole). Kas see on ainult teatud aastakäigust alates?
4. Kas üldjuhul need pedaali lülitite ja vaakumregulaatori hoidjad on tehases paigaldatud või tuleb ka need maha keerata?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#24

Äkki see vacum switch on turbodel?? Neil oli ka mingi featuur, et kruiisiga base boostist ülespoole ei lase.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#25

no see aju on tõesti ikka selles mõõdus nagu minu remondiõpiku pildil.;)

Ja see vaakuum lüliti-no pedaalide all on lülitid mu Aerol.
Point on selles, et niikui vajutad sidurit või pidurit, siis
läheb cruise maha. No sul automaat, nii et üks lüliti piduri alla aitab küll. Põhimõtteliselt saaks seda kuidagi ju ka elektrooniliselt teha-info võtta näit. piduritulede pealt-nii kui süttivad-lülitub cruise välja..

Ja Cyberil õigus-Aerol on selline lüliti, et cruise'ga aint baasrõhk...
Vasta