Tere,
Saab on uus teema, mistõttu palungi teadjamatelt abi. Plaanin tõsiselt '94-> 9000 ostu - oskate ehk soovitada kedagi, kelle juurde saaks auto enne ostu ülevaatamisele viia või on kellelgi viitsimist kokkuleppelise koguse pilsneri eest kaasa tulla ja spetsialisti kõrva ja silmaga veaohtlikud asjad üle vaadata (mootorikett, turbo, ...). Samuti loeks huviga, mida lisaks elementaarsele ise lihtsalt kontrollida.
Tänud,
Margus
53496602
9000 ostueelne kontroll
Algselt postitas: margus4x4ee
Samuti loeks huviga, mida lisaks elementaarsele ise lihtsalt kontrollida.
Saabneti esilehel leiad "lugemist" rubriigi mille all on ka tonnise ostmise "juhend". Samas võib arvestada, et osa sellest jutust ja hindadest on aegunud. Link kah:
http://saabnet.ee/index.php?l=probleemid.
Asjadest, mis antud tabelis väga paika ei pea:
- Automaatkast on tonnistel üldjuhul töökindel ning selle rivist väljaviimiseks on vist tarvis tõelisi jõuvõtteid ning hooldamatust. Ära seda osa jutust eriti tõsiselt võta.
- DI kasseti saab VM'ist antud hetkel alla 4500 kätte.
- Uue salongiradika hind algab umbes 1800'st kroonist ning selle vahetus teemas juba mainitud meistrimeeste juures võtab aega umbes 4h. Vahetuse lõppsumma jääb siis ~3000-4000.
- Mootorikett ei ole harvemini esinev probleem, vaid teeb häält väga paljudel autoaedades müügilolevatel saabidel. Vahetus olevat VMis ca 11 000.-. Troosti/saabianti hinda ehk oskavad teised kommenteerida.
Konditsioneeri korrasolekut kindlasti kontrolli (low reziimis aja maksimaalselt külma puhuma <-.-> asendus). Tee kliimaseadmele kalibreering (AUTO ja <-.-> nuppe korraga vajutades, lõpuks peaks jääma displeile 0). Kui ANTI LOCK põleb armatuuris siis on tõenöoliselt mõni ABS-i anduritest saba andnud.
Teised levinud asjad on siin ning suure antud lingil juba väljatoodud.
Teised levinud asjad on siin ning suure antud lingil juba väljatoodud.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Loe seda siis nii, et ära usu seda mis seal Suure toodud lingi peal on. Õige vastus oleks see, et automaatkast on siiski töökidel asi sel autol..Algselt postitas: suur
- Automaatkast on tonnistel üldjuhul töökindel ning selle rivist väljaviimiseks on vist tarvis tõelisi jõuvõtteid ning hooldamatust. Ära seda osa jutust eriti tõsiselt võta.

Ma arvan et siiski tasub automaatkasti enne ostu hoolsasti kontrollida. Paljud 9000 mis eestisse lõpuks jõuavad on piisavalt vanad ja kui eelmine omanik pole hoolduse vastu huvi tundnud, siis võib päris valus laks olla.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Foorumis on ainult 2 tonnist aut. kasti rikkega olnud. Üks Roadrunneri endine SARA ja teine Mayhemi oma (mille seisukorda ei oska kommenteerida). Ehk siis see auto, millel kast tuksis, on suure tõenäosusega muidu ka eriline ront.Algselt postitas: Zazou
Ma arvan et siiski tasub automaatkasti enne ostu hoolsasti kontrollida. Paljud 9000 mis eestisse lõpuks jõuavad on piisavalt vanad ja kui eelmine omanik pole hoolduse vastu huvi tundnud, siis võib päris valus laks olla.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
On ja ei ole ka. Kui 200-300,000 km sõitnud autol ei ole kordagi kasti õli vahetatud (ametlikult tõesti ei pea), siis käitub kast täiesti ettearvamatult. Nagu oleks lootusetult tuksis. Seega, kui läheb hästi, saab õlivahetusega ( pigem õige mitmega) kasti jälle käima. Kui aga siduripakid on kulunud, ei siis aita ka õlivahetus.Algselt postitas: suur
Ehk siis see auto, millel kast tuksis, on suure tõenäosusega muidu ka eriline ront.